Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان سمنان مهندس مجید غایبی، مدیر دفتر فنی نظارت بر تولید شرکت برق منطقه ای سمنان با بیان این خبر گفت : به منظور ارتقای سیستم های مخابراتی و نصب تجهیزات بر روی دکل های مخابراتی شرکت برق منطقه ای سمنان ، پروژه احداث اتاقک تعمیرات مخابراتی در سایتهای مشیریه، سعیدآباد و کوه قاسم، اجرا و اتاقکها جهت نصب تجهیزات به امور دیسپاچینگ و مخابرات شرکت، تحویل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی هزینه اجرای این پروژه را معادل سه میلیارد و ششصد میلیون ریال دانست و افزود: پروژه فوق از محل بودجه پروژه های اصلاح و بهینه سازی شرکت برق منطقه ای سمنان اجرا شد.

48

کد خبر 1460651

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: استان سمنان شرکت برق منطقه ای سمنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۳۵۶۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعطای سیاست‌های تأمین تجهیزات پزشکی در نیمه دوم سال

به گزارش خبرگزاری مهر، اسحاق عامری، از اعطای سیاست‌های تأمین ۶ ماهه دوم به شرکت‌های تأمین کننده تجهیزات پزشکی خبر داد و گفت: به منظور تأمین به موقع اقلام تجهیزات پزشکی و جلوگیری از بروز هرگونه کمبود احتمالی سیاست ۶ ماهه دوم به شرکت‌ها اعطا می‌شود.

وی افزود: شرکت‌های متقاضی می‌توانند ظرفت مدت حداکثر ۱۰ روز نسبت به اخذ سیاست اقدام کنند.

به گفته معاون فنی اداره کل تجهیزات و ملزومات پزشکی سازمان غذا و دارو، در صورتی که شرکتی موفق به اخذ سیاست‌های اعلامی نشود، اداره کل تجهیزات پزشکی نسبت به جایگزینی با شرکت دیگر اقدام خواهد کرد.

کد خبر 6088864 حبیب احسنی پور

دیگر خبرها

  • جریان گاز در مناطق سیل‌زده خراسان جنوبی و کرمان پایدار است/ اعزام تیم‌های امداد برای خدمت‌رسانی
  • اعطای سیاست‌های تأمین تجهیزات پزشکی در نیمه دوم سال
  • وصل شدن تلفن ثابت ۲ هزار مشترک مخابرات در گنبدکاووس به همت نیرو‌های جهادی
  • انجام ۴ ماموریت پلیسی در استان سمنان/ خودروی حامل تریاک توقیف شد
  • صادرات خدمات فنی و مهندسی با هدف خنثی‌سازی تحریم‌ها افزایش یافت
  • ۹۵ میلیارد تومان صرف خرید تجهیزات مدارس چهارمحال وبختیاری شد
  • ایران جز کشورهای برتر در سدسازی است/ تامین ۹۵درصد تجهیزات آب و فاضلاب
  • اجرای پروژه فیبر نوری منازل و کسب‌وکارها در ۵ شهر استان سمنان
  • اجرای پروژه فیبر نوری منازل و کسب و کارها در ۵ شهر استان سمنان
  • بهره برداری از ۱۰ پروژه حیاتی برق گیلان برای عبور موفق از تابستان