Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، فهرجی، مدیر جهاد کشاورزی شهرستان فهرج  به گیاه دارویی حنا اشاره کرد و گفت: سطح زیر کشت گیاه دارویی حنا، در شهرستان فهرج نیم هکتار با میزان عملکرد ۷ دهم تن است.

او افزود: گیاهانی همچون حنا، وسمه و چای ترش به دلیل مصرف آب پایین تری که نسبت به دیگر گیاهان دارند در این شهرستان کشت می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فهرجی تصریح کرد: گیاهان دارویی به دلیل اینکه ماندگاری بیشتری دارند و اکثراً به صورت خشک بار مصرف می‌شوند، نقش بسزایی در بالا بردن اقتصاد تولید کنندگان این محصولات دارند.

مدیر جهادکشاورزی شهرستان فهرج تصریح کرد: با برگزاری کلاس‌های آموزشی ترویجی ویژه کارکنان و کشاورزان در سطح شهرستان و آموزش کاشت گیاهان دارویی که در منطقه قابلیت کشت را دارند، کشت این گیاهان ترویج می‌شود.

فهرجی مهمترین دلیل استقبال نکردن کشاورزان از کشت گیاهان دارویی را مشکلات فروش این محصولات و عدم نقدینگی کشاورزان عنوان کرد.

انتهای پیام/ب

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: گیاهان دارویی محصولات کشاورزی جهادکشاورزی گیاهان دارویی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۳۴۵۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توخل راه بردن آنچلوتی را بلد است!‏

به گزارش "ورزش سه"، آلیانز آرنا فردا شب میزبان یکی از مهمترین ‏دیدارهای این فصل فوتبال اروپاست.‏

بایرن مونیخ با هدایت توماس توخل به مصاف رئال مادرید می‌رود. ‏این اولین تقابل مربیان دو تیم نیست. آنها تا کنون بارها در لیگ ‏قهرمانان اروپا و در فوتبال آلمان مقابل هم قرار گرفته‌اند و بررسی ‏آماری نشان می‌دهد توخل در تقابل‌های رو در رو بهتر از کارلتو کار کرده ‏است. ‏

توخل به آمار بازی‌هایش مقابل رئال امیدوار است

توماس توخل در بازی‌های رو در رو با بایرن مونیخ آمار خوبی دارد. او ‏با تیم‌های مختلف تا کنون 8 بار مقابل رئال بازی کرده و در این مدت ‌‏3 بار پیروز شده، 4 بار به تساوی رسیده و تنها یک بار باخته است. ‏

توخل زمانی که مربی دورتموند بود، دو بار با رئال در چمپیونزلیگ 17-‌‏2016 مساوی کرد و زمانی که هدایت پی‌اس‌جی را بر عهده داشت، در ‏فصل 20-2019 یک بار رئال را برد و در بازی دوم هم مقابل آنها به ‏تساوی رسید. او با چلسی در نیمه‌نهایی فصل 21-2020 با رئال یک ‏تساوی و یک پیروزی به دست آ

دیگر خبرها

  • انعقاد ۴ هزار و ۲۰۰ هکتار قرارداد نقشه‌برداری اراضی کشاورزی در جیرفت
  • بازار فروش گیاهان محلی زنجان در فصل بهار
  • فعل خواستن را برای بردن بازی صرف خواهیم کرد
  • با فعل خواستن برای بردن بازی خواهیم کرد
  • تکمیل زیرساخت‌های شهرک دارویی بیضا شتاب می‌گیرد
  • توخل راه بردن آنچلوتی را بلد است!‏
  • سرزده‌های استاندار جدید لرستان از ادارات
  • ضرورت مدیریت صحیح منابع آبی در فصل زراعی/ مدیران پای کار باشند
  • بالا بردن جام قهرمانی آسیا توسط ستاره فوتسال (فیلم)
  • شهرک صنعتی «کشت و صنعت» لرستان به‌زودی بهره‌برداری می‌شود