Web Analytics Made Easy - Statcounter

عبدالله نادری روز شنبه  در جلسه ستاد پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا در شهرستان دشتی افزود: در اجرای طرح جدید محدودیت‌های کرونایی پنج تیم ویژه بازرسی متشکل از نهادهای مرتبط صنفی، انتظامی و بهداشتی در دشتی تشکیل و بر فعالیت اصناف، بانک‌ها و اماکن عمومی نظارت مستمر وشبانه روزی دارند.

وی اضافه کرد: از زمان اجرای طرح جدید محدویت‌های کرونایی تاکنون ۶۱۷ مورد بازرسی از ادارات، بانک‌ها و صنوف در شهرستان دشتی انجام گرفت که در این ارتباط ۴۱ پرونده تخلف برای واحدهای صنفی و اماکن عمومی تشکیل و ۱۵ واحد نیز تعطیل و  پلمب شده‌است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار دشتی بیان کرد: انتظار داریم مردم در مراسم تشییع جنازه‌ها کمتر حضور پیدا کنند.

نادری با بیان اینکه بازرسی‌ها به صورت مستمر در شهرستان دشتی انجام می‌شود ادامه داد: با متخلفانی که  پروتکل های بهداشتی را رعایت نکنند برخورد قاطع خواهد شد.

وی تاکید کرد: شهرداران همچنان محدودیت‌های لازم برای ورود افراد به آرمستان‌ها را بدقت نظارت داشته باشند و نگذارند این مکان‌های عمومی به محلی برای انتقال این ویروس تبدیل شود.

فرماندار دشتی اضافه کرد: درزمان حاضر وضعیت کرونا در دشتی نارنجی است و امیدواریم  اجرای این طرح باعث جلوگیری از گسترش کرونا و کاهش آمار مبتلایان و مرگ و میر در این شهرستان شود.

نادری افزود: برای اجرای طرح محدودیت تردد ۲ ایست بازرسی در شهرهای خورموج و کاکی ایجاد شد و قوانین سخت‌گیرانه برای جلوگیری از ورود خودورهای غیر بومی اعمال می‌کنند.

نادری به نتایج بسیار خوب اجرای این طرح در هفته اول اشاره کرد و افزود: تعداد افراد بستری و ورودی بیماران کووید ۱۹در دشتی کاهش چشمگیری داشته است و امیدواریم با رعایت بهتر شیوه‌نامه‌های بهداشتی شاهد قطع کامل زنجیره انتقال این ویروس در این شهرستان باشیم.

برچسب‌ها بوشهر ویروس کرونا شهرستان دشتی محدودیت های کرونا بهداشت و سلامت پروندهٔ خبری مدیریت استانی کرونا کرونا در ایران؛ آخرین اخبار و گزارش‌ها

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بوشهر ویروس کرونا شهرستان دشتی محدودیت های کرونا بهداشت و سلامت بوشهر ویروس کرونا شهرستان دشتی محدودیت های کرونا بهداشت و سلامت اخبار کنکور شهرستان دشتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۳۵۸۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۳۵ هزار لیتر سوخت قاچاق از یک شرکت در کاشان

فرمانده انتظامی شهرستان کاشان از کشف ۳۵ هزار لیتر سوخت قاچاق به ارزش ۹ میلیارد ریال در بازرسی ماموران انتظامی این فرماندهی از یک شرکت خبر داد.

ایرج کاکاوند در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در کاشان، اظهار کرد: ۳۵ هزار لیتر سوخت قاچاق از یک شرکت در بازرسی مأموران انتظامی کشف شد.

وی افزود: در راستای طرح مقابله با سوخت و فراورده‌های نفتی، مأموران پلیس امنیت اقتصادی این فرماندهی در راستای اجرای طرح مقابله با قاچاق سوخت، با انجام اقدامات میدانی از نگهداری سوخت قاچاق در یکی از شرکت‌های این شهرستان مطلع شدند و بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

فرمانده انتظامی شهرستان کاشان خاطرنشان کرد: مأموران با هماهنگی مرجع قضائی به این محل اعزام و در بازرسی انجام شده از این شرکت موفق شدند ۳۵ هزار لیتر نفت سفید که به صورت غیرقانونی و خارج از شبکه قانونی توزیع در انبار این شرکت نگهداری می‌شد را کشف کنند.

کاکاوند با بیان اینکه کارشناسان مربوطه ارزش سوخت قاچاق مکشوفه را ۹ میلیارد ریال برآورد کرده‌اند، تصریح کرد: در این رابطه یک فرد متخلف شناسایی و ضمن تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شد.

کد خبر 751007

دیگر خبرها

  • شناسایی فرار مالیاتی ۸۶۰ میلیارد تومانی دلال پتروشیمی در فارس
  • کشف ۳۵ هزار لیتر سوخت قاچاق از یک شرکت در کاشان
  • اجرای طرح ساماندهی و بهسازی بلوار شهید دشتی
  • کشف یک جسد با دست‌ و پای بسته در شهرستان اردل
  • ️پیکر شهید «غلامی» در گلزار شهدای گناوه آرام گرفت
  • به‌کارگیری حدود ۴ هزار عامل اجرایی، نظارتی و بازرسی در انتخابات گنبدکاووس
  • پروژه های عمرانی شهرستان دشتی شتاب می گیرد
  • حفاظت از داده‌های شخصی کاربران مهمترین عامل اعتماد به سکو‌های داخلی
  • آغاز اجرای خط انتقال ۱۰ اینچی گاز در هشترود
  • افزایش پروازهای فرودگاه شهدای خوی به ۳ روز در هفته