Web Analytics Made Easy - Statcounter

علیرضا منصوریان پس از نتیجه نگرفتن تراکتور در سه هفته ابتدایی لیگ برتر از بازی محمدرضا اخباری دروازه‌بان تیمش راضی نیست و احتمالا او را از هفته چهارم نیمکت نشین کرده و حمید فرعباسی را درون دروازه قرار می‌دهد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

با نظر علیرضا منصوریان تراکتور ممکن است از هفته چهارم با چند تغییر در ترکیبش به میدان برود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تراکتور روز گذشته در سومین دیدار از لیگ بیستم هم ناکام بود و با شکست مقابل سپاهان در دیدار خانگی حالا تنها ۲ امتیاز از ۹ امتیاز ممکن را کسب کرده تا شرایطی نزدیک به بحران را داشته باشد و از همین رو علیرضا منصوریان سرمربی پیشین استقلال به فکر اعمال تغییراتی در روش بازی و ترکیب نفراتش افتاده است.

یکی از بازیکنانی که نتوانسته عملکرد قابل قبولی داشته باشد محمدرضا اخباری است که در ۳ بازی ۲ گل دریافت کرده است. او در دیدار بدون افت و خیز هفته اول مقابل نفت مسجد سلیمان که موقعیت چندانی روی دروازه‌اش ایجاد نشد کلین شیت کرد ولی در دو بازی بعد روی اشتباهاتش دروازه تراکتور باز شد.

در هفته دوم مقابل نساجی شوت از راه دور ایوب کلانتری در حالی وارد دروازه تراکتور شد که فاصله زیادی با محل جایگیری اخباری نداشت و واکنش به موقع او می‌توانست مانع فروپاشی دروازه شود.

در بازی روز گذشته مقابل سپاهان هم ضربه سر نژادمهدی در شرایطی به گل تبدیل شد که اشتباه اخباری در جایگیری فرصت گلزنی به او داد و ضربه نژادمهدی هم توپی نبود که نتوان جلوی گل شدنش را گرفت.

از تبریز خبر می‌رسد که منصوریان به فکر استفاده از چند بازیکن در ترکیب تیمش افتاده که تا کنون فرصت چندانی پیدا نکرده‌اند و یکی از آنها حبیب فرعباسی است که عملکرد خوبی در دیدارهای تدارکاتی پیش فصل داشته و در تمرینات هم آماده نشان داده است.

البته مشخص نیست این تصمیم منصوریان جدی است یا فقط یک تاکتیک برای ایجاد رقابت و انگیزه بین گلرهایش است ولی در هر صورت فرعباسی آماده و با انگیزه منتظر فرصت است تا جای اخباری را در ترکیب اصلی بگیرد و اگر این اتفاق در بازی هفته چهارم مقابل مس رخ ندهد و اخباری عملکرد متفاوتی نداشته باشد این اتفاق دیر یا زود برایش رخ خواهد داد.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: علیرضا منصوریان تراکتور محمدرضا اخباری تراکتور تراکتور تبریز علیرضا منصوریان لیگ برتر محمدرضا اخباری علیرضا منصوریان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۳۵۴۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باید یک سیلی پای گوش لیائو خواباند!

به گزارش "ورزش سه"، رافا لیائو بار دیگر در ایتالیا مورد حمله و انتقاد کارشناسان قرار گرفت. با توجه به بحران میلان که پس از 7 پیروزی متوالی، مقابل رم در لیگ اروپا شکست خورد و در دربی که اسکودتو را به اینتر داد، نیز بازنده شد، بسیاری از عملکرد بازیکنان در بازی های مهم انتقاد کردند. 

در میان منتقدان، تنیسور افسانه‌ای سابق، آدریانو پاناتا، نیز حضور دارد. او به رای اسپورت گفت: «بدون فکر شما نمی توانید کاری انجام دهید. ورزشکاران زیادی دیده ام، استعدادهای عظیمی که به جایی نرسیدند. مثل اتفاقی که با بالوتلی افتاد، یک استعداد عالی، یک فیزیک بدنی عالی، اما واضح است که چیزی در او گم شده بود.»

پاناتا ادامه داد: «نگرش و عملکرد لیائو به خصوص در بازی رفت برابر رم ارزش سیلی زدن را داشت. به نظر می رسد با بازی فوتبال به ما لطف می کند. نمی دانم چند میلیون درآمد دارد و گویا نمی داند چرا در میلان است. یک قهرمان این کارها را نمی کند. پس او یا قهرمان نیست یا باهوش نیست. لیائو از مغزش در زمین استفاده نمی کند.»

لیائو  فصل جاری 13 گل زده و 13 پاس گل داده اما پس از به ثمر رساندن سه گل متوالی در سری آ مقابل فیورنتینا، لچه و ساسولو، در مهمترین لحظه متوقف شد: در دو بازی با رم و سپس در دربی.

دیگر خبرها

  • جوان ‌تراکتور متخصص گلزنی در بازی‌های حذفی!
  • بازگشت بیرو به ترکیب سرخ‌پوشان در دیدار با سپاهان
  • بازگشت بیرانوند به قلعه سرخ؛ رونمایی از شماره یک در دیدار با سپاهان!
  • عکس‌| عملکرد عالی علیرضا فغانی در نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان
  • نمایش درخشان دو دروازه‌بان مس مقابل پیکان
  • پرسپولیس با دو مصدوم مهم مقابل آلومینیوم
  • انتقاد تند از چلسی: یک مشت پسربچه!
  • باید یک سیلی پای گوش لیائو خواباند!
  • برنامه استقلال برای فتح قلعه یادگار/ نکونام در تعطیلات مشکل تعویض‌ها را حل می‌کند
  • سقوط از لیگ برتر با یک برزیلی لغو می‌شود