Web Analytics Made Easy - Statcounter

دانشگاه تربیت مدرس در محکومیت ترور شهید فخری‌زاده بیانیه‌ای صادر کرد. به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو متن بیانیه به شرح زیر است: بسم الله القاصم الجبارین

" واستکبر هو وجنوده فی الأرض بغیر الحق وظنوا أنهم إلینا لا یرجعون"

فرعون و فرعونیان به ناحق در زمین تکبر ورزیدند و پنداشتند که به سوى ما بازگردانده نمى‌شوند!

آیه ۳۹ سوره قصص

بار دیگر دشمنان قسم خورده ملت ایران با ریختن خون پاک شهید محسن فخری زاده؛ دانشمند هسته‌ای و دفاعی کشورمان، خوی وحشیانه و ددمنشانه خود را به مردم جهان نشان دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رژیم غاصب صهیونیستی و آمریکای جنایتکار که دستشان به خون بسیاری از دانشمندان و دانشجویان ما آغشته است بدانند!
خون شهیدان علمی در رگ‌های ما دانشجویان خواهد جوشید و به فضل الهی سیلی خواهیم شد خروشان، بر تمامیت دنیای کثیف و پلید ایشان.
سفاکان جهانی بدانند! که به حکم وعده‌ی لایتغیر الهی، آن‌ها را در کمین‌گاه هایشان در هم خواهیم کوبید.
اذناب ایشان، همانانی که در مقابل ترور ناجوانمردانه‌ی دانشمند ما، نه تنها این اقدام وقیحانه را محکوم نمی‌کنند بلکه با جانبداری از تروریسم، ریشه‌های ناامنی را در منطقه مستحکم‌تر می‌کنند نیز باید هشیار باشند، آتشی که در آن می‌دمند روزی دامانشان را خواهد سوزاند و آن روز دیر نیست.
و، اما خطاب به کسانی که علی رغم داغدار شدن ملت ایران پس از شهادت سردار پر افتخار اسلام، حاج قاسم سلیمانی و ترور ناجوانمردانه دانشمند هسته‌ای کشورمان شهید محسن فخری زاده، هنوز هم به دشمن چراغ سبز نشان میدهند!
بدانید که دشمن به دست پلید خود مدت هاست این چراغ را با خون ریزی سرخ کرده است. آقایان! خیال خام شما ۸ سال است که چرخ سانتریفیوژ و چرخ زندگی مردم را متوقف کرده است! آیا زمان آن نرسیده که متوجه شوید جنتلمن‌های پشت میز مذاکره همین تروریست‌های "تهران" هستند؟ آیا وقت آن نیست که از پیله غفلت خود در آیید و نیم نگاهی به سرمایه‌های ملی؛ شهریاری‌ها، فخری زاده ها، احمدی روشن‌ها و.. داشته باشید؟
فراموش نکنید شما روی فرش قرمزی پا میگذارید که منقش به خون سرخ این شهیدان است.
بسیج دانشجویان دانشگاه تربیت مدرس، به نمایندگی از دانشجویان انقلابی دانشگاه تربیت مدرس، ضمن تبریک و تسلیت شهادت دانشمند مجاهد شهید محسن فخری زاده به پیشگاه حضرت، ولی عصر ارواحنا له الفداء، رهبر انقلاب، ملت شهید پرور ایران، جامعه علمی و خانواده آن مرحوم، برای ایشان علو درجات را از خداوند متعال خواستار است و از مسئولین امنیتی و قضایی کشور می‌خواهد با شناسایی و دستگیری سریع عوامل و مزدوران داخلی این اتفاق تلخ، آن‌ها را به مجازات عمل خود برساند، لیکن نباید از نظر دور داشت که مجرم اصلی؛ جرثومه‌ی فساد؛ اسرائیل خونخوار است و زین پس باید محکم‌تر و با صلابت‌تر با تمامیت آن مبارزه کرد. همچنین مورد انتظارست دستگاه دیپلماسی کشور در پاسداشت خون شهدای علمی از جمله این شهید بزرگوار، از پیشرفت‌های علمی و دفاعی کشور در عرصه‌های بین المللی بیش از گذشته پاسبانی کند.

"ولقد کتبنا فی الزبور من بعد الذکر ان الارض یرث‌ها عبادی الصالحون"

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: فخری زاده تروریسم شهادت سردار سلیمانی دانشگاه تربیت مدرس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۳۷۵۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهادت یک خبرنگار دیگر در غزه؛ شمار شهدای جنگ غزه به 34هزار و 305 شهید رسید

به گزارش جماران به نقل از الجزیره، دفتر اطلاع رسانی دولت فلسطین در نوار غزه اعلام کرد: «محمد بسام الجمل» خبرنگار خبرگزاری فلسطینی «الآن» در حمله هوایی ارتش رژیم اسرائیل به خانه وی در شهر «رفح» در جنوب نوار غزه جان‌باخت.

براساس آمار دفتر اطلاع دولت فلسطین، تعداد خبرنگارانی که در نوار غزه از 7 اکتبر 2023 تا کنون به شهادت رسیدند به 141 نفر افزایش یافته است.

در همین راستا، جنبش مقاومت اسلامی «حماس» نیز تاکید کرد که «ادامه ممانعت اشغالگران از دسترسی رسانه‌های بین‌المللی به نوار غزه، تلاشی برای جلوگیری از پوشش رسانه‌ای جنایات و قتل‌عام‌هایی است که مردم فلسطین در ماه‌های گذشته در معرض آن قرار گرفته‌اند».

حماس خواستار «شکستن سکوت بین‌المللی و تحت فشار قرار دادن اشغالگران برای ورود به رسانه ها شد تا اشغالگران از ارتکاب جنایات بیشتر دور از چشم رسانه‌ها و شاهدان جنگ نسل‌کشی جلوگیری کنند».

اسرائیل 202 روز است که به حملات خود علیه غزه ادامه می‌دهد و در طی این مدت 34 هزار و 305 فلسطینی به شهادت رسیدند.

وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد: در حملات رژیم اشغالگر طی 24 ساعت گذشته 43 فلسطینی دیگر در غزه شهید و 64 تن دیگر نیز زخمی شدند.

براساس این بیانیه، شمار قربانیان حملات 202 روزه ارتش رژیم اشغالگر به نوار غزه به 34 هزار و 305 نفر و شمار مجروحان نیز به 77 هزار و 293 نفر افزایش یافته است.

در این بیانیه با اشاره به وجود اجساد زیر آوارها و کنار جاده‌ها تصریح شد که تیم‌های پزشکی و مسئولان دفاع شهری به‌دلیل ممانعت نیروهای رژیم اشغالگر نمی‌توانند به اجساد برسند.

 

دیگر خبرها

  • اعتراضات بی سابقه دانشگاه های آمریکا در حمایت از غزه و محکومیت اسرائیل+ فیلم و عکس/ اعتراضات به کانادا و اروپا رسید
  • کارگران بازوان توانمند اقتصاد کشور هستند
  • نواختن زنگ سپاس در مدارس کهگیلویه و بویراحمد
  • پدر شهید «جعفر نعمت زاده» دیار حق را لبیک گفت
  • شهادت یک خبرنگار دیگر در غزه؛ شمار شهدای جنگ غزه به 34هزار و 305 شهید رسید
  • حسگر تشخیص زودهنگام سرطان سینه طراحی شد
  • تربیت کنشگر حوزه جمیعت در استان مرکزی
  • پژوهش موتور محرک توسعه کشور و آزمایشگاه موتور محرک پژوهش است
  • پیگیری مشکلات جامعه هدف بنیاد شهید و امور ایثارگران
  • مدرس دانشگاه حکیم سبزواری مربی تیم ملی دارت شد