Web Analytics Made Easy - Statcounter

پرویز قزلباش با بیان اینکه سه شهرستان زنجان، ابهر و خدابنده در وضعیت قرمز کرونایی قرار دارند، گفت: استان زنجان همچنان در وضعیت قرمز بحرانی قرار دارد.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛ رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان، با بیان اینکه طی آذرماه روند بستری‌های کرونا دراستان افزایش یافته است، گفت: مبتلایان به کرونا دراستان روند صعودی دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پرویز قزلباش  با بیان اینکه سه شهرستان زنجان، ابهر و خدابنده در وضعیت قرمز کرونایی قرار دارند، گفت: استان زنجان همچنان در وضعیت قرمز بحرانی قرار دارد.

وی با بیان اینکه طی آذرماه روند بستری‌های کرونا دراستان افزایش یافته است، اظهار کرد: مبتلایان به کرونا دراستان روند صعودی دارد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان، با بیان اینکه در حال حاضر ۴۰ بیمار بدحال کرونایی در آی سی یو بستری هستند، گفت: تنها راه قطع زنجیره کرونا دراستان رعایت بهداشت فردی و اجتماعی است.

قزلباش با بیان اینکه ۸۵ درصد علل ابتلا به این بیماری در مبتلایان خانوادگی، دور همی ها بوده است، تاکید کرد: باید جلوی دور همی گرفته شود.

وی با بیان اینکه دو بیمارستان ولیعصر زنجان و آیت الله موسوی بیشترین بستری‌ها کرونا در استان را دارند، گفت: بیش از ۴۲ درصد مجموع بستری‌های کرونایی در بیمارستان ولی‌عصر است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان تصریح کرد: تعداد بستری‌های کرونایی نیز طی یک هفته گذشته روزانه بین ۳۰۰ تا ۴۰۰ نفر بوده است.

قزلباش گفت: تعداد تست‌های کرونایی مبتلایان طی یک هفته گذشته سه برابر شده است و این مهم نشان دهنده گردش سریع ویروس در جامعه است و باید بهداشت و فاصله گذاری اجتماعی رعایت شود.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان وضعیت قرمز بحرانی وضعیت قرمز استان زنجان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۳۲۹۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس دوست‌داشتنی هوتن شکیبا در پشت‌صحنه مهمونی

آفتاب‌‌نیوز :

هوتن شکیبا عکسی از خود در کنار محمد بحرانی و پیمان فاطمی در پشت صحنه مهمونی۳ منتشر کرد.

در فصل سوم مهمونی (مهمانی)؛ محمد بحرانی صداپیشه آقای همساده و ببعی، هوتن شکیبا صداپیشه بچه، شاباش، دیبی، خونه بغلی و پیمان فاطمی عروسک گردان بچه و شاباش است.

منبع: خبرآنلاین

دیگر خبرها

  • وضعیت قرمز هوا در دو ایستگاه اصفهان
  • گلایه رئیس‌ دادگستری زنجان از وضعیت بد نگهداری اموال دولتی
  • فیلمی بامزه از متهم اصلی کرونا!
  • وضعیت استخدام پرستاران دوران کرونا
  • خانواده نقش قابل‌توجهی در سلامت روان افراد ایفا می‌کند
  • خدمت رسانی به مراکز آزمون کنکور دراستان کرمان
  • طولانی‌ترین عفونت کرونا که ۶۱۳ روز طول کشید، بیش از ۵۰ جهش ایجاد کرد
  • این شهر بحرانی‌ترین کانون فرونشست زمین در کشور
  • آقای استاندار؛حل مشکل آزادراه زنجان_تبریز کار یک مدیرکل نیست
  • عکس دوست‌داشتنی هوتن شکیبا در پشت‌صحنه مهمونی