Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی با اشاره به اینکه شهید «فخری زاده» یکی از بزرگ مردانی است که از ذخایر انقلاب و یکی از شاگردان امام و رهبری به شمار می رود، گفت: این شهید، شهید استقلال، اقتدار و عزت ایران اسلامی به شمار می رود.

آیت الله «ابوالقاسم یعقوبی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در خصوص ترور شهید «فخری زاده» اظهارکرد: این حادثه نشان داد دشمن پیشرفت های علمی به ویژه پیشرفت های هسته ای و پزشکی در حوزه کشف دارو ما را رصد می کند و می دانسته این شهید در این حوزه ها نقش مهمی داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی با بیان اینکه این شخصیت ها، ایران را مقتدر و پرقدرت نگه داشته اند و دشمن با علم به این مهم همواره قله های قدرت ما را نشانه گرفته است، بیان کرد: البته ایران اسلامی از این نیروهای متخصص کم ندارد و راه این شهدا کم رنگ نمی شود.

 

رییس شورای فرهنگ عمومی خراسان شمالی با اشاره به اینکه شهید «فخری زاده» یکی از بزرگ مردانی است که از ذخایر انقلاب و یکی از شاگردان امام و رهبری به شمار می رود، افزود: این شخصیت بلندمرتبه در دوران انقلاب رشد کرده و تربیت شده است.

 

وی با اذعان بر این مطلب که اگر بخواهیم روی پای خود بایستیم نباید به بیگانه تکیه کنیم، که این شهدا به این مهم کاملا واقف بودند، گفت: این شهدا از جمله شهید فخری زاده، شهدای استقلال، اقتدار و عزت ایران اسلامی به شمار می روند.

 

آیت الله یعقوبی افزود: قطعا که دشمن نمی خواهد ما مقتدر باشیم و دانش هایی که تا کنون فتح نشده، به دست دانشمندان ایرانی فتح شود لذا ضربه هایی به ما می زند و به خیال خام خود، به موفقیت رسیده است.

 

امام جمعه بجنورد بیان کرد: در صورتی که این شهید یک شخص نیست بلکه یک جریان و تفکر است و قطعا چندین متخصص مانند خود را تربیت کرده است.

 

وی با اشاره به ترور شهید تهرانی مقدم و حاج قاسم سلیمانی با طرح این سئوال که مگر با شهادت حاج قاسم مکتب او که همانا جبهه مقاومت بود، از بین رفت؟! افزود: دشمن با ترور شخصیت های برجسته نه تنها ما را ضعیف نمی کند بلکه بُرد موشک های ما بیشتر می شود.      

 

«محسن فخری زاده» رئیس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع و دانشمند برجسته کشورمان، روز گذشته هفتم آذرماه در یک حادثه تروریستی به شهادت رسید.

پایان پیام/71

منبع: شبستان

کلیدواژه: شخصیت هسته ای شهید استقلال شهید فخری زاده ایران اسلامی فخری زاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۳۷۴۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برپایی یادواره شهید شاخص شهرستان کوار

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، یادواره سردار شهید عباس کشاورز، با حضور مردم در مصلی ۱۴ معصوم شهر کوار برگزار شد.
اجرای سرود، دکلمه، مداحی، سینه زنی و خاطره گویی از زبان همرزمان شهید از برنامه‌های این یادواره در شهرستان کوار بود.
سردار شهید عباس کشاورز با شرکت در عملیات‌های فتح المبین و بیت المقدس در سن ۲۰ سالگی به عنوان فرمانده گردان، نام خود در لشکر ۱۹ فجر ثبت کرد.
سردار شهید عباس کشاورز ، ۱۵ اردیبهشت ۱۳۶۱ در منطقه فکه و هنگام بازگشت از عملیات موفقیت آمیز انهدام انبار مهمات دشمن، هدف گلوله‌های دشمن بعثی قرار گرفت و به شهادت رسید.

دیگر خبرها

  • استقلال در 10 سال به اندازه 30 سال مدیرعامل عوض کرد
  • یادواره شهدا یاد اقتدار و عزت و عظمت است
  • برپایی یادواره شهید شاخص شهرستان کوار
  • ملت ایران با تبعیت پذیری از رهبری راه شهدا را ادامه می‌دهند
  • رژیم اسرائیل ریشه ناامنی و دشمن مشترک ما است
  • رژیم اسراییل ریشه ناامنی و دشمن مشترک ما است
  • وزیر امور خارجه در پانزدهمین نشست سران اسلامی: رژیم اسرائیل ریشه ناامنی و دشمن مشترک ما است
  • رژیم اسراییل ریشه ناامنی و دشمن مشترک ما است
  • پیام تسلیت امام جمعه و استاندار کرمانشاه در پی شهادت سرباز مرزبانی
  • دیدار استاندار ایلام با خانواده شهید فیضی زاده