Web Analytics Made Easy - Statcounter

پس از داوری آثار، از بین ۲۰۱ اثر ارسال شده در بخش های مختلف؛ نماهنگ حریم و حرم به کارگردانی سعید شیخ روشندل، پویا نمایی پناه به کارگردانی علی جنتی، مستند چشم بیدار به کارگردانی میثم کاظمی و فیلمنامه اسپیلت نوشته محمد بکرانی به عنوان آثار برگزیده بخش فیلمسازان بسیجی شانزدهمین جشنواره فیلم مقاومت در استان خراسان شمالی انتخاب و به عنوان آثاربرگزیده به جشنواره کشوری معرفی شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسوول بسیج هنرمندان خراسان شمالی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: افزایش کمیت و کیفیت تولید آثار برجسته هنرمندان بسیجی استان در حوزه فیلم، مستند و پویانمایی از اهداف برگزاری این بخش از جشنواره است.
جواد اسماعیل زاده با بیان ویژگی های این دوره از جشنواره فیلم مقاومت گفت: حمایت از تولید آثار فاخر هنرمندان با استعداد استان در دستور کار انجمن فیلم بسیج هنرمندان استان قرار دارد.
وی افزود:یکی از جذاب ترین بخش های جشنواره امسال، بخش فیلمسازان بسیجی است که استان خراسان شمالی با دریافت بیش از۲۰۱ اثر در جمع سه استان برگزیده کشور قرار گرفت.
رضالنگری دبیر اجرایی جشنواره فیلم مقاومت در استان خراسان شمالی در ادامه از همکاری ومساعدت‌های و حمایت‌های دبیرخانه شانزدهمین جشنواره بین المللی فیلم مقاوت و سپاه حضرت جوادالائمه (ع)، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و سازمان بسیج هنرمندان استان قدردانی کرد.

به علت شرایط حاد ناشی از شیوع بیماری کرونا، برگزاری آیین تجلیل از برگزیدگان فعلا به صورت‌ حضوری برگزار نخواهد شد و در صورت بهبود شرایط و امکان برگزاری مراسم، متعاقبا تاریخ و زمان آن اعلام می شود.

خراسان شمالی با جمعیت ۸۶۳ هزار نفر بیش از ۳۰۰ هزار نفر بسیجی دارد.

برچسب‌ها بجنورد جشنواره فیلم مقاومت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بجنورد جشنواره فیلم مقاومت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی بجنورد جشنواره فیلم مقاومت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی اخبار کنکور جشنواره فیلم مقاومت خراسان شمالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۳۶۲۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتشار کتاب «سمفونی رنگ، هارمونی خط»

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما این نویسنده در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، درباره کتاب «سمفونی رنگ، هارمونی خط» که به تازگی روانه بازار نشر شده است، گفت: عنوان سمفونی رنگ، هارمونی خط ترکیبی از استعاره هایی است که بین هنرهای تجسمی و همچنین هنر موسیقی مشترک است.
وی افزود: همان شاخصه های اصلی هنر موسیقی که شامل ریتم و ارتباط بین اجزاست، در هنرهای تجسمی هم وجود دارد.

زنگی درباره چاپ آثار هنرمندان جوان در کنار آثار هنرمندان پیشکسوت در کتاب «سمفونی رنگ، هارمونی خط» اظهار داشت: خوشبختانه چند سالی است که مجموعه آثار هنرمندان رشته های مختلف تجسمی در کتاب های گوناگون منتشر می شود که این امر از طرفی انگیزه هنرمندان جوان را افزایش می دهد و از طرفی هم زمینه آشنایی جامعه با هنرهای تجسمی را فراهم می کند. همچنین خود هنرمندان هم می توانند رتبه هنری شان را با دیگر هنرمندان مقایسه و برای رشد بیشتر تلاش کنند.

این استاد هنری تاکید کرد: کتاب «سمفونی رنگ، هارمونی خط» منبعی است که ارتباط بین نسلی هنرمندان و همچنین تحولات هنرهای تجسمی را معرفی و زمینه لازم را برای پژوهش های بعدی فراهم می کند. انتشار چنین کتاب هایی کمک می کند تا جامعه تصویر روشن تری از جریان هنرهای تجسمی کشور را دنبال کند.

انتشارات مهر نوروز کتاب «سمفونی رنگ، هارمونی خط» را در 168 صفحه روانه بازار نشر کرده است.

دیگر خبرها

  • انتشار کتاب «سمفونی رنگ، هارمونی خط»
  • فراخوان پنجمین جشنواره بین المللی فیلم کوثر منتشر شد
  • انتشار فراخوان پنجمین جشنواره بین المللی فیلم «کوثر»
  • معرفی نفرات برتر جشنواره کیش بهشت خانواده
  • فراخوان سومین جشنواره پاسخ برتر اعلام شد
  • خراسان رضوی بیشترین تعداد دفاتر انجمن سینمای جوانان کشور را دارد
  • نامزد‌های سومین دوره جشنواره پژواک معرفی شدند
  • نوای موسیقی مقامی خراسان در سواحل خلیج فارس
  • راه یافتگان جشنواره پرده‌خوانی و نقالی رضوی معرفی شدند
  • معرفی جوانان برتر همدان در جشنواره جوانان برتر ایران زمین