Web Analytics Made Easy - Statcounter

بازیکنان پرسپولیس در گفتگو با معاون اجرایی این باشگاه گلایه های خود را بابت مشکلات مالی تکرار کردند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

ابراهیم شکوری با حضور در تمرین امروز پرسپولیس با بازیکنان و اعضای کادر فنی این تیم گفتگو کرد.

معاون اجرایی باشگاه پرسپولیس قبل از شروع تمرین با بازیکنان باتجربه این تیم روبرو شد تا گلایه آنها بابت عدم پرداخت به موقع قسط اول قرارادهایشان را بشنود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون اجرایی باشگاه پرسپولیس به شاگردان و دستیاران یحیی گل محمدی قول داد این مشکل ظرف چند روز آینده برطرف می‌شود تا بازیکنان این تیم بدون توجه به این موضوع راهی فینال لیگ قهرمانان ۲۰۲۰ آسیا در کشور قطر شوند.

شکوری ضمن توضیح درباره موانع به وجود آمده در قبال شارژ مالی پرسپولیس خواهان صبوری بیشتر اعضای تیم شد تا ایجاد حاشیه نشود.

معاون اجرایی باشگاه پرسپولیس در حالی پرداخت پول به اعضای تیم را به روزهای آینده موکول کرده است که پیش از این قرار بود قبل از بازی دوشنبه پرسپولیس با شهرخودرو مشهد به حساب سرخ‌ها پول واریز شود.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: یحیی گل محمدی ابراهیم شکوری یحیی گل محمدی معاون اجرایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۳۶۳۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصویب نقشه راه اجرایی‌سازیی سند تحول بنیادین آموزش و پرورش

به گزارش خبرگزاری مهر، جلسه شورای‌عالی انقلاب فرهنگی عصر امروز سه‌شنبه به ریاست آیت الله سید ابراهیم رئیسی با تصویب سه مصوبه برگزار شد.

اولین مصوبه این جلسه نقشه راه اجرایی‌سازیی سند تحول بنیادین آموزش و پرورش بود که با رای اکثریت اعضای شورای عالی انقلاب فرهنگی به تصویب رسید.

این سند با وجود برخورداری از غنای مبنایی، فاقد نقشه راه اجرایی بود که با تلاش شش ماهه وزارت آموزش و پرورش و ستاد تعلیم و تربیت شورای‌عالی انقلاب فرهنگی کلیات آن تدوین و در جلسه امروز این شورا تصویب شد.

همچنین در جلسه امروز دو نفر از اعضای حقیقی شورای سیاستگذاری جایزه دکتر کاظمی آشتیانی و پنج نفر از اعضای حقیقی برای عضویت در هیئت امنای بنیاد سعدی با نظر موافق اعضای شورای‌عالی انقلاب فرهنگی انتخاب شدند.

کد خبر 6093549 محمد مهاجرانی

دیگر خبرها

  • تصویب نقشه راه اجرایی‌سازی سند تحول بنیادین آموزش و پرورش در شورای‌عالی انقلاب فرهنگی
  • تصویب نقشه راه اجرایی سازیی سند تحول بنیادین آموزش و پرورش
  • تصویب نقشه راه اجرایی‌سازیی سند تحول بنیادین آموزش و پرورش
  • تصویب نقشه راه اجرایی‌سازی سند تحول بنیادین آموزش و پرورش
  • ببینید | پیام ویژه سردار حاجی‌زاده خطاب به مردم
  • ببینید | پیام ویژه سردار حاجی‌زاده خطاب به مردم درباره حمله سپاه به اسرائیل
  • آلومینیومی‌ها در کنار کودکان مبتلا به سرطان
  • گردهمایی بی‌سابقه و زندگی‌بخش در باشگاه گل‌گهر
  • گردهمایی بی‌سابقه و زندگی‌بخش در باشگاه گل‌گهر (عکس)
  • تعاملات مدیران دستگاه‌های اجرایی با اعضای شوراها افزایش یابد