Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-28@04:58:05 GMT

معلمان پیش دبستانی در همدان ساماندهی می شوند

تاریخ انتشار: ۸ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۳۳۵۶۶

معلمان پیش دبستانی در همدان ساماندهی می شوند

معصومه خدابنده لو از ساماندهی معلمان پیش دبستانی در سطح استان خبر داد و گفت: تمام مراحل اداری طی شده و فقط همکاری با موسس باید انجام شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از عصر همدان؛ بعد از گذشت ۴ ماه از شروع سال تحصیلی معلمان پیش دبستانی در شهرستان همدان بلاتکلیفند و هنوز کارفرمایی برای آنها انتخاب نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امسال که با شروع کرونا سال تحصیلی از ۱۵ شهریورماه آغاز شد و معلمان متعهد از همان روزهای اول با تشکیل گروه های فضای مجازی شادی و آموزش را برای خانواده ها به ارمغان آوردند.

و حالا بعد از گذشت چهارماه از فعالیت های آنها نه تنها حقوقی دریافت نکردند، بلکه هنوز کارفرمایی برای آنها تعیین نشده است که کارها و اقدامات را از یک مسئول مشخص پیگیری کنند.

زهرا غفوری، یکی از معلمان معترض به خبرنگار ما گفت: حدود ۴ ماه است بلاتکلفیم و هنوز مسئول مشخصی نداریم.

این معلم پیش دبستانی که در حال تهیه پک های شب یلدا برای دانش آموزان بود گفت: نزدیک به ۲۵ دانش آموز دارم که باید پک همه آنها را آماده و تا قبل از شب یلدا به دستشان برسانم.

وی ادامه داد: برخلاف تصور برخی معلمان پیش دبستانی بیش از هر چیز به زمان و اینترنت کافی نیاز دارند چرا که تمام تکالیف بصری است و معمولا در قالب فیلم ارسال می شود.

این مربی همدانی افزود: متاسفانه حتی بسته های اینترنتی که در اختیار سایر معلمان قرار دادند برای معلمان پیش دبستانی لحاظ نکردند و حالا بعد از گذشت ۴ ماه همه بلاتکلیف هستیم.

وی ادامه داد: اتفاقا امسال با کلاس های مجازی وقت و زمان بیشتری را برای دانش آموزان صرف می کنیم که احتیاج دارد مسئولان نیز توجه ویژه داشته باشند.

معصومه خدابنده لو، معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش استان در گفتگو با خبرنگار ما گفت: ساماندهی معلمان پیش دبستانی در تمام شهرستانها انجام شده بود و فقط شهرستان همدان انجام نشده بود.

وی افزود: ساماندهی معلمان پیش دبستانی شهرستان همدان ۶ آذرماه انجام شده و موسس نیز انتخاب و قراردادها در حال انجام است.

معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش همدان گفت: بخشی از کارها مربوط به موسس است که در حال اقدام و پیگیری می باشد.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: معلمان پیش دبستانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۳۳۵۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۰ امتیاز برای دانشجومعلمان در مرحله ارتقای رتبه‌بندی

وزیر آموزش و پرورش گفت: دانشجو معلمان ورودی ۹۸ و ۹۹ در مرحله ارتقای رتبه‌بندی ۱۰ امتیاز ویژه کسب می‌کنند. - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم وزیر آموزش و پرورش در صفحه‌ ویراستی خود نوشت: به منظور تقدیر از اقدام جهادی دانشجومعلمان ورودی 98 و  99 دانشگاه فرهنگیان ( که زودتر از فارغ‌التحصیلی به کلاس درس رفتند ) در مرحله ارتقا رتبه‌بندی 10 امتیاز ویژه به آنها تعلق خواهد گرفت.

در عنوان بخش مشارکت‌ها 6 امتیاز و در بخش سنوات تجربی 4 امتیاز به عنوان تقدیر در نظر گرفته شده است.

ارزش کار این عزیزان در کمک به اعتلای نظام تعلیم و تربیت بیش از این است.

پرداخت حق‌التدریس فصل زمستان معلمان تا پایان اردیبهشت

از تلاش‌ها و زحمات این معلمان جوان صمیمانه تشکر میکنم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تقدیر از معلمان مردمی‌سازی شود
  • قدردانی از معلمان و مدیران نمونه شهرستان فامنین
  • سیروس همتی مجری شبکه آموزش شد
  • هشت معلم نمونه استان ایلام تجلیل می‌شوند
  • سنجش کلاس اولی‌ها و پیش‌دبستانی‌ها تا پایان اردیبهشت ادامه دارد
  • معلمان نسبت به مسائل مهم کشور حساسیت ویژه داشته باشند
  • دشمن به دنبال کم رنگ کردن ارزش حجاب است
  • تجلیل از ۲۴ معلم نمونه بیرجند
  • ۱۰ امتیاز برای دانشجومعلمان در مرحله ارتقای رتبه‌بندی
  • آموزش تفکیک پسماند به بیش از ۱۰۰۰ دانش‌آموز پیش‌دبستانی در اصفهان