Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-26@23:05:49 GMT

«حرف بزن تا بتوانم ببینمت!»

تاریخ انتشار: ۸ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۳۳۷۳۸

«حرف بزن تا بتوانم ببینمت!»

مستند بلند «حرف بزن تا بتوانم ببینمت» تولید سال ۲۰۱۹ کشورهای صربستان، کرواسی و قطر به کارگردانی «ماریا استوینیک»، در بخش بهترین‌های جهان مستند چهاردهمین دوره جشنواره بین‌المللی سینماحقیقت به نمایش گذاشته می‌شود.

به گزارش ایسنا، در خلاصه موضوع این فیلم مستند ۷۳ دقیقه‌ای آمده است: «این فیلم ادای احترام به "رادیو بلگراد" است؛ تاریخی‌ترین ایستگاه رادیویی صربستان [یوگسلاوی سابق] که در ۹۰ سال گذشته بدون توقف برنامه پخش کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از طریق پیمایش آزمایشی درون ساختمانی که تاریخ شکننده‌ی این کشور را دربرمی‌گیرد، ما با تمام حواسمان یک فضای متفاوت را تجربه می‌کنیم، زیرا با داخلی‌ترین فرکانس‌های عاطفی همراه هستیم: اثبات قدرت سینما برای مستندسازی حافظه با ابزاری غیرمنتظره...»

مستند «حرف بزن تا بتوانم ببینمت» یکی از آثار منتخب بخش «بهترین‌های جهان مستند» این دوره‌ی سینماحقیقت است که بصورت غیررقابتی و در قالب نمایش‌های آنلاین برگزار می‌شود.

این فیلم پیشتر در جشنواره‌های معتبر «ایدفا» هلند و «تسالونیکی» یونان به نمایش درآمده است.

‌مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی سازمان امور سینمایی کشور، چهاردهمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم مستند ایران «سینماحقیقت» را به دبیری محمد حمیدی مقدم، از ۱۸ تا ۲۵ آذرماه ۹۹ و با توجه به شیوع جهانی بیماری کووید ۱۹ بصورت مجازی و نمایش برخط (آنلاین) برگزار خواهد کرد.

انتهای پیام 

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۳۳۷۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ببینید | فراخوان ارسال آثار عملیات تنبیهی وعده صادق به جشنواره پژواک اعلام شد

به گزارش جام جم آنلاین از ستاد خبری جشنواره رادیویی پژواک، پیرو موافقت علی بخشی زاده، معاون صدای رسانه ملی مبنی بر ایجاد دریافت آثار با موضوع «عملیات تنبیهی وعده صادق» در سومین دوره از جشنواره ملی مستند رادیویی پژواک علاقه مندان می توانند آثار خود را به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

برنامه سازان شبکه ها و صدای مراکز می توانند اثر خودشان را با موضوع عملیات تنبیهی وعده صادق در ساختار مستند یا ترکیبی، به مدت حداکثر ۲۰ دقیقه،  تا ۱۵ اردیبهشت به دبیرخانه سومین جشنواره ملی مستند رادیویی پژواک ارسال کنند.گفتنی است، هر شبکه و مرکز، مجاز به ارسال تنها یک اثر به دبیرخانه سومین جشنواره رادیویی پژواک است.

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • روایت سازنده مستند «مشتی اسماعیل» از شالیکاری
  • گفتگو با رتبه اول مستندنگاری جشنواره پژواک
  • معرفی برگزیدگان «نمایش» و «سرود» جشنواره روستایی رضوی
  • فراخوان ارسال آثار «عملیات تنبیهی وعده صادق» به جشنواره پژواک اعلام شد
  • کاپیتان بهترین بازیکن ایران و قرقیزستان
  • ببینید | فراخوان ارسال آثار عملیات تنبیهی وعده صادق به جشنواره پژواک اعلام شد
  • درخشش رادیو فرهنگ در جشنواره ملی مستند رادیویی پژواک
  • چهارمین جشنواره پژواک بین المللی می‌شود
  • گزارش تصویری | سومین جشنواره ملی مستند رادیویی پژواک
  • «پرویز خان» در بخش نمایش خانگی اکران خواهد شد