Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس سازمان انرژی اتمی گفت: شهید فخری زاده در پدافند هسته‌ای زیرساخت های مهم ایجاد کرد و گام های بلندی در این زمینه برداشت.

به گزارش ایسنا، علی اکبر صالحی در گفت‌وگو با شبکه خبر با اشاره به سوابق و چگونگی آشنایی با شهید فخری زاده گفت: حدود 20 سال بود با ایشان آشنایی داشتم و همکاری خوبی به خصوص در پدافند هوایی داشتیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تخصصش فیزیک هسته ای بود و پروژه شان را تحت عنوان "شناسایی نوتریون‌ها" با همکاری دکتر عباسی رئیس پیشین سازمان انرژی اتمی نوشتند و تز با ارزشی بود.
وی گفت: ایشان کارهای متنوع زیادی انجام دادند و به اعتبار مسوولیتشان خیلی از کارهایش را نمی شد منتشر کند. تا یکی دو سال پیش تصویر ایشان هم منتشر نشده بود و کارهای علمی و گزارش های تکنیکی اش در داخل سازمان مربوطه اش منتشر می شد. در سازمان نو آوری در بخش پدافند هسته ای فعالیت گسترده داشتند؛ نیروهای مسلح هر کشوری در این زمینه کار می کنند و این کار زیرساخت می خواهد و مساله علمی جدی است و ایشان گام های بلندی در این زمینه برداشت.
انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: شهید محسن فخری زاده علی اکبر صالحی هسته ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۳۷۶۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کتاب «یوسف گم گشته باز آید» در ماهشهر منتشر شد

به گزارش خبرنگار مهر، کتاب «یوسف گم گشته باز آید» پیرامون زندگی (تولد تا شهادت) سردار سرافراز اسلام شهید یوسف صادقیان یکی از شهدای ماهشهر است.

کتاب «یوسف گم گشته باز آید» زندگی شهید صادقیان را تشریح می‌کند و این کتاب سرشار از درس‌های تربیتی، اخلاقی و انسانی برای آحاد جامعه است.

پیکر شهید صادقیان بعد از ۱۴ سال به آغوش خانواده بازگشت و در گلزار شهدای ماهشهر آرام گرفت.

کتاب «یوسف گم گشته باز آید» به قلم نویسنده و پژوهشگر ماهشهری فاطمه حیاتی تألیف و توسط انتشارات خوش آوازه اریترین در سراسر ایران منتشر شد.

کد خبر 6088950

دیگر خبرها

  • کتاب «یوسف گم گشته باز آید» در ماهشهر منتشر شد
  • استاندار لرستان با خانواده شهید سید عباس صالحی روزبهانی دیدار کرد
  • افزایش شمار پیکر‌های بیرون کشیده شده از گور جمعی بیمارستان ناصر
  • افزایش شمار پیکرهای بیرون کشیده شده از گور جمعی بیمارستان ناصر
  • دست یاری صنعت هسته‌ای به صنعت نفت
  • سلاح اتمی؛ جزو برنامه ریزی امنیتی و دفاعی ایران است؟ /تمام «نه»های رهبر انقلاب به سلاح هسته ای +اینفو
  • روزهایِ آخر کریمی قدوسی در پارلمان؛ طلایه دار ادعاهای تکذیب شده /توئیت های عضو پایداری دردسر هسته ای ایجاد خواهد کرد؟
  • آمریکا: مذاکره مستقیم برجامی با ایران نداریم
  • مجموعه شعر طنز «دیزی در پنت هاوس» منتشر شد
  • همت بلندی که ۱۶۰ بومی را صاحب شغل کرد