Web Analytics Made Easy - Statcounter

سیامک مره‌صدق نماینده ایرانیان کلیمی در مجلس دهم در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس با اشاره به ترور شهید فخری‌زاده در روز گذشته گفت: تنها ثمر این اقدام تروریستی برای دشمنان این است که این اقدام آنها آتش انتقام ملت ایران را تندتر می‌کند و آنها باید بدانند که تمام منطقه و جهان کارزار مناسبی برای گرفتن این انتقام است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی افزود: اتحاد شومی بین آمریکا و رژیم صهیونیستی و کشورک‌های جنوب خلیج فارس که به تازگی به اسارت رژیم صهیونیستی درآمده‌اند، علیه منافع ملت ایران شکل گرفته و آنها وقتی می‌بینند با تحریم اقتصادی و نظامی نمی‌توانند به اهداف شوم خود برسند، ترور شخصیت‌های دانشگاهی و علمی ما را در دستور کار خود قرارداده‌اند. 

نماینده ایرانیان کلیمی در مجلس دهم اظهار داشت: اجزاء این مثلث شوم باید بدانند که علم و دانش در ایران متکی به غرب نیست و اگرچه ما شخصیت‌های برجسته علمی در زمان‌های مختلف و عصر حاضر داشته و داریم، اما فاصله علمی دیگر دانشمندان ما نیز با این شخصیت‌های برجسته چندان زیاد نیست و علم و دانش در ایران امری فراگیر است و متکی به فرد نیست. 

مره‌صدق خاطرنشان کرد: ما از حوادث سخت‌تر از این از زمان پیروزی انقلاب تاکنون عبور کرده‌ایم و این ترور نیز نمی‌تواند مانعی بر سر راه ما به حساب آید، بلکه با سرعت بیشتر به مسیر پیشرفت خود ادامه خواهیم داد. 

وی افزود: مجامع جهانی و بین‌المللی نگاه و موضعی دوگانه نسبت به حوادث تروریستی در کشورهای مختلف دارند و همانطور که دیدیم در قبال ترور شهید فخری‌زاده هیچ موضعی اتخاذ نکردند و حتی در لفظ نیز این اقدام شوم را محکوم نکردند. 

نماینده ایرانیان کلیمی در مجلس دهم اظهار داشت:‌این رفتار آنها نشان می‌دهد که سازمان‌ها و مجامع بین‌المللی تحت سلطه استکبار و صهیونیسم جهانی است و این سازمان‌ها نیست که فریاد مظلومان به گوش کسی برسد، پس تنها راه‌حل این است که به منابع و داشته‌های خودمان برای پیشرفت خودمان و ناکام گذاشتن تکیه کنیم.

مره‌صدق خاطرنشان کرد: تغییر رئیس‌جمهور در آمریکا هیچ تأثیری برای ما ندارد و ما دیدیم که رئیس‌جمهور جدید هنوز بر سر کار نیامده، ترور شخصیت علمی ما را در برنامه داشته‌اند و همین نشان می‌دهد که آمدن و رفتن رئیس‌جمهور در آمریکا فرقی به حال ما ندارد و ما باید به توان داخلی خودمان تکیه کنیم و بس.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: شهید رژیم صهیونیستی ترور ایران سیامک مره صدق آتش انتقام ملت ایران مره صدق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۳۲۴۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله به کنسولگری ایران در دمشق اشتباه رژیم صهیونیستی بود

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، حجت الاسلام قاسم روانبخش، منتخب مردم قم در مدرسه علمیه خواهران شهید غفاری ضمن تبریک به مناسبت پیروزی‌های اخیر جبهه مقاومت، گفت: رژیم صهیونیستی اشتباه بزرگی مرتکب شد و با زدن سفارت ایران زمینه را برای انتقام سخت فراهم کرد.

وی افزود: حمله به سفارتخانه یک کشور حمله به خاک آن کشور تلقی می‌شود به همین دلیل ایران از این حق برخوردار شد که به خاک اسرائیل حمله کند.

روانبخش گفت: ایران با برنامه‌ای بسیار حساب شده و با اطلاع دادن به همه کشور‌های همسایه و اروپایی و امریکایی حتی زمان پاسخ را هم مشخص کرد.

نماینده مردم قم افزود: ایران به رغم تقاضای امریکا و اسرائیل و کشور‌های اروپایی و منطقه‌ای انتقام سختی گرفت که در نوع خود تاکنون بی‌نظیر بوده است.

وی بیان داشت: موشک‌های ایرانی از لایه‌های مختلف عبور کرد و به هدف اصابت کرد.

روانبخش گفت: همه دنیا فهمیدند ایران می‌تواند رژیم اشغالگر را از روی زمین محو کند شعار ۲۵ سال نابودی اسرائیل یک شعار نیست بلکه واقعیت دارد.

 

دیگر خبرها

  • گلایه امام جمعه یاسوج از فرسودگی ناوگان حمل و نقل شهری
  • گلایه امام جمعه یاسوج از فرسودگی ناوگان حمل و نقل شهری یاسوج
  • برگزاری گرامیداشت یاد و خاطره شهید شفیع زاده در تبریز
  • پدر شهید «جعفر نعمت زاده» دیار حق را لبیک گفت
  • گرامیداشت یاد و خاطره شهید شفیع زاده در تبریز
  • رمز موفقیت تیم ملی فوتسال ایران/ ژاپن در حد و اندازه انتقام نبود
  • شنونده برنامه های رادیو هستم | رادیو شخصیت های ارزشمند بسیار دارد
  • پیگیری مشکلات جامعه هدف بنیاد شهید و امور ایثارگران
  • حمله به کنسولگری ایران در دمشق اشتباه رژیم صهیونیستی بود
  • لحظه ترور یکی از فرماندهان حزب‌الله لبنان توسط رژیم اسراییل (فیلم)