Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، در جریان تظاهرات روز شنبه دست کم ۲۳ پلیس در پاریس و ۱۴ پلیس دیگر نیز در دیگر شهرهای این کشور مجروح شدند.

همچنین ساعتی پیش منابع خبری از درگیری بسیار سنگین در پاریس و نزدیک منطقه «باستیل» میان نیروهای امنیتی و تظاهرات‌کنندگان خبر می‌دهند.

روز جمعه نیز معترضان در شهرهای «نانت»، «تولوز»، «پاریس» و چند شهر دیگر اعتراض خود را به قانون امنیتی جدید نشان دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قانون امنیتی جدید که در پی تصویب در مجلس منتظر تصویب سناست، انتشار تصاویر نیروهای پلیس را جرم و برای آن جریمه نقدی و مجازات زندان در نظر گرفته است.

گروه‌های مدنی و اصحاب رسانه‌ها نگرانند که این اقدام مانع آزادی مطبوعات شود و اجازه دهد وحشیگری پلیس برملا نشده و مجازات نشود. به تازگی ویدئویی در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده که در آن پلیس پاریس یک شهروند سیاه پوست را مورد ضرب و شتم قرار می‌دهد. «امانوئل ماکرون» رئیس جمهور فرانسه نیز روز جمعه  در واکنش  به این تصاویر ویدئویی گفت، این تصاویر باعث شرمندگی ماست.

انتهای پیام/.

منبع: فارس

کلیدواژه: فرانسه پلیس رسانه پاریس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۳۸۲۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلیس فرانسه با گاز اشک‌آور به حامیان فلسطین حمله کرد+ فیلم

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اسپوتنیک، رسانه‌های فرانسوی تصاویری را منتشر کردند که نشان می‌دهد نیروهای پلیس این کشور به تجمع حامیان مردم فلسطین در غزه حمله می‌کنند و با گاز اشک‌آور و ضرب‌وشتم تلاش دارند آنها را متفرق کنند.

معترضان فرانسوی به خیابان‌ها آمده بودند تا ضمن حمایت از مردم فلسطین در غزه، جنایت‌های رژیم صهیونیستی در غزه را محکوم کنند.

معترضان همچنین خواستار توقف فوری جنگ و برقراری آتش‌بس در غزه بودند.

کد خبر 6099963

دیگر خبرها

  • حمله تند گزارشگر سرشناس فرانسوی به امباپه: «نگویید بهترین دنیا است؛ هیچ کاری نمی کند!»
  • نیروهای فرانسوی در اوکراین هدف مشروع ارتش روسیه خواهند بود
  • مسکو: نیروهای فرانسوی را هدف قرار می‌دهیم
  • حمله خشونت‌آمیز پلیس هلند به دانشجویان حامی فلسطین
  • پلیس فرانسه با گاز اشک‌آور به حامیان فلسطین حمله کرد+ فیلم
  • مداخله دوباره مکرون در انتقال امباپه به مادرید!
  • انحلال اعتراضات دانشجویی حامی فلسطین در چندین شهر اروپایی
  • مداخله دوباره مکرون در انتقال امباپه به مادرید
  • سرکوب اعتراضات حمایت از فلسطین در دانشگاه آمستردام
  • تفاوت بوته با درخت