Web Analytics Made Easy - Statcounter

غلامرضا شریعتی گفت: دشمنان ما هم بدانند که این ترورها و حرکات مضبوعانه بی‌جواب نخواهد ماند و یقیناً در زمان و مکانی مناسب هم از عاملان و هم از آمران این ترور توسط سربازان گم نام امام زمان(عج) و پاسداران انقلاب اسلامی انتقام سختی گرفته می‌شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ غلامرضا شریعتی در گفت‌وگو با بلاغ، با اشاره به جنگ تمام عیار جبهه استکبار علیه انقلاب اسلامی در مدت ۴۰ سال گذشته، اظهار کرد: این منشی است که آمریکا و دشمنان ما علیه انقلاب از روز اول آغاز کردند و این جنگ چه در عرصه نبرد حوزه تروریست باشد چه در حوزه جنگ‌های رو در ور تمام نشدنی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: حتی در روز های ابتدایی انقلاب ترور شخصت‌هایی نظیر سرلشکر فلاحی، شهید مطهری و شهید هاشمی‌نژاد نشان داد که دشمن برای کنار گذاشتن چهره‌های موثر در درون کشور کوتاه نیامده بلکه از ابتدای انقلاب این روند ادامه داشته و در آینده نیز یقیناً در دستور کار دشمنان قرار دارد.

دبیر فراکسیون دیپلماسی بین‌الملل مجلس، صنعت دفاعی را جزو ارکان قدرت کشور و دانشمندان این بخش را جزو سرمایه‌های ملی و مورد تهاجم دشمن توصیف و خاطرنشان کرد: ضمنن محکومیت این اتفاق ناگوار یقیناً مسئولان باید سطح هوشیاری را بالا ببرند چراکه این افراد سرمایه‌هایی هستند که به همین راحتی به دست نخواهند آمد.

این مسئول اضافه کرد: باید دولتمردان و نهادهای امنیتی ما نسبت به حفظ این سرمایه‌های کشور حداکثر تلاش خود را داشته و بدانند که این خط راهی است که ادامه دارد یعنی این تجربه برای ما ثابت شده و طور نیست که دشمنان ما در چهار دهه گذشته برای حذف کردن سرمایه‌های ملی ما هیچ وقت از این ابزار دست کشیده باشند.

وی گفت: یقیناً چهره‌های سرشناسی مانند شهید فخری‌زاده سرمایه‌های ملی نظام هستند که باید حفظ می‌شدند که به هر حال از غفلت ما سوء استفاده کردند و سرمایه بزرگی را از دست ما گرفتند البته اینها که به آروزی دیرین خود که پیوستن به کاروان شهدا بود رسیدند اما ما امروز از وجود آنها و از خدمت این مردان بزرگی که برای منافع ملی کشور خدمت انقلاب اسلامی بودند محروم شدیم.

شریعتی خطاب به دشمنان این ملت تصریح کرد: دشمنان ما هم بدانند که این ترورها و حرکات مضبوعانه بی‌جواب نخواهد ماند و یقیناً در زمان و مکانی مناسب هم از عاملان و هم از آمران این ترور توسط سربازان گم نام امام زمان(عج) و پاسداران انقلاب اسلامی انتقام سختی گرفته خواهد شد چراکه در نمی‌‌گذاریم خون شهید فخری‌زاده پایمال شود و کسانی که عامل و آمر این واقعه بوده‌اند بتوانند جان سالم در ببرند.

وی با ابراز تأسف نسبت به دو ترور دردناک در مدت کمتر از یکسال و از دست دادن شخصیت‌های برجسته کشور بر اثر آن به چرایی وقوع چنین حوادثی نیز پرداخت و افزود: متأسفانه دشمن در چند جبهه فعال بوده که یکی جبهه مسائل اقتصادی و درگیر کردن مردم با حواشی این نبرد اقتصادی بوده تا با درگیر شدن نیروهای درون نظام در این مشاجرات اقتصادی به نوعی از سایر بخش‌ها غافل شدیم و یقیناً دشمن در این روزنه‌ها و سرگرمی‌ها که ایجاد کرده ضربات خود راا وارد می‌کند.

وی افزود: این نکته و درسی بود تا وقتی که به مسائل مهم ملی خود در درون کشور می‌پردازیم نباید از توطئه دشمن از بیرون کشور غافل شویم چراکه دشمن فقط یک مسیر را در پیش نمی‌گیرد بلکه همه عرصه‌ها همچون مسایل امنیتی و ترور را در دستور کار خود دارد بنابراین نباید اینطور تصور کرد که دشمن در میدان جنگ اقتصادی فعال است و به سایر حوزه‌ها کاری ندارد بلکه ما باید هوشیار باشیم.

نماینده شرق مازندران در مجلس شورای اسلامی متذکر شد: این تجربه تلخ به ما نشان داد که ما باید همیشه آماده باشیم چراکه یکی از استراتژی‌های کوری که دشمن از اول انقلاب تا به حال دنبال کرده حذف سرمایه‌های ملی ما در حوزه‌های مختلف فرهنگی، صنایع دفاعی یا اقتصادی بوده و ما باید برای حفظ نیروهای خود تمام تلاش خود را به کار بگیریم.

این مسئول با انتقاد از پالس‌های برخی افراد از درون کشور برای مذاکره مجدد با آمریکا، اضافه کرد: متأسفانه بعضی از ساده‌لوحان سیاسی در کشور فکر می‌کنند که مذاکره با آمریکا می‌تواند حلال مشکلات باشد درحالیکه این را باید همیشه به یاد داشته باشیم که خداوند متعال در قرآن کریم فرموده که شیطان دشمن آشکار انسان‌های مومن بوده و اگر ما مومن هستیم نباید هیچ وقت به شیطان بزرگ اعتماد کنیم.

وی گفت: بنابراین اگر این نوع نگاه در بدنه دولت وجود داشته باشد کاملا متضاد با قرآن و یقیناً محکوم به شکسته است چراکه خدا هم فرموده که شیطان یک دشمن آشکار بوده و این نوع گراها و پالس‌ها دشمن را خوشحال می‌کند، متأسفانه ما هم دیدیم که در سنوات گذشته که در ازای این نوع پالس‌ها دشمن چه سو استفاده‌ها و اقدامات معاندا‌نه‌ای انجام داد.

شریعتی با تأکید بر لزوم پیگیری جدی‌تر این موضوع در محافل بین‌المللی به خصوص افکار عمومی مردم جهان، اظهار کرد: جمهوری اسلامی از نهادهای بین‌المللی که داعیه‌دار مبارزه تروریستم هستند از طریق ورود جدی وزارت امور خارجه بخواهد که این ترورها محکوم شوند و عاملان اگر در کشورهای دیگر شناسایی شدن حتما مورد تعقیب قرار بگیرند.

وی افزود: بر اساس قوانین بین‌المللی این حق برای جمهوری اسلامی کاملا محفوظ است که بتواند با عاملان این ترور برخورد کند که در هر جایی که تشخیص دهد براساس حق دفاع و پاسخ متقابل پاسخ عاملان و آمران را بدهد.

دبیر مجمع نمایندگان استان مازندران با بیان پیگیری جدی موضوع در مجلس، خاطرنشان کرد: یقیناً مجلس در کنار مردم قرار دارد و کمک خواهد کرد ملت در این برهه حساس ضمن برخورد جدی با دشمنان، رفع مشکلات سرعت بیشتری پیدا کند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: سرمایه های ملی انقلاب اسلامی دشمنان ما پالس ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۳۴۷۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واحدی: همه در نیروی هوایی پای کار عملیات وعده صادق بودند

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، امیر خلبان حمید واحدی فرمانده نیروی هوایی ارتش در بیست و سومین دوره رزم مقدماتی نخبگان مرکز آموزش ۰۱ شهیدان سرباز نیروی زمینی با اشاره به نامگذاری نیروی هوایی ارتش به نام الهی از سوی امام خمینی (ره) گفت: این نامگذاری معمار کبیر انقلاب اسلامی وظیفه همه ما را در این نیرو صد چندان کرده است.

فرمانده نیروی هوایی ارتش درخصوص اقدامات منافقین در ابتدای انقلاب و نقش نیروی هوایی ارتش تصریح کرد: یکی از خیانت‌های منافقین انحلال ارتش بود که با درایت رهبر معظم انقلاب اسلامی این توطئه دشمنان خنثی شد.

واحدی، نقش نیروی هوایی ارتش را در ابتدای جنگ بی بدیل و کلیدی توصیف کرد و افزود: نیروی هوایی در تمام طول هشت سال دفاع مقدس یا نوک پیکان عملیات‌ها بود یا پشتیبانی کننده آن، این نیرو عملیات‌های بسیار زیادی در طول جنگ انجام داد و به لطف خدا و با غیرت کارکنان از تمام اینها سربلند بیرون آمد.

وی به تشریح عملیات پیچده "حمله به اچ ۳" پرداخت و گفت: عملیات حمله به اچ ۳ هنوز در بسیاری از دانشگاه‌های نظامی دنیا به عنوان یک عملیات هوایی بسیار پیچیده و منحصر به فرد تدریس می‌شود، طی مسافت بسیار زیاد با جنگنده اف ۴ و سه مرحله سوختگیری هوایی و انهدام بیش از ۵۰ فروند هواپیمای عراقی روی باند در دورترین نقطه خاک عراق به مرز‌های کشورمان، این عملیات را منحصر به فرد کرده است.

واحدی افزود: نیروی هوایی ارتش امروز از هر زمان دیگری آماده‌تر است، ما آمادگی داریم بصورت شبانه‌روزی از این مرز و بوم در برابر تهدیدات دشمنان ایستادگی کنیم.

فرمانده نیروی هوایی ارتش به عملیات وعده صادق نیز اشاره کرد و گفت: رژیم صهیونیستی در حمله به ساختمان کنسولگری کشورمان در سوریه مرتکب خطای بدی شد و باید جواب دندان شکنی دریافت می‌کرد، وقتی روحیه همکارانم در نیروی هوایی را دیدم، به آینده این نیرو امیدوارتر شدم، چون تمام چهره‌ها مصمم و بدون واهمه از دشمن همه پای کار این عملیات بودند.

وی خطاب به کارکنان وظیفه نخبه گفت: شما نخبگان این کشور هستید، ما در نیروی هوایی به تخصص شما نیاز داریم، بدانید که آینده ساز این کشور شما هستید و یک لحظه ایستادن و کند حرکت کردن در مسیر پیشرفت ایران ممکن است سال‌ها باعث عقب افتادگی شود.

واحدی با اشاره به توطئه‌های دشمنان به منظور فرار مغز‌ها و نخبگان از کشور، خاطرنشان کرد: نخبگان عزیز باید بدانید که چرخ اقتصاد، صنعت و فرهنگ این کشور به دستان شما حرکت می‌کند و مواظب تبلیغات دروغین دشمنان باشید و تا می‌توانید در خدمت این کشور و مردم باشید.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • برگزاری یادواره ۷۲۸شهید والامقام شهرستان سلماس 
  • واحدی: همه در نیروی هوایی پای کار عملیات وعده صادق بودند
  • بیش از ۸۰ درصد نیاز ناوگان دریایی در داخل تأمین می شود
  • فرماندهی واحد، نیاز تحقق توسعه دریامحور است
  • آمریکا در ۴۵ سال اخیر هیچ پیروزی‌ای در مقابل جمهوری اسلامی نداشته است
  • سرلشکر سلامی: همه راه‌های نفوذ دشمنان باید بسته شود
  • بیش از ۸۰ درصد نیاز ناوگان دریایی در داخل تأمین می‌شود/تمام دریانوردان ایرانی هستند
  • کشتیرانی: تحقق توسعه دریامحور فرمانده واحد می‌خواهد
  • بیش از ۸۰ درصد نیاز ناوگان دریایی در داخل تأمین می‌شود
  • افشاگری تازه؛ پخش فایل صوتی جنجالی ظریف، عمدی و برای پالس به آمریکا بود!