Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-05-01@08:09:01 GMT

غربالگری کارکنان شهرداری سمنان

تاریخ انتشار: ۸ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۳۴۱۳۵

غربالگری کارکنان شهرداری سمنان

سرپرست مرکز سلامت و مشاوره کارکنان شهرداری سمنان از غربالگری کرونا کارکنان این شهرداری با همکاری کلینیک امام رضا (ع) نیروی انتظامی استان سمنان خبر داد.

محسن مظاهری در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: با توجه به تنوع زیاد امور و فعالیت‌های کارکنان شهرداری سمنان به خصوص در بخش‌های مختلف خدماتی و امدادی نظیر نیروهای خدمات شهری، آتش نشانان، فضای سبز و پسماند این افراد بیش از دیگران در معرض ابتلاء به ویروس کرونا قرار دارند و برای جلوگیری از شیوع آن در بین کارکنان، مرکز سلامت شهرداری برنامه‌های مختلف را در زمینه‌های اطلاع رسانی و آگاه سازی و همچنین ارائه خدمات کلینیکی انجام داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به امکانات و تجهیزات مطلوب کلینیک امام رضا (ع) نیروی انتظامی استان سمنان، از همکاری این کلینیک در جهت انجام آزمایش‌های غربالگری کرونا برای کارکنان شهرداری سمنان خبر داد و افزود: با نهایی شدن تفاهمنامه همکاری، تمام پرسنل شاغل در شهرداری می‌توانند از امکانات این کلینیک با ارائه تسهیلات ویژه در صورت لزوم استفاده کنند.

سرپرست مرکز سلامت و مشاوره کارکنان شهرداری سمنان در خصوص اقدامات این مرکز برای کنترل شیوع ویروس و حفظ سلامت کارکنان شهرداری سمنان، تصریح کرد: برنامه‌های متعددی از سوی این مرکز برای حفظ سلامت کارکنان شهرداری انجام شده که می‌توان به تشکیل پرونده سلامت برای کارکنان، غربالگری دیابت، انجام واکسیناسیون هپاتیت بی و غربالگری کرونا اشاره کرد.

کد خبر 458157

منبع: ایمنا

کلیدواژه: شهرهاي ايران شهرداری سمنان حقوق شهروندی کرونا در ایران مشارکت شهروندان شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق کارکنان شهرداری سمنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۳۴۱۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورزشی‌های یازدهم اردیبهشت ماه در استان سمنان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️ مجموعه خبری "اخبار ورزشی"، خبر‌های متنوع و رویداد‌های خبر ساز ورزشی استان سمنان است که در بخش مشروح خبری ۲۰ سیما مرکز سمنان در شب گذشته پخش شده است.
علاقه‌مندان به دنیای ورزش می‌توانند این بخش ورزشی را در بخش‌های خبری ۲۰ و ۲۳ سیما مرکز سمنان ببینند.
مجموعه ورزشی خبر ۲۰ سیما مرکز سمنان، هم چنین در کانال فضای مجازی خبرگزاری صداوسیما استان سمنان به نشانی @news_semnsnirib نیز بارگذاری می‌شود و علاقه‌مندان به دنیای خبر و ورزش می‌توانند این اخبار نشاط آور ورزشی استان سمنان را مشاهده و یا دانلود کنند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • کارکنان دولت حق دریافت هدیه را نخواهند داشت
  • بخشنامه ممنوعیت دریافت هر نوع هدیه توسط کارکنان دولت به دستگاه‌های اجرایی ابلاغ شد
  • ورزشی‌های یازدهم اردیبهشت ماه در استان سمنان
  • کلینیک مشاوره حرم مطهر رضوی پناهگاه دوم زائران است/خدمت عاشقانه خادمیاران مشاور در حریم رضوی
  • آغاز طرح غربالگری بینایی‌سنجی کودکان ۳ تا ۶ سال در کرمانشاه
  • آزمون غربالگری درون دانشگاهی المپیاد علمی دانشجویی وزارت بهداشت در دانشگاه آزاد برگزار شد
  • ورزشی‌های دهم اردیبهشت ماه در استان سمنان
  • ورزشی‌های نهم اردیبهشت ماه در استان سمنان
  • ارتقای سطح سلامت روان اقشار کم‌برخوردار
  • برگزاری جشنواره استعدادیابی «ستاره‌های شهر» در قم