Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-26@09:59:08 GMT

مبارزات میرزاده عشقی و آیت الله مدرس در «جان برکف»

تاریخ انتشار: ۸ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۳۳۰۳۷

مبارزات میرزاده عشقی و آیت الله مدرس در «جان برکف»

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل هنرهای نمایشی رادیو، از امشب شنبه هشتم آذرماه، سریال رادیویی جدیدی با عنوان «جان برکف» از ۲ شبکه رادیویی نمایش و ایران پخش می شود که به مبارزات میرزاده عشقی شاعر و روزنامه نگار شهیر ایرانی و آیت الله مدرس در دوران رضا شاه می پردازد.

اشرف السادات اشرف نژاد تهیه کننده این مجموعه رادیویی گفت: از آنجایی که داستان های تاریخی یک سری اطلاعات ثابت دارد، «جان بر کف» به بخشی از زندگی آیت الله مدرس می پردازد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در این نمایش که هاجر کوشکی نویسندگی آن را بر عهده دارد داستان از ترور میرزاده عشقی شروع می شود و از آن دست داستان هایی است که کمتر به آن پرداخته شده است، چرا که میرزاده عشقی از شعرا و نویسندگان مبارز دوران رضا شاه بود و آیت الله مدرس نیز در آن زمان با رضا شاه مبارزه می کرد، تا جایی که بعد از ترور میرزاده عشقی تنها مدرس بود که برای او مجلس ختم برگزار کرد و در آن مجلس سخنرانی کرد.

«جان برکف» به نویسندگی هاجر کوشکی، کارگردانی مجید حمزه، تهیه کنندگی اشرف السادات اشرف نژاد، صدابرداری جعفر جودتی، افکتوری محمدرضا قبادی فر و با بازی رامین پورایمان، امیر فرحان نیا، احمد لشینی، باقر کریم پور، شهریار حمزیان، سینا نیکوکار، ماندانا اصلانی و احمد گنجی از امشب ساعت ۲۳:۴۵ دقیقه از رادیو نمایش پخش می شود و ساعت ۲۲:۳۰ روی آنتن رادیو ایران می رود.

کد خبر 5082608 نیوشا روزبان

منبع: مهر

کلیدواژه: رادیو ایران رادیو نمایش نمایش رادیویی ویروس کرونا درگذشت چهره ها تئاتر ایران شانزدهمین جشنواره فیلم مقاومت سینمای مستند موسیقی ایرانی برنامه تلویزیونی پرویز پورحسینی کامبوزیا پرتوی فیلم سینمایی شبکه پنج سیما فیلم کوتاه جشنواره فیلم مقاومت شبکه یک سیما آیت الله مدرس میرزاده عشقی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۳۳۰۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روزی برای رادیو

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای زنجان؛ چهارم اردیبشهت هرسال به بهانه راه اندازی نخستین فرستنده رادیویی در ایران، روز رادیو نامگذاری شده است.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

دیگر خبرها

  • مبارزات آیت الله کاشانی علیه رژیم صهیونیستی + موشن گرافیک
  • روزی برای رادیو
  • حسگر تشخیص زودهنگام سرطان سینه طراحی شد
  • داستان عاشقانه سمی یک پروانه!
  • اردوغان: نتانیاهو شبیه هیتلر است/ عربستان سعودی: تداوم ارتکاب جنایات جنگی از سوی نیروهای اشغالگر اسرائیلی در غزه را محکوم می کنیم/ حزب الله مقر تیپ گولانی در عکا را هدف حمله پهپادی قرار داد/ رسانه صهیونیستی: داستان حقیقی این است که ما آنگونه که نتانیاهو م
  • پل مدرس ترافیک شهر همدان را حل می کند؟
  • همه چیز درباره قلعه جنی کیش
  • مدرس دانشگاه حکیم سبزواری مربی تیم ملی دارت شد
  • پوست اندازی در اسکی با نسل جدید مربیان و مدرسان
  • نویسنده‌ای که برای مخاطب دام پهن نمی‌کند