Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا با ارسال پیامی به وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح، شهادت رئیس سازمان پژوهش و نوآوری‌ دفاعی کشور و دانشمند برجسته، سرباز وطن، شهید دکتر محسن فخری‌زاده را تسلیت گفت و این اقدام ناجوانمردانه و رذیلانه را نشانه‌ای دیگر از خوی جنایتکار و دشمنی آشکار ایادی استکبار جهانی، به ویژه رژیم غاصب صهیونیستی با حرکت علمی و پیشرفت ایران برشمرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش ایران اکونومیست-در پیام سیدجواد سلیمانی آمده است:

 

برادر گرانقدر جناب آقای امیر سرتیپ حاتمی

وزیر محترم دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح

 

باسلام و احترام؛

ترور ناجوانمردانه و رذیلانه رئیس محترم سازمان پژوهش و نوآوری‌ دفاعی کشور و دانشمند برجسته، سرباز وطن، شهید دکتر محسن فخری‌زاده، یک‌بار دیگر خوی جنایتکار و دشمنی آشکار ایادی استکبار به‌ویژه رژیم غاصب صهیونیستی را بر ملت ایران آشکار ساخت.

همانگونه که جنابعالی به‌درستی اشاره فرمودید، دشمن توان مشاهده پیشرفت‌های ملت بزرگ ایران را ندارد و به‌همین سبب، دست به ترور ناجوانمردانه و از بین‌بردن دانشمندان و نخبگان ایران اسلامی می‌زند.

اگرچه شهادت این فرزندان برومند مام‌میهن و سرمایه‌های با ارزش، هریک، ضایعه و ضربه‌ای بزرگ برای حرکت علمی کشور محسوب می‌شود، لیکن سابقه پرافتخار جریان رشد و پیشرفت ایران سرافراز نشان داده که مسیر فعلی با قدرت ادامه خواهد یافت و اقدامات کور و ذلیلانه دشمنان، نخواهد توانست در اراده و تحقق پیشرفت ملت ایران خللی وارد کند.

اینجانب به نمایندگی از همه کارکنان و خدمت‌گذاران سنگر صنعتی کشور در گروه خودروسازی سایپا، شهادت شهید مظلوم، فخر المجاهدین، جناب آقای دکتر محسن فخری‌زاده را به پیشگاه رهبر معظم انقلاب اسلامی، جنابعالی، فرماندهان ارشد نیروهای مسلح و همه فعالان و دست‌اندرکاران صنایع دفاعی و هسته‌ای کشور و همچنین خانواده محترم آن شهید عزیز، تبریک و تسلیت عرض کرده و توفیق روزافزون فرزندان غیور ایران اسلامی در ادامه نهضت علمی و پیشرفت در عرصه‌های گوناگون را از درگاه ایزد منان مسالت دارم.

 

سیدجواد سلیمانی

مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا

منبع: ایران اکونومیست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۳۴۲۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام آمادگی ایران برای همکاری دفاعی و امنیتی با هند

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، امیر سرتیپ محمدرضا آشتیانی در دیدار با دبیرکل وزارت دفاع هند با اشاره به اشتراکات تمدنی، تاریخی و فرهنگی بر ضرورت رایزنی درباره موضوعات دوجانبه، منطقه‌ای و بین‌المللی میان دو کشور تاکید کرد.

آنگونه که ایسنا روایت کرده، وی با اشاره به واقع شدن دو کشور در یک منطقه راهبردی اظهار کرد: ظرفیت‌های متعدد همکاری تهران و دهلی نو می‌تواند در برقراری صلح و امنیت در منطقه حساس غرب آسیا و شبه‌قاره هند به کار گرفته شود.

آشتیانی با اشاره به تحرکات داعش در منطقه بر ضرورت همکاری مشترک جهت پیشگیری از قدرت‌گیری این گروه تروریستی و نیز رایزنی در زمینه تحولات منطقه افغانستان تاکید کرد.

وی با اشاره به اهمیت همکاری‌های دفاعی و نظامی دو کشور در برقراری ثبات و امنیت در منطقه آمادگی خود را جهت توسعه همکاری‌های دفاعی و نظامی میان دو کشور با طرف هندی در حوزه‌های مختلف اعلام کرد.

دبیرکل وزارت دفاع هند نیز در این دیدار با ابراز همدردی و تسلیت شهادت مستشاران نظامی جمهوری اسلامی ایران در سوریه بر ضرورت برقراری امنیت و و آرامش منطقه تاکید کرد.

وی با اشاره به حوزه تمدنی مشترک دو کشور بر ضرورت توسعه همکاری‌های اقتصادی و زیرساختی به‌ویژه مشارکت دهلی نو در پروژه بندر چابهار تاکید کرد.

دبیر کل وزارت دفاع هند با اشاره به اهمیت همکاری‌های دفاعی دو کشور بر ضرورت توسعه هرچه بیشتر مناسبات فیمابین در حوزه‌های دریایی، شرکت در رزمایش دریایی، تحقیقات دفاعی، آموزشی و تبادل دانشجو تاکید کرد.

۲۷۲۱۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1900118

دیگر خبرها

  • دیدار نخست وزیر بورکینافاسو و معاون اول رئیس جمهور
  • توسعه همکاری های دفاعی و نظامی ایران و هند 
  • اعلام آمادگی ایران برای همکاری دفاعی و امنیتی با هند
  • تأکید وزیر دفاع بر همکاری با هند در مقابله با داعش در منطقه
  • تاکید وزیر دفاع بر همکاری با هند در مقابله با داعش در منطقه
  • وزیران دفاع ایران و قزاقستان دیدار کردند
  • وزرای دفاع ایران و قزاقستان دیدار و گفتگو کردند
  • حملات تروریستی در روسیه و ایران نتیجه حمایت کشور‌های غربی به ویژه آمریکا از گروه‌های تروریستی است
  • امیر سرتیپ آشتیانی: حملات تروریستی در روسیه و ایران نتیجه حمایت کشور‌های غربی به ویژه آمریکا از گروه‌های تروریستی است
  • تاکید پاکستان بر توقف جنگ غزه و حل مساله فلسطین در اجلاس سازمان شانگهای