Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز، مهرزاد لطفی در ابتدای نشست امروز با گرامیداشت یاد و خاطره شهید فخری زاده و ادای احترام به تمامی شهدای والامقام میهن، هر شهید را سند اعتباری برای نظام جمهوری اسلامی و مصداق حقانیت آن دانست که دشمنان اسلام آن را بر نمی تابند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی، شهید فخری زاده را از دانشمندان بزرگ هسته ای کشور خواند که همواره دشمنان و بدخواهان در پی آسیب به ایشان بودند و سرانجام مسیر پرافتخار حیاتش با برگ زرین شهادت به پایان رسید.

او از دست دادن بزرگانی چون شهید فخری زاده را که در مسیر دانش و خدمت، جان خود را فدا کرده اند، سرمشقی بزرگ برای تمامی مسوولان و اندیشمندان کشور خواند.

رئیس دانشگاه در ادامه با اشاره به سفر سه روزه به تهران و برگزاری نشست های مشورتی با مسوولان ارشد وزارت بهداشت و سازمان برنامه و بودجه، دستاوردهای این سفر را در توسعه حوزه بهداشت و درمان استان مثبت ارزیابی کرد.

توسعه سلامت فارس با همدلی بین بخشی در استان

وصول بخشی از اعتبارات دانشگاه از سازمان برنامه و بودجه با پیگیری استاندار فارس و تنظیم تفاهم نامه برای راه اندازی دستگاه پیشرفته توموتراپی در مرکز آموزشی درمانی نمازی، از جمله مهم ترین دستاوردهایی بود که رئیس دانشگاه بیان کرد.

لطفی با پیگیری آخری وضعیت مربوط به کروناویروس در استان، راهکارهای مهار این بیماری در شهرها و مناطق دارای بیشترین میزان شیوع را بررسی کرده و دستورات لازم در این زمینه صادر شد.

 بررسی وضعیت تخت های بیمارستانی در بخش های عادی و ویژه، دیگر محور مورد بررسی رئیس دانشگاه در نشست امروز بود که پیرامون بهبود شرایط کنونی تبادل نظر شد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز همچنین با اشاره به ضرورت کاهش بار مراجعه به سازمان در شرایط کنونی، میز خدمت دانشگاه را یک ظرفیت مناسب در این زمینه برشمرد که در دوران کرونا می تواند از بار مراجعه به ساختمان مرکزی دانشگاه و افزایش امکان انتشار بیماری بکاهد.

وی در ادامه نشست امروز، به ارزیابی موارد نمونه گیری در آزمایشگاه های تشخیصی، آخرین وضعیت کارکنان مبتلا در استان، وضعیت پذیرش بیماران و علت های جان باختن مبتلایان طی روزهای اخیر پرداخت.

بررسی نحوه اجرایی شدن ابلاغ مربوط به تعطیلی سازمان ها در هفته جاری، با توجه به حساسیت حیطه خدمت برخی واحدهای دانشگاه به ویژه در شرایط کنونی، دیگر محور نشست امروز این ستاد بود.

معاون درمان دانشگاه نیز آخرین وضعیت بیماران بستری در بیمارستان های استان و شرایط مربوط به ظرفیت تخت های عادی و ویژه برای پذیرش بیماران کروناویروس را اعلام کرد.

دیگر اعضای این ستاد نیز ضمن اعلام اقدامات انجام گرفته در زمینه مقابله با کرونا، گزارش روند اجرایی مصوبات نشست های پیشین این ستاد را به رئیس دانشگاه اعلام کردند و پیرامون بهبود فعالیت ها تبادل نظر شده و دستورات لازم صادر شد.

دویست و سیزدهمین نشست ستاد دانشگاهی مدیریت مقابله با کرونا ویروس صبح امروز، هشتم آذر، در دفتر ریاست دانشگاه و با حضور معاونان و مدیران ارشد دانشگاه برگزار شد.

انتهای پیام/ ن

منبع: فارس

کلیدواژه: کرونا دانشگاه علوم پزشکی انزجار محکوک رئیس دانشگاه علوم پزشکی رئیس دانشگاه نشست امروز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۳۴۱۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر علوم وارد یاسوج شد

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد وزیر علوم، تحقیقات و فناوری با استقبال استاندار و مسئولان استان کهگیلویه و بویراحمد وارد فرودگاه بین المللی شهدای یاسوج شد.

محمدعلی زلفی صبح روز شنبه ۸ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ با هدف شرکت در مراسم گرامیدشت هفته معلم و حضور در دانشگاه و دیدار با اعضای هیئت علمی، کارکنان و دانشجویان و همچنین بازدید از فعالیت‌ها و پیشرفت‌های اخیر در بخش‌های مختلف دانشگاه یاسوج به این شهر سفر کرد.

دیدار با آیت الله حسینی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهر یاسوج، حضور در دانشگاه یاسوج و افتتاح سر در دانشگاه، زیارت مقبره شهید گمنام، کلنگ‌زنی دومین خوابگاه متاهلی دانشگاه یاسوج، بازدید از چندین پروژه فعال و در حال ساخت و مصاحبه با شبکه سراسری به صورت زنده از خبر ۱۴، نشست با اعضای هیات رئیسه دانشگاه یاسوج، نشست آمایش آموزش عالی(با حضور امام جمعه، استاندار، رؤسای دانشگاه ها و...)، نشست با اعضای هیات علمی دانشگاه یاسوج در قالب نشست گرامیداشت هفته معلم (استاد) و تجلیل از برگزیدگان و سرآمدان علمی و... برنامه‌های این سفر یک روزه است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ایجاد ۲۲ هسته پژوهشی حوزه‌های علوم شناختی در دانشگاه‌های کشور
  • برگزاری برنامه های تبیینی اندیشه شهید مطهری در هفته معلم
  • نشست هم اندیشی استادان و نخبگان دانشگاهی دانشگاه پیام نور خوزستان
  • اژه‌ای:‌ حجاب مسأله مهم کشور است
  • برخورد با متجاوزین به بیت‌المال باید بازدارنده باشد | امروز یکی از مسائل مهم کشور، عفاف و حجاب است
  • رئیس قوه قضاییه:‌ حجاب مسأله مهم کشور است
  • وزیر علوم وارد یاسوج شد
  • مدیریت بحران شهرستان تفتان در خصوص وضعیت جوی اخطاریه صادر کرد
  • بیانیه ستاد حقوق بشر در واکنش به اقدام متزورانه آمریکا در انتشار گزارش موهوم وضعیت حقوق بشر
  • عجیب‌ترین رشته‌های دانشگاهی / از زامبی شناسی تا مدیریت دوشیدن شیرگاو