Web Analytics Made Easy - Statcounter

یک عضو دفتر سیاسی جنبش حماس گفت که عاملیت رژیم صهیونیستی در ترور شهید محسن فخری زاده آشکار است و باید پاسخ این جنایت داده شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ «اسماعیل رضوان» از اعضای بلندپایه جنبش مقاومت اسلامی حماس در سخنانی ترور شهید محسن فخری زاده دانشمند ایرانی را محکوم کرد.

  به نوشته العهد، او گفت که عاملیت رژیم صهیونیستی در این «جنایت زشت» آشکار است و باید متناسب با حجم جنایت رخ داده، پاسخ داده شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
  اسماعیل رضوان افزود: «این جنایت خسارتی برای ایران و مقاومت بود و هدف از آن توقف پیشرفت علمی و فناوری و دستیابی به قدرت بود، اما ما مطمئن هستیم که ایران توانایی عبور از این مصیبت و پیشرفت در مسیر توانایی علمی و فناوری را دارد.»   جنبش حماس روز گذشته در بیانیه رسمی، ترور شهید فخری زاده را به رهبر معظم انقلاب و ملت مسلمان ایران تسلیت گفت و افزود: «همه ما به قدرت ایران و امت برای جبران این ضایعه اعتماد داریم و می‌دانیم که با تلاش بیشتر و تحقق پیشرفت، انحصار طلبی قدرت‌های استکباری در زمینه عوامل قدرت و پیشرفت علمی در منطقه را خواهند شکست.»   وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح عصر روز گذشته در بیانیه‌ای اعلام کرد: بعدازظهر امروز (جمعه) عناصر تروریست مسلح خودرو حامل محسن فخری زاده رئیس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع را مورد حمله قرار دادند. در جریان درگیری تیم حفاظت ایشان با تروریست ها آقای محسن فخری زاده به شدت مجروح و به بیمارستان منتقل شد. متاسفانه تلاش تیم پزشکی برای احیاء ایشان موفق نبود و این مدیر خدوم و دانشمند پس از سال ها تلاش و مجاهدت به درجه رفیع شهادت نائل آمد.   انتهای پیام/م

منبع: دانا

کلیدواژه: محسن فخری زاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۳۸۳۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین اظهار نظر مقامات اسرائیلی در خصوص حمله پهپادی این رژیم به اصفهان

روزنامه اسرائیلی هاآرتص گزارش داد که میری رگو، وزیر حمل و نقل رژیم صهیونیستی شنبه شب در مصاحبه با کانال ۱۴ گفت که اسرائیل "به پرتاب‌های ایران پاسخ داد، چون اسرائیل یک بازنده نیست".

از رگو در مورد احتمال حمله زمینی به رفح نیز سوال شد و گفت: «ما در مورد رفح تردید داشتیم. ارتش در خان یونس بود و بعد با ایران برخورد کردیم. با فناوری اسرائیل و تصمیماتی که گرفتیم توانستیم پرتاب‌هایی را که از ایران به سمت اسرائیل شلیک می‌شد، رهگیری کنیم. ما پاسخ دادیم و ایران این پیام را دریافت کرد. اسرائیل یک بازنده نیست.»

اظهارات رگو نشان دهنده اولین باری است که یک وزیر اسرائیلی مستقیماً به حملات اسرائیل به ایران می‌پردازد.

در اول آوریل، هفت ایرانی، از جمله یک فرمانده ارشد سپاه پاسداران انقلاب اسلامی این کشور، در حمله مشکوک اسرائیل به کنسولگری ایران در دمشق، سوریه شهید شدند.

دو هفته بعد، ایران در عملیاتی موفق و تلافی جویانه بیش از ۳۰۰ پهپاد و موشک را به سمت اسرائیل پرتاب کرد.

اظهارات رگو به تلافی بعدی اسرائیل در ۱۹ آوریل اشاره داشت، زمانی که چندین پهپاد به سمت مرکز ایران پرتاب کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل ایران

دیگر خبرها

  • افشای عمدی فایل صوتی ظریف به روایت سعید لیلاز /با خرابکاری در نطنز، این سایت چند ماه از کار افتاد /ایران زمین بازی را عوض کرده است
  • ادعای یک روزنامه درباره درخواست تـازه آمریکا و پاسخ ایـران
  • وزیر اسرائیلی: به حمله ایران پاسخ داده‌ایم
  • وزیر اسرائیلی: به حمله ایران پاسخ دادیم
  • مستند «نغمه های فروزان» فیلمی درباره بدیع الزمان فروزانفر
  • واکنش به اظهارات حسن روحانی درباره دلایل رد صلاحیت خود | آخرین وضعیت لایحه حجاب | شورای نگهبان به مصوبه متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان ایراد گرفت؟
  • اولین اظهار نظر مقامات اسرائیلی در خصوص حمله پهپادی این رژیم به اصفهان
  • تغییر محاسبات منطقه با قدرت بازدارندگی ایرانی
  • گرگ و میش توافق
  • فارین پالیسی: ایران و متحدانش بازدارندگی اسرائیل را نابود کردند