Web Analytics Made Easy - Statcounter

هاشمی نظری رئیس مرکز سنحش آموزش پزشکی در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان،  با اشاره به احتمال برگزاری سه آزمون به تعویق افتاده پزشکی اظهار کرد:  آزمون پیش کارورزی (میان دوره) و آزمون های علوم پایه پزشکی و دندانپزشکی که به تعویق افتاده بودند، در صورت رفع شرایط اضطراری بیماری کرونا و مغایرت نداشتن برگزاری آنها با مصوبات بعدی ستاد ملی مبارزه با کرونا و با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در اواخر آذرماه یا اوایل دی ماه در دانشگاه های علوم پزشکی برگزار خواهند شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هاشمی نظری بیان کرد: بر اساس آخرین تصمیم گیری ها، مقرر شده بود تا  آزمون پیش کارورزی (میان دوره) و آزمون های علوم پایه پزشکی و دندانپزشکی روز پنجشنبه ۶ آذر ۹۹ برگزار شود که به دلیل محدودیت های کرونایی لغو شد.

رئیس مرکز سنجش آموزش پزشکی یادآوری کرد: زمان قطعی برگزاری آزمون پیش کارورزی (میان دوره) و آزمون های علوم پایه پزشکی و دندانپزشکی از طریق سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی و دانشگاه های علوم پزشکی اعلام خواهد شد.

هاشمی نظری اظهار کرد: آزمون پیش کارورزی (میان دوره) و آزمون های علوم پایه پزشکی و دندانپزشکی به منظور ارزیابی دانش و آموزش، دانشجویان گروه علوم پزشکی در طول تحصیل برگزار می شود.

بیشتر بخوانید

اضافه شدن درس زبان انگلیسی به دکتری وزارت بهداشت ۱۴۰۰

نتایج نهایی آزمون دکتری وزارت بهداشت اعلام شد

زمان اعلام نتایج کنکور ارشد و دکتری علوم پزشکی مشخص شد

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آزمون پزشکی آزمون های وزارت بهداشت آزمون های علوم پایه پزشکی و دندانپزشکی آزمون پیش کارورزی علوم پزشکی میان دوره

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۳۴۳۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری نوزدهمین دوره طرح آزمون اعطای مدرک

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز سیستان وبلوچستان،نوزدهمین دوره طرح اعطای مدرک تخصصی حافظان قران کریم در استان سیستان‌و‌بلوچستان برگزار شد.
مرتضی شجاعی مسول برگزاری آزمون سراسری طرح اعطای مدرک تخصصی خافظان قرآن کریم صبح امروز همزمان با سراسر کشور در سه شهرستان، زاهدان، ایرانشهر و‌چابهار با شرکت حدود ۵۰۰ نفر شرکت کننده برگزار شد.

دیگر خبرها

  • ایجاد دانشکده علوم پزشکی دامغان در بودجه ۱۴۰۳ ردیف اعتباری دارد
  • تجلیل ازدکترعراقی‌زاده بنیانگذار آموزش دندانپزشکی درهرمزگان
  • کلید اولیه پنجاه و یکمین دوره آزمون دستیاری پزشکی منتشر شد
  • بیش از ۱۵۰ بهورز در سال جاری در دانشگاه علوم پزشکی مشهد جذب می‌شوند
  • جذب بیش از ۱۵۰ بهورز در مشهد؛ امسال
  • جذب بیش از 150 بهورز در مشهد ؛ امسال
  • آغاز نخستین دوره برداشت جلبک‌های دارویی در چابهار
  • برگزاری نوزدهمین دوره طرح آزمون اعطای مدرک
  • چهل و ششمین دوره مسابقات ریاضی دانشجویی کشور در دانشگاه تبریز به کار خود پایان داد
  • برگزاری آزمون دستیاری تخصصی پزشکی با رقابت ۱۴۷ داوطلب در شهرکرد