Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، سیدجواد حسینی مدیر غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی تربت‌حیدریه از تهیه و تامین انسولین مورد نیاز بیماران دیابتی در مناطق زیرپوشش این دانشگاه خبر داد و گفت: بیماران دیابتی برای دریافت انواع انسولین می‌توانند با رعایت نوبت به معاونت غذا و دارو این دانشگاه در خیابان شهید مدرس این شهر مراجعه کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
  او افزود: با تمهیدات صورت گرفته از زمان شیوع بیماری کرونا برای تامین داروی مورد نیاز بیماران مبتلا به کرونا هیچگونه کمبودی در شهرستان وجود ندارد.

 مدیر غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی تربت‌حیدریه از اقشار مختلف مردم خواست هرگونه شکایت مربوط به کمبود دارو را از طریق تماس با سامانه ۱۹۰ یا شماره تلفن ۵۲۳۱۳۰۷۰ داخلی ۱۱۵ معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی تربت‌حیدریه اطلاع دهند تا رسیدگی و پیگپیری شود.بیشتربخوانید انسولین نیست/ بیماران دیابتی خراسان رضوی در انتظار انسولین



علی ایزدی معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی تربت‌حیدریه نیز از کمک ۱۱۰ میلیارد ریالی خیران این شهرستان به بخش بهداشت و درمان خبر داد و گفت: مرحوم "حاج حسن پروان" در آخرین روز‌های حیات خود مبلغ یک میلیارد ریال برای خرید تجهیزات و ملزومات مورد نیاز بیماران کرونایی بستری در بیمارستان آموزشی درمانی نهم دی این شهرستان اهدا کرد.

او با بیان اینکه مرحوم "حاج حسن پروان" از خیرین و نیکوکاران منطقه بود که در طول حیات خود کمک‌های ارزنده‌ای به حوزه سلامت تربت‌حیدریه انجام داد، افزود: همراهی خیران و نیکوکاران در ارتقای خدمات سلامت موثر است و این افراد می‌توانند در پیشبرد اهداف کلان سلامت منطقه یاری‌گر مجموعه بهداشت و درمان باشند.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی تربت‌حیدریه همچنین از اهدای کمک صد میلیون ریالی بانوی نیکوکار اهل تربت‌حیدریه به حوزه سلامت این شهرستان خبر و ادامه داد: یک بانوی نیکوکار اهل تربت‌حیدریه، پنج هزارو ۵۰۰ عدد ماسک و پنج دستگاه اندازه‌گیری اکسیژن خون به ارزش ۱۰۰ میلیون ریال به دانشگاه علوم پزشکی تربت‌حیدریه اهدا کرد.

ایزدی بیان کرد: با برنامه‌ریزی صورت گرفته، مقرر شد ماسک‌های تهیه شده از سوی این خیر نیک اندیش بین شهروندان تربت‌حیدریه توزیع شود که کمک بزرگی در راه فرهنگ‌سازی سلامت خواهد بود.

  انتهای پیام//ز.ق

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بیمار دیابتی انسولین قلمی وزارت بهداشت ویروس کرونا دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه مورد نیاز بیماران بیماران دیابتی غذا و دارو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۳۴۲۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تغییر رئیس مرکز آمار ایران

به گزارش تسنیم،‌ در جلسه شورای معاونان و مدیران سازمان که عصر سه‌شنبه 11 اردیبهشت‌ماه برگزار شد، «داود منظور» با بیان اینکه امور «نظام فنی اجرایی، مشاوران و پیمانکاران» سازمان برنامه و بودجه کشور دارای گستره وسیعی از وظایف و فعالیت‌ها بود، افزود: برای جلوگیری از تراکم کارها در یک امور و تسریع در رسیدگی به درخواست‌های مشاوران و پیمانکاران و تسهیل تعاملات در این امور، دو امور «نظام فنی اجرایی» و «مشاوران و پیمانکاران» ایجاد شده است.

معاون رئیس‌جمهور سپس گفت: هدف از انتصاب‌های جدید در سازمان برنامه و بودجه، تقویت توان مدیریتی سازمان و همچنین کمک به بهبود فضای مشارکت مردمی، تسهیل ارتباطات مردمی و تسریع پاسخگویی و رسیدگی به درخواست‌های ارباب رجوع است.

رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور ضمن قدردانی از «داریوش ابوحمزه» در دوران ریاست مرکز آمار ایران،  «غلامرضا گودرزی» را به عنوان سرپرست این مرکز منصوب کرد.

گودرزی، عضو هیئت علمی دانشگاه و استاد تمام رشته مدیریت و دارای درجه دکترای تحقیق در عملیات از دانشگاه تربیت مدرس است.

منظور همچنین ضمن تشکر از خدمات و تلاش‌های  «رضا عوض‌پور» در دوران ریاست امور سلامت و رفاه اجتماعی،  «محمد پیکان‌پور» را به عنوان سرپرست این امور منصوب کرد. پیکان‌پور عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی است و پیش از این به عنوان مدیر کل امور دارو و مواد تحت کنترل در سازمان غذا و دارو فعالیت می‌کرده است. وی دارای دکترای عمومی داروسازی از دانشگاه علوم پزشکی اصفهان و دکترای تخصصی اقتصاد و مدیریت دارو از دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی است.

 

دیگر خبرها

  • اجرای پویش سلامت دهان و دندان در تربت حیدریه
  • تغییر رئیس مرکز آمار ایران
  • درآمد ۱۰۰۰ میلیاردی دانشگاه علوم پزشکی مشهد از گردشگری سلامت در ۱۴۰۲
  • درآمد ۱۰۰۰ میلیاردی مشهد از گردشگران سلامت در ۱۴۰۲
  • اعطای بورس به رتبه‌های زیر ۱۰۰۰ کنکور سراسری ۱۴۰۳ برای تحصیل دردانشگاه تربت حیدریه
  • کشف لوازم آرایشی و بهداشتی غیر مجاز در کاشان
  • کشف و ضبط داروی قاچاق و تاریخ گذشته
  • کشف بیش از دو هزار کالای آرایشی و بهداشتی تقلبی در فروردین ماه
  • اجرای ۴۲۰ میلیارد ریال طرح مرتبط با شرکت برق تربت حیدریه
  • جریمه نقدی برای متهم پرونده قاچاق دارو در تربت حیدریه