Web Analytics Made Easy - Statcounter

منوچهر حبیبی گفت: پایانه‌های مسافربری باید کنترل شود و با شرکت‌هایی که قوانین ستاد کنترل را رعایت نکنند برخورد جدی خواهد شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  صبح قزوین، منوچهر حبیبی عصر امروز(شنبه) در جلسه ستاد مقابله با کرونای استان که در سالن اجتماعات شهید امامی استانداری قزوین برگزار شد، اظهار کرد: مردم برای گزارش تخلفات و کمبودها در حوزه کرونا می‌توانند با سامانه‌های ۱۹۰، ۱۲۴ و ۱۴۱ و مرکز سامد ۱۱۱ در ارتباط باشند که در این سامانه‌ها پاسخگوی آنها هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: از مردم درخواست داریم در هفته جاری به ادارات مراجعه نکنند، چراکه ادارات این هفته تعطیل و تنها برای مراجعات ضروری فعال است لذا ما باید شهر را خلوت کنیم تا زنجیره انتقال کرونا قطع شود.

فرمانده قرارگاه ستاد کرونا در استان قزوین بیان کرد: بانک‌ها باید مراعات حال مردم را داشته باشند و از هرگونه اقدامی از جمله برگشت چک پرهیز کنند؛ شرکت‌های گاز و برق نیز باید جانب احتیاط را در نظر داشته و با مردم همکاری کنند.

حبیبی یادآور شد: پایانه‌های مسافربری باید کنترل شوند و با شرکت‌هایی که مصوبات کرونا را رعایت نمی‌کنند در صورت عدم رعایت برخورد جدی می‌شود؛ پلیس راه باید مسافرگیری خارج از استان را نیز کنترل کند.

فعالیت مساجد در این هفته ممنوع است

وی گفت: ترددهای بین راهی و شهری نیز توسط کمیته حمل و نقل انجام می‌شود؛ دفاتر پیشخوان دولت و مهاد کودک این هفته استثنائا فعالیتی نداشته باشند و فعالیت آنها در هفته‌های آینده بررسی شود.

این مقام مسئول اضافه کرد: تمرینات تیم ورزشی "شمس آذر" که در مرحله مسابقات لیگ است بدون تماشاگر بلامانع است؛ سازمان نظام مهندسی با حداکثر چهار درصد فعال باشد و فعالیت مساجد در این هفته ممنوع است.

حجت‌السلام زهرایی مسئول قرارگاه‌های جهادی ستاد کرونا در استان نیز در این جلسه اظهار کرد: با اجرای طرح محله محور و شهید سلیمانی و حضور تیم‌ها، بازخوردهای خوبی از تیم‌ها را داشته‌ایم؛ در برخی از محلات خدمات براساس نیاز به مردم ارائه می‌شود؛ هم‌اکنون فعالیت مرکز غربالگری شهرک کوثر ادامه دارد.

وی ادامه داد: به کمک سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری بروشور آموزشی برای نصب در محلات فراهم شده است؛ برای رسیدگی به فعالیت‌های فرهنگی نیز هماهنگی خوبی با صداوسیما صورت گرفته است.

این مقام مسئول در پایان یادآور شد: ساعات ارتباط با مشاور به محلات اعلام شده است و نزدیک ۱۰ مشاور آقا و خانم برای ارائه خدمات روان شناختی فعال هستند و روحانیون جهادی نیز در بیمارستان‌ها برای کمک حضور دارند.

انتهای پیام/

 

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۳۶۱۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور موسسه نیکوکاری کنترل سرطان ایرانیان در نمایشگاه سلامت

به گزارش خبرگزاری مهر، هفته سلامت ۱۴۰۳ (یکم تا هفتم اردیبهشت) با شعار «سلامت خانواده و مردمی سازی سلامت»، برگزار می‌شود.

همزمان با شروع هفته سلامت، نمایشگاهی با همین عنوان در پارک لاله تهران برپا شد که نهادها و مؤسسات و بخش‌های مختلفی، در این نمایشگاه غرفه دارند.

مؤسسه نیکوکاری کنترل سرطان ایرانیان (مکسا)، یکی از مؤسسات فعال در حوزه سرطان است که با هدف خدمت به بیماران مبتلا به سرطان در کشور، مشغول فعالیت است.

برپایی غرفه مکسا در نمایشگاه سلامت

کارشناسان مؤسسه نیکوکاری کنترل سرطان ایرانیان با حضور در غرفه مکسا در پارک لاله که به مناسبت هفته سلامت برپا شده است به سوالات شهروندان پاسخ می‌دهند.

این مؤسسه در روزهای هفته سلامت، با حضور کارشناسان مختلف، پاسخگوی مراجعان بوده است.

حضور مسئول مددکاری بخش طب تسکینی

در روز دوم نمایشگاه که با عنوان سلامت زمین و خانواده نامگذاری شده است، لیلا یار محمدی مسئول مددکاری مؤسسه نیکوکاری کنترل سرطان ایرانیان، با حضور در غرفه مکسا، پاسخگوی مراجعان بوده.

نمایشگاه هفته سلامت تا هفتم اردیبهشت ادامه دارد.

کد خبر 6088148 حبیب احسنی پور

دیگر خبرها

  • تجلیل از خانواده شهدای مدافع سلامت در هفته سلامت
  • تمرینات ورزشی برای مچ پا
  • هفته سلامت، نقش فعالیت‌های تشخیصی آزمایشگاهی دامپزشکی در بهداشت دام
  • اجرای ۱۲ عنوان برنامه ویژه هفته فرهنگی اصفهان در پایانه‌های مسافربری
  • آخرین خبر‌های ورزشی ششم اردیبهشت استان قزوین 
  • مروری بر خبر‌های ورزشی ششم اردیبهشت استان قزوین 
  • حضور موسسه نیکوکاری کنترل سرطان ایرانیان در نمایشگاه سلامت
  • فعالیت پایانه صادراتی در منطقه ویژه اقتصادی ازنا
  • نگاهی بر اخبار ورزشی پنجم اردیبهشت استان قزوین
  • قهرمانان واقعی شهدا هستند