Web Analytics Made Easy - Statcounter

شب گذشته در رویداد آنلاین هوآوی، آخرین وضعیت درباره سرویس‌های موبایلی هوآوی نیز ارائه شد که شامل خبرهای خوبی برای مصرف‌کنندگان و همچنین توسعه‌دهندگان داخلی بود. براساس اطلاعات ارائه شده در این رویداد، حالا مارکت اپ گالری هوآوی حدود ۷۰۰ میلیون کاربر فعال ماهانه داشته و ۲ میلیون توسعه دهنده در سراسر دنیا در حال کار روی توسعه اپلیکیشن برای آن هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این مدت نسخه سازگار حدود ۳۰ اپلیکیشن مطرح ایرانی که حدودا ۷۵ درصد از کاربران اندروید ترکیبی از آن‌ها را نصب دارند و به طور مکرر از آن‌ها استفاده می‌کنند، روی مارکت کافه بازار منتشر شده است. اپ‌هایی چون ماکسیم، نت برگ، شیپور، دیجی کالا، علی بابا، اسنپ مارکت، اسنپ فود، تقریبا تمام اپ‌های بانکی و غیره از جمله این اپ‌ها هستند.

لیست کامل این اپ‌ها در جدول زیر آمده است:

1-اسنپ

6- تقویم باد صبا

11- آپارات

16- آپ

21- بله

26- فست دیکشنری

2- تپسی

7- دیجی کالا

12- تلوبیون

17- مایکت

22- شیپور

27- پیام‌رسان ایتا

3-دیوار

8- مسیریاب بلد

13- آمیرزا

18- همراه بام ملی

23- همراه کارت

28- سروش

4-ایرانسل

9-کافه بازار

14- موبایل بانک ملت

19- تاپ

24- نت برگ

29- روبیکا

5-همراه من

10-جعبه ابزار

15-هفت‌هشتاد

20- فیلیمو

25- رمزبان بانک ملی

30- ماکسیم

اسنپ و تپسی هم سازگار شدند

خبر خوش دیگری که در این رویداد به مشتریان این اکوسیستم رو به رشد داده شد، انتشار نسخه سازگار تپسی و اسنپ بود. همین حالا نسخه سازگار تپسی از طریق کافه بازار قابل دریافت است و نسخه اسنپ نیز در صف انتشار قرار دارد و در آینده نزدیک هم روی کافه بازار و هم در اپ گالری منتشر خواهد شد.

همه این اپ‌ها جدا از هزاران هزار اپلیکیشن‌های مختلف هستند که بدون هیچ مشکلی روی گوشی‌هایی که از سرویس‌های موبایلی هوآوی برخوردارند اجرا می‌شوند.

در نهایت، خبر مهم دیگری که در مراسم گفته شد، آغاز روند انتشار اپ‌های ایرانی روی مارکت اپ گالری بود که در حال حاضر سه اپ دیجی‌کالا، اسنپ مارکت و علی بابا در این مارکت منتشر شده‌اند. از توسعه‌دهندگان داخلی هم دعوت شد تا برای انتشار اپ‌های خود روی مارکت اپ گالری با تیم توسعه سرویس های موبایلی هوآوی در ایران در تماس باشند.

منبع: فردا

کلیدواژه: سرویس های موبایلی هوآوی هوآوی سرویس های موبایلی هوآوی کافه بازار اپ گالری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۳۷۱۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برقراری اینترنت پرسرعت همراه در مسجد شکر طبس


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی،همزمان با چهل و چهارمین سالگرد شکست تجاوز مفتضحانه امریکا به صحرای طبس، طرح اینترنت پر سرعت همراه اول در مسجد شکر طبس با حضور سردار سلیمانی رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور برقرار شد.

مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان گفت: مسجد شکر طبس به تکنولوژی نسل چهار مجهز شده است.

بهی با اشاره به اینکه این میزان اعتبار از محل اعتبارات وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات تامین شده است افزود: برای این طرح ۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان هزینه شده است.




دیگر خبرها

  • فرصت تحلیل برای اهالی بازار سرمایه با انتشار گزارش‌های ماهانه و سالانه شرکت‌ها 
  • هوآوی از نرم‌افزار جدید خودروی هوشمند رونمایی کرد
  • هشدار تند به دو پلتفرم فعال در خرید، فروش مسکن
  • کوتاه‌تر شدن مراحل درخواست خودرو در تپسی
  • واکنش بازار به تغییر مقررات انتشار آگهی مسکن
  • دیوار کلاهبرداری فرو ریخت
  • قیمت سازی در بازار مسکن تمام شد؟ | شرط جدید برای انتشار آگهی های مسکن
  • برقراری اینترنت پرسرعت همراه در مسجد شکر طبس
  • اسطوره استقلال، خوشحال‌ترین ایرانی از شکست الهلال!
  • وزیر بازرگانی آمریکا: تحریم علیه هوآوی جواب داد