Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، علامه «ناصر عباس جعفری» روز شنبه طی بیانیه‌ای که یک نسخه آن در اختیار دفتر ایرنا در اسلام‌آباد قرار گرفت، شهادت دکتر محسن فخری‌زاده رئیس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع جمهوری اسلامی ایران را به ملت و دولت جمهوری اسلامی ایران تبریک و فقدان این دانشمند را تسلیت گفت.

وی افزود: بدون شک آمریکا و رژیم صهیونیستی از عوامل اصلی پشت پرده این اقدام ناجوانمردانه و شیطانی هستند که عمال آنان مجری طرح ترور شده و زندگی ارزشمند دانشمند برجسته و ممتاز هسته‌ای و دفاعی را هدف قرار دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این سیاستمدار پاکستانی تاکید کرد: ترور شهید فخری‌زاده نمونه بارز تجاوز و حرکت ددمنشانه علیه ملت و دولت آزاد و مستقل است، حرکتی که بیانگر بازی صهیونیست‌ها با آتش است و خیلی زود این آتش دامن رژیم نامشروع اسرائیل را خواهد گرفت.

وی گفت: آمریکا، رژیم صهیونیستی و برخی حاکمان دست‌نشانده عرب در منطقه مقصر بی‌ثباتی هستند که ناامنی و تخریب فضای آرام دیگر کشورها را در دستور کار قرار داده‌اند. 

علامه جعفری تاکید کرد: قدرت پوشالی آمریکا در آستانه سقوط است، نابودی رژیم صهیونیستی نیز یک حقیقت ابدی و غیرقابل انکار است و تنها برخی مزدوران آنان در منطقه هستند که رویای واهی قدرت‌نمایی با خرید امنیت از بیرون را در سر می‌پرورانند. 

وی خطاب به برخی حاکمان عرب گفت که دست از نفرت‌پراکنی و رویکرد منافقانه بردارند و برای تقویت جایگاه جهان اسلام و مقابله با دشمنان قسم خورده مسلمانان نقش آفرینی کنند.

عوامل تروریستی عصر جمعه- هفتم آذرماه- محسن فخری‌زاده رییس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع را در عملیاتی انتحاری و مسلحانه، به شهادت رساندند.

محمد جواد ظریف وزیر خارجه ایران در واکنش به ترور و شهادت فخری زاده رییس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع به نقش رژیم صهیونیستی در این عملیات تروریستی اشاره کرد و از جامعه جهانی و بخصوص اتحادیه اروپا خواست تا استانداردهای دوگانه شرم آور خود را پایان دهند و این اقدام تروریستی دولتی را محکوم کنند.

امیر حاتمی وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران نیز از شهید فخری زاده به عنوان یک عنصر موثر در نوآوری های دفاعی یاد کرد و افزود: دشمن هر جایی که برای ملت عزیز ایران یک گام موثر و بلند برداشته شود، آنجا را هدف قرار می‌دهد و وزارت دفاع به عنوان یک حوزه کاملا موثر همواره مورد نظر و تهاجم دشمن بوده است.

برچسب‌ها پاکستان محسن فخری‌زاده ایالات متحده آمریکا شهید صنعت دفاعی رژیم صهیونیستی پروندهٔ خبری ترور دانشمند ممتاز هسته ای و دفاعی ایران

منبع: ایرنا

کلیدواژه: پاکستان محسن فخری زاده ایالات متحده آمریکا شهید صنعت دفاعی رژیم صهیونیستی پاکستان محسن فخری زاده ایالات متحده آمریکا شهید صنعت دفاعی رژیم صهیونیستی اخبار کنکور رژیم صهیونیستی وزارت دفاع فخری زاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۳۴۱۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شمار شهدای نوار غزه به 34 هزار و 535 شهید رسید

به گزارش جماران به نقل از الجزیره، وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد که در حملات ارتش رژیم اسرائیل به نوار غزه  طی 24 ساعت گذشته 47 فلسطینی دیگر شهید و 61 تن دیگر نیز مجروح شدند.

براساس این بیانیه، شمار شهدای نوار  غزه از هفتم اکتبر 2023 تا کنون به 34 هزار و 535 شهید و شمار مجروحان نیز به 77 هزار و 704 نفر افزایش یافته است.

در این بیانیه با اشاره به وجود اجساد زیر آوارها و کنار جاده‌ها تصریح شد که تیم‌های پزشکی و مسئولان دفاع مدنی به‌دلیل ممانعت نیروهای رژیم اشغالگر نمی‌توانند به پیکرهای برسند.

دفاع شهری نوار غزه اعلام کرد که تخمین زده می شود بیش از 10هزار شهروند فلسطینی از ابتدای تجاوز به غزه تا کنون زیرا آوار ساختمان های ویران شده مدفون شده اند.

دفاع شهری نوار غزه تأکید کرد که تلنبار شدن هزاران پیکر شهدای حمله وحشیانه اسرائیل به غزه  با فرا رسیدن فصل گرم شروع به شیوع بیمارهای و وبا شده است.

دفاع شهری غزه تصریح کرد که کار بدون تجهیزات لازم برای بیرون کشیدن پیکرهای هزاران شهید یک تا سه سال طول می کشد.

 

دیگر خبرها

  • شمار شهدای نوار غزه به 34 هزار و 535 شهید رسید
  • خرمشاد: مقاومت مردم غزه نخبگان آمریکا و غرب را بیدار کرد
  • دستاورد‌های اطلاعاتی گرانقیمت ایران پس از عملیات «وعده صادق»
  • توافق مهم ضد تروریستی ایران و پاکستان چه بود؟ | محل استقرار افسران رابط نظامی مشخص شد
  • تداوم تظاهرات خانواده‌های اسرای صهیونیست در تل‌آویو
  • حمله راکتی مقاومت فلسطین به شهرک‌های صهیونیست نشین اطراف غزه
  • ضرورت اقدامات عملی برای توقف ماشین کشتار رژیم صهیونیستی
  • سخنگوی وزارت خارجه : معاهده حقابه ایران و افغانستان در حال اجراست
  • اسرائیل صدور حکم بازداشت نتانیاهو در دیوان بین‌المللی کیفری را جدی می‎‌گیرد
  • مهلت ۱۰ روزه تل‌آویو به حماس برای پذیرش شروط خود