Web Analytics Made Easy - Statcounter

والدیر ویرا معروف به بادو رمزآلودترین مرد بازی حماسی ایران – استرالیاست.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

وقتی ایران در حماسی ترین بازی تاریخ فوتبال خود با استرالیا ۲-۲مساوی کرد و راهی جام جهانی ۹۸فرانسه شد،شایعه مهمی در فضای فوتبال ایران مطرح شد که والدیر ویرا سرمربی برزیلی تیم ملی بین دو نیمه هیچ حرف خاصی نداشته و فقط به بازیکنان گفته خودتان هر طوری دوست دارید،بازی کنید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

همان زمان شایعات زیاد دیگری هم مطرح شده بود اما والدیر ویرا در واکنش به این مساله که بین دو نیمه بازی با استرالیا گفته هر طور خودتان دوست دارید بازی کنید،گفت:

«ما ۲۰دقیقه پرفشار را در ابتدای بازی سپری کرده بودیم ولی خوشبختانه به بازی برگشتیم.من در بین دو نیمه با صحبت های خودم خلاقیت بازیکنان ایرانی را زنده کردم و به آ نها گفتم که شما توانایی‌های زیادی دارید و می توانید راهی جام جهانی شوید. من به آ نها گفتم که به عنوان سرمربی تیم ،این توان را در تک تک شما می بینم که در فرانسه حاضر باشید و شما دیدید که هر چه از زمان بازی می گذشت،تیم ایران بهتر ظاهر شد و توان فنی خود را به رخ استرالیا و تمام دنیا کشید.»

والدیر ویرا وقتی این حرفها را می زد که نمی دانست قرار نیست در جام جهانی ۹۸فرانسه روی نیمکت تیم ملی ایران باشد.بادو که بعنوان سرمربی موقت جای مایلی‌کهن را در تیم ملی گرفته بود ، بعد از اختلاف با صفایی فراهانی از ایران رفت و در نهایت پس از یکسری اتفاقات تیم ملی ایران با جلال طالبی راهی جام جهانی شد.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: تیم ملی ایران تیم ملی ایران جام جهانی تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۳۲۹۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وحید امیری و تکرار اتفاق تلخ استرالیا

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ کاپیتان پرسپولیسی‌ها که در ضربات پنالتی سرنوشت ساز مقابل ایرالکو به عنوان هفتمین نفر از تیمش توپ را روی نقطه گچی کاشته بود با پای چپ ضربه به سمت راست دروازه احمد گوهری شلیک کرد اما در این جدال تک به تک ناکام ماند.

به گزارش ورزش سه، این صحنه یادآور لحظه‌ای بود که امیری در جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۵ و در روزهایی که تازه به عنوان یک ستاره به فوتبال ایران معرفی شده و در حال درخشش بود مقابل دروازه عراق ناکام ماند و باعث حذف تیم ملی ایران را فراهم آورد.

ضربه امروز امیری که در بازگشت از مصدومیت هنوز به فرم مد نظر خود نرسیده به معنای حذف پرسپولیس از اولین جام این فصلش بود؛ اتفاقی که با یک تصور عامه و تاریخی از کاپیتان پرسپولیسی‌ها با توجه به چپ‌پا بودنش شاید انتظار هم می‌رفت.

امیری در بازی جام ملت‌ها توپ را به تیر عمودی دروازه زد اما این بار احمد گوهری که تا همین پارسال در پرسپولیس حضور داشت و به صورت قرضی در ایرالکو توپ می‌زند دست او را خواند و ضربه‌اش را مهار کرد.

258 258

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899948

دیگر خبرها

  • راهیابی رئیس و عضو هیئت رئیسه هیئت ووشو کیش به مسابقات جهانی استرالیا
  • رئیس و عضو هیئت رئیسه هیئت ووشو کیش به مسابقات جهانی استرالیا
  • وحید امیری و تکرار اتفاق تلخ استرالیا
  • آغاز بازی های انتقامی پرسپولیس و اوسمار ویرا
  • پشت پرده بازگشت احتمالی علی علیپور به پرسپولیس
  • اشتباه عجیب اوسمار در آستانه ال‌کلاسیکو/ سرمربی پرسپولیس به سپاهان پاس گل داد؟
  • نماهنگ جدید ابوذر روحی منتشر شد + دانلود نماهنگ حماسی «نحن المقاومون»
  • استوری جالب اوسمار برای میثاقی
  • پاس گل اوسمار در تلویزیون به سپاهان در آستانه بازی حساس
  • گزارش تمرین پرسپولیس؛ اجرای برنامه‌های ویرا بعد از جلسه فنی