Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/اردبیل فرمانده انتظامی استان اردبیل از شناسایی بیش از سه هزار راننده ناقض قانون منع تردد در اردبیل خبر داد.

سردار هوشنگ حسینی 8آذر در جمع خبرنگاران اظهار کرد:  در راستای اجرای قانون منع تردد بیش از سه هزار راننده ناقض قانون نقره داغ شدند.

فرمانده انتظامی استان اردبیل اضافه کرد: در طرح تردد خودروها فقط خودروهای سواری تاکسی، آمبولانس‌ها و افرادی که طبق بخشنامه مجوز دارند حق تردد در سطح شهر را دارند به طوری که اجازه نخواهیم داد اندک افرادی با بی توجهی جان همشهریان قانون مدار را به خطر اندازند و در این راستا  سیستم پایش تردد شبانه تشدید می‌یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی به فعالیت روزانه 300 پلیس در ابعاد انتظامی و ترافیکی در سطح شهر اشاره کرد و گفت: از زمان آغاز اجرای طرح محدودیت تردد 560 راننده مشمول جریمه 500 هزار تومانی و 81 راننده مشمول جریمه یک میلیون تومانی شدند.

حسینی بر تشکیل اکیپ‌های تخصصی برای نظارت بر اماکن عمومی و ادارات و مراکزی که در این ایام بیشترین ارباب رجوع را دارد و اجرای فاصله گذاری اجتماعی تاکید کرد و گفت: اجرای کامل طرح مستلزم رعایت حداکثری این مراکز خدمات رسان است.

به گفته اقشار اجتماعی در اجرای هدفمند طرح محدودیت‌های کرونایی همکاری و مشارکت شایسته‌ای داشته و  تمام تلاش ما این است که در کنار کادر بهداشت و سلامت جلوی شیوع این بیماری را بگیریم و جرائم صورت گرفته را نیز به حداقل ممکن برسانیم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی تخلف رانندگي کروناویروس محدودیت های کرونایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۳۵۴۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم/ لحظات دلهره آور از نجات راننده گرفتار در خودرو آتش گرفته

مردم با شجاعت برای نجات راننده وارد عمل شده و موفق به بیرون کشیدن وی از خودروی آتش گرفته شدند.

دریافت 12 MB

دیگر خبرها

  • سارق سیم و کابل برق در سمنان دستگیر شد
  • شناسایی و دستگیری داوطلبان متخلف آزمون‌های سراسری روز 6 اردیبهشت
  • شناسایی و دستگیری داوطلبان متخلف آزمون‌های روز اول کنکور ۱۴۰۳
  • جریمه ۲۳ میلیارد ریالی برای مدرسه غیرانتفاعی متخلف
  • طرح‌های اجرا شده در حوزه عفاف و حجاب در چارچوب قانون است
  • شناسایی و دستگیری سارق کامپیوتر خودرو‌ها در مشهد
  • اجرای نزدیک به ۳هزار عنوان برنامه به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی
  • خودرو‌های متخلف طرح نور که راننده دارد با جرثقیل حمل نمی‌شود
  • فیلم/ لحظات دلهره آور از نجات راننده گرفتار در خودرو آتش گرفته
  • اجرای قانون مالیات بر سوداگری در مهار نرخ ارز،مسکن،خودرو و طلا موثر است/مصوبه مجلس به رونق بورس کمک می کند