Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، در پی شهادت دانشمند برجسته هسته‌ای و دفاعی کشور، پاسدار سرافراز انقلاب اسلامی دکتر محسن فخری زاده (ره)؛ رئیس، اعضای هیئت علمی، پژوهشگران و دانشجویان دانشگاه جامع امام حسین (ع) باصدور بیانیه‌ای ضمن تبریک و تسلیت شهادت وی تاکید کردند: این استاد برجستۀ هسته‌ای، تا آخرین نفس، تمام تلاش خود را برای اعتلای ایران اسلامی و خدمت‌رسانی به مردم شریف ایران به کار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

متن این پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

مِنَ المُؤمِنینَ رِجالٌ صَدَقوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَیهِ فَمِنهُم مَن قَضى نَحبَهُ وَ مِنهُم مَن یَنتَظِرُ وَ ما بَدَّلوا تَبدیلًا (سوره احزاب، آیۀ ۲۳)

نظام ولایی جمهوری اسلامی ایران در مسیر تحقق تمدّن نوین اسلامی، به برکت اسلام و مجاهدت امّت و سربازان انقلاب اسلامی، در عرصه‌های مختلف، هندسۀ قدرت را در نظام بین‌الملل با اقتدار تغییر داده است. در این مسیر، توطئه‌ها و موانعی که نظام سلطه و مزدوران جنایتکار شقاوت‌پیشه با ترور شخصیت‌ها، تحمیل جنگ هشت ساله، به‌کارگیری سلاح‌های کشتار جمعی شیمیایی، ایجاد فتنه‌های داخلی و تحریم‌های ظالمانۀ اقتصادی انجام داده است، از ذهن و خاطر ملّت شریف ایران پاک شدنی نیست. رژیم صهیونیستی به نمایندگی از نظام سلطه در یک اقدام مجرمانۀ دیگر، در آستانۀ سالروز شهادت دکتر مجید شهریاری، دانشمند برجستۀ دیگری از عرصۀ جهاد علمی و دانش و فناوری هسته‌ای کشور، دکتر محسن فخری‌زاده را به شهادت رسانید.

این شهید والامقام با تأسّی به آیۀ «و اعدوا لهم ما استطعتم من قوه و من رباط الخیل ترهبون به عدوالله و عدوکم»، در دانشگاه امام حسین (ع) رشد یافت و با رصد و شناخت نظام سلطه و تشخیص احتمال جدّی به‌کارگیری جنگ‌افزار‌های کشتار جمعی (سابقۀ به‌کارگیری بمب اتمی توسّط آمریکای جنایت‌کار علیه ملت ژاپن و...)، با درک و عمل انقلابی، تقویت بنیۀ دفاعی و پدافند در برابر آن­ها را در سرلوحۀ فعالیت‌های علمی و فن‌آوری‌های نوظهور و اقتدارآفرین قرار داد و با تربیت و آموزش افراد متخصّص، جبهه‌ای علمی را برای محافظت ملّت در برابر تهدید‌های متصّور آینده ایجاد نمود.

این استاد برجستۀ هسته‌ای، تا آخرین نفس، تمام تلاش خود را برای اعتلای ایران اسلامی و خدمت‌رسانی به مردم شریف ایران به کار گرفت و در شرایط کنونی که کشور و جهان، درگیر ویروس منحوس کرونا گردیده، با مدیریت جهادی نقش عظیمی در بومی‌سازی تجهیزات تشخیص و تهیّۀ واکسن علیه این ویروس ایفا می‌نمود.

درک و عمل انقلابی این سرباز صدیق ولایی سپاه اسلام برای پیشرفت علمی توأم با معنویّت، الگوی ارزشمندی برای جامعۀ دانشگاهی و اساتید انقلابی و دلسوزانی است که برای اقتدار روزافزون نظام اسلامی می‌کوشند و پیاده‌سازی بیانیۀ گام دوّم انقلاب را در جهت تحقّق حاکمیّت اسلام بر جهان و زمینه‌سازی ظهور خورشید ولایت عظمی در دستور کار خود قرار داده‌اند.

دانشگاه امام حسین (ع) با تبریک شهادت این دانشمند سرافراز جبهۀ علم و فناوری کشور و تسلیت فقدان آن عزیز به رهبر فرزانۀ انقلاب اسلامی حضرت امام خامنه‌ای (مد ظلّه العالی)، خانوادۀ محترم شهید، ملّت شریف ایران و جامعۀ علمی، ضمن مطالبۀ انتقام سخت از عاملان وآمران این جنایت مجرمانه، اطمینان می‌دهد همانگونه که این شهید عزیز با حیات نورانی و بذل خون سرخ خود، مسیر اقتدار علمی و اعتلای انقلاب را هموار ساخت، رهروان و تربیت‌یافتگان مکتب انقلاب اسلامی، این راه را با اقتدار و اشتیاق بیش‌تر ادامه خواهند داد و با ابتکار‌ها و نوآوری‌های اقتدارآفرین در جبهۀ جهاد علمی، خار چشم دشمنان و موجب سرافرازی ایران اسلامی خواهند شد.

بیشتر بخوانید

جزئیاتی از ترور محسن فخری زاده دانشمند ایرانی/ دانشمند ایرانی به شهادت رسید/ خانواده شهید مجروح شدند 

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سپاه پاسداران دانشگاه امام حسین محسن فخری زاده شهید فخری زاده انقلاب اسلامی شریف ایران فخری زاده هسته ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۳۶۳۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روایت شاهدان عینی از لحظات درگیری و شهادت حمیدرضا الداغی + فیلم

حمیدرضا الداغی در ۲۷ شهریور ۱۳۵۶ در سبزوار به دنیا آمد، او در ۸ اردیبهشت ۱۴۰۲  در سبزوار،  استان خراسان رضوی در دفاع از دختری جوان مقابل مزاحمت خیابانی با ضربات متعدد چاقو کشته شد.

پس از مرگ رسانه‌های وابسته به نظام جمهوری اسلامی از وی به‌عنوان «شهید آمر به معروف»، «شهید نهی از منکر» و «شهید عفت و غیرت» یاد کردند و بنیاد شهید و امور ایثارگران مرگ وی را «شهادت» خواند. مادرش اعلام کرد پسرش اهل «جهاد» و «بسیج» نبود. با این وجود، منتقدان ادعای شهادت از طرف حامیان جمهوری اسلامی را «مصادره» و «سوءاستفاده» از الداغی عنوان کردند.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان فیلم و صوت فیلم و صوت

دیگر خبرها

  • درخواست پارلمان عربی برای تحقیقات در مورد کشف گور‌های جمعی در غزه
  • از وابستگی مطلق دفاعی به توان دفاعی و بازدارندگی رسیدیم
  • انقلاب اسلامی دشمنان را مستهلک کرده است
  • شوراها به‌عنوان نماد مردم سالاری تقویت شوند
  • عملیات وعده صادق ابهت آمریکایی‌ها و اسراییلی‌ها را شکست
  • همراهی پدر دانشجو با دخترش در تظاهرات حمایت از فلسطین
  • هویت پوشالی صهیونیست‌ها در مقابل ایمان و قدرت موشکی ایران فروریخت
  • تقویت انسجام ملی در سایه انجام عملیات وعده صادق
  • روایت شاهدان عینی از لحظات درگیری و شهادت حمیدرضا الداغی + فیلم
  • برگزاری مراسم «آگاه زمان» برای سالگرد شهادت شهیدمطهری