Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، اکبر فتحی در گفتگو با خبرنگاران با اعلام این خبر افزود: از دو هفته گذشته سامانه بازارگاه که سامانه ثبت نام برای دریافت نهاده دولتی است، به سامانه اطلاعات کشتارگاه‌ها متصل شده است که در آن اگر تولیدکننده‌ای نهاده دولتی دریافت کند اما مرغ تولیدی را تحویل شبکه توزیع دولتی ندهد، دیگر سهمیه نهاده دولتی را دریافت نخواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: مرغداران ۴۰ تا ۴۵ روز بعد از دریافت نهاده، باید مرغ تولیدی را وارد شبکه توزیع کنند و امتناع از آن تخلف است.

فتحی گفت: از یک ماه پیش تامین و توزیع نهاده منظم تر شده و فعلا مشکلی در تامین نهاده نداریم و امیدواریم با توزیع دقیق نهاده، تخلف مرغداران هم کمتر باشد.

رئیس جهادکشاورزی آذربایجان شرقی گفت: هر ماه باید ۱۱۰ میلیون جوجه ریزی در کشور داشته باشیم اما این رقم در مهرماه ۹۰ میلیون بود که ۲۰ میلیون کاهش داشت؛ در آبان ماه اما جوجه ریزی دوباره به عدد ۱۱۰ میلیون رسید و امیدواریم کمبودی در تولید مرغ نداشته باشیم.

انتهای پیام/60002

منبع: فارس

کلیدواژه: آذربایجان شرقی بازار مرغداران تبریز نهاده های دامی خبرگزاری فارس فارس تبریز مرغ جوجه ریزی بازارگاه مرغداری رئیس جهادکشاورزی آذربایجان شرقی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۳۶۴۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تقویت مدارس دولتی با رویکرد محرومیت زدایی


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز کرمانشاه ، محمدی مدیر کل آموزش و پرورش استان گفته در تقویت برنامه تقویت مدارس دولتی به سه گزینه مهم سازماندهی نیروی انسانی  توزیع مناسب تجهیزات  و فضای آموزشی توجه ویژه‌ای دارند
وی درباره افزایش کیفیت آموزشی هم گفت این موضوع فرایندی است که به تدریج اتفاق می‌افتد
توزیع متوازن رشته‌ای دیگر دغدغه متولیان اموزش و پرورش استان است چرا که سهم فنی و حرفه‌ای و کارو دانش در گروه‌های آموزشی با ۳۶ درصد همچنان پایین است و برای رسیدن به سهم ۵۰ درصدی به تلاشی دوچندان آنهم با کمک اولیا نیاز است
دفتر خیرین مدرسه یار هم در اداره کل اموزش و پرورش استان هم پذیرای مشارکت نیکوکاران برای کمک به کودکان نیازمند در راه تحصیل است.

دیگر خبرها

  • کانال‌های خبری برای دریافت مجوز اقدام کنند
  • توزیع ۱۴ هزار تن آسفالت در معابر شهری تبریز
  • تولید مرغ در داورزن خراسان رضوی ۵۰ درصد افزایش یافت
  • جوجه ریزی ۱۰۰ میلیون قطعه‌ای در مرغداری‌های مازندران
  • اتصال جزایر سه‌گانه ایرانی خلیج فارس به سرزمین اصلی
  • صادرات مرغ گرم افزایش می‌یابد
  • تقویت مدارس دولتی با رویکرد محرومیت زدایی
  • توزیع ۷۰۰ تن نهاده دامی در مناطق عشایری شهرستان ارومیه
  • افزایش ۲۸ درصدی میزان جوجه‌ریزی در مازندران
  • توزیع ۸۰۰ تن آسفالت در مسیر جاده اوغلی و قوناخلارباغی تبریز