Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از اعتمادآنلاین، پایگاه اطلاع‌رسانی «هیل» طی گزارشی در این باره نوشت: برخلاف گذشته که رژیم اسرائیل از مزدوران ضد انقلاب ایران برای اجرای ماموریت‌های کثیف خود استفاده می‌کرد، عملیات دیروز احتمالاً به دست ماموران اسرائیلی انجام شده است.

بر اساس این گزارش، عملیات ترور محسن فخری‌زاده دانشمند هسته‌ای ایران با توجه به شکل حرفه‌ای آن و پیچیدگی‌هایش احتمالاً توسط ماموران اسرائیلی در داخل ایران انجام گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سایمون هندرسون تهیه‌کننده این گزارش معتقد است، تل‌آویو که به درخواست باراک اوباما سیاست ترورهای خود را علیه دانشمندان هسته‌ای ایران متوقف کرده بود به دنبال استفاده حداکثری از روزهای واپسین حضور ترامپ در قدرت است تا اقداماتی علیه ایران صورت دهد، زیرا در دوره رئیس‌جمهور منتخب بایدن احتمالاً نخواهد توانست از عواقب این کار جان سالم به در ببرد.

به روایت این پایگاه آمریکایی، عملیات ترور در یک جاده خاکی در شرق تهران در نزدیک کوه آتشفشان دماوند که با قله پر از برفش مشرف به تهران است انجام گرفت که در پی آن محسن فخری‌زاده در کمین ضاربان خود گرفتار شد.

«هیل» با استناد به تصاویر منتشرشده از خودرو حامل فخری‌زاده احتمال داد هیچ یک از افراد داخل خودرو زنده نمانده باشند چون خودرو به طور کامل با یک بمب منهدم شده است.

از سوی دیگر، امیر بوحبوط خبرنگار و کارشناس نظامی-امنیتی شبکه ۱۳ تلویزیون رژیم صهیونیستی در ادامه ارسال قطره‌چکانی اطلاعات در رابطه با عاملان این جنایت، ضمن اینکه این ترور را یک عملیات مبتکرانه در برنامه‌ریزی، فریب و دقیق در اجرا توصیف کرد، در صفحه توییتر خود نوشت: «بزرگ‌ترین چالش در مقابل عاملان ترور نحوه ایجاد شکاف و عبور از دیواره زره‌پوش‌شده خودرو حامل فخری‌زاده بود. آنها همچنین برای رسیدن به او باید از حلقه محافظان او نیز عبور می‌کردند، به هر صورت این اطلاعات امنیتی دقیق جمع‌آوری و مشخص شد ستون خودروهای حامل محسن فخری‌زاده از چه مسیری عبور خواهند کرد. فکر کنم حباب اطلاعاتی را ترکاندم، مگر نگفته بودم که این عملیات در سطح عالی انجام شده است؟»

در این میان روزنامه یدیعوت آحارانوت هم در گزارشی تحت عنوان ترور هدف شماره ۱ موساد به نقل از «رون بن یاشای» کارشناس مسائل امنیتی اسرائیلی نوشت: فخری‌زاده به اتفاق خودروهای همراهش در جاده‌ای که به طور مستمر در آن تردد صورت می‌گیرد در حال عبور بود که انفجار اول به وقوع پیوست و باعث شد خودرو اول متوقف شود و راه خودرو حامل فخری‌زاده را که در صندلی عقب نشسته بود، ببندد.

این روزنامه به نقل از خبرگزاری‌ها افزود، بعد از آن مجموعه‌ای متشکل از پنج یا ۶ نفر از خودرویی که در همان نزدیکی پارک شده بود پیاده شدند و به سوی خودرو دانشمند هسته‌ای آتش گشودند.

جدیدترین خبرها و رویدادها را در اینستاگرام همشهری آنلاین بخوانید (کلیک کنید)

در همین زمینه:

روایت جدید از موج انفجار و ترور شهید فخری زاده |‌ یکی از عوامل ترور بازداشت شد؟ واکنش ترامپ به ترور شهید فخری زاده | رئیس جمهور آمریکا توییت خبرنگار صهیونیست را بازنشر کرد خط و نشان سرلشگر باقری برای آمران ترور شهید فخری زاده | انتقام سختی در انتظارتان است واکنش قالیباف به ترور دانشمند هسته‌ای | انّا مِن المجرمین منتقمون نشانه‌هایی از نقش اسرائیل در ترور شهید فخری زاده وجود دارد واکنش و هشدار جدی مشاور نظامی رهبر انقلاب ترور محسن فخری زاده واکنش وزیر دفاع به ترور و شهادت محسن فخری زاده واکنش ظریف به ترور و شهادت محسن فخری زاده جزئیات جدید از عملیات ترور شهید فخری‌زاده | انفجار خودرو پیش از تیراندازی | عکس‌های متفاوت از محل ترور آخرین وضعیت همراهان شهید محسن فخری‌زاده اولین تصویر از خودرو و محل ترور محسن فخری‌زاده دانشمند هسته‌ای کشورمان اولین ویدئو از محل ترور محسن فخری‌زاده دانشمند هسته‌ای کشورمان اولین تصویر از محل ترور دانشمند هسته‌ای کشورمان در آبسرد ترور محسن فخری‌زاده دانشمند هسته‌ای کشورمان تایید شد | جزئیات ترور در آبسرد دماوند آخرین وضعیت همراهان شهید محسن فخری‌زاده تلاش پزشکان برای احیا جواب نداد | محسن فخری زاده به شهادت رسید تصاویر انتقال شهید فخری زاده به بیمارستان پس از ترور در آبسرد تروریست مسلح خودروی حامل محسن فخری زاده را مورد حمله قرار دادند نزدیکترین تصاویر به محل ترور و شهادت محسن فخری‌زاده دانشمند هسته‌ای اطلاعیه مهم وزارت دفاع درباره ترور و شهادت محسن فخری زاده یدئوی‌ تازه‌ از محل انفجار و ترور محسن فخری‌زاده کد خبر 568580 برچسب‌ها محسن فخری زاده تروریسم در ایران

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: محسن فخری زاده تروریسم در ایران ترور محسن فخری زاده دانشمند هسته ای ترور و شهادت محسن فخری زاده دانشمند هسته ای کشورمان ترور شهید فخری زاده محل ترور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۳۶۲۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازیابی و معرفی روایت‌های فرهنگ دریاپایه قشم ضرورت دارد

ایسنا/هرمزگان مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم از این جزیره به عنوان پنجره تمدن خلیج فارس در حوزه فرهنگی، تاریخی و صنعتی نام برد و گفت: فرهنگ دریاپایه روایاتی در این منطقه دارد که باید آن را بازیابی و معرفی کنیم.

عادل پیغامی با تاکید بر مطلب فوق اظهار کرد: صنعت دریاپایه مشتمل بر ۲۴ فعالیت است و جزیره جهانی قشم به تنهایی توانایی بهره‌برداری از همه بخش‌های این صنعت را دارد.

وی با تاکید بر اینکه مهم‌ترین زمینه فعالیت‌های دریاپایه به حوزه لجستیک، فعالیت‌های شیلاتی و شناورسازی مربوط می‌شود، افزود: امروز قشم با توان بالای پرورش ماهی و میگو، لارو میگو، بچه ماهی و ماهی در قفس به مهم‌ترین قطب شیلاتی کشور تبدیل شده است.

به گفته مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم، در زمینه تولید انواع شناورها اعم از لنج‌های چوبی و فایبرگلاس، مسافربری، تفریحی، آلاچیق‌ و هتل‌های دریایی، آمبولانس دریایی و موارد دیگر هم در سطح بسیار عالی قرار داریم.

وی اظهار کرد: هم اکنون ۱۲ واحد لنج‌سازی در قشم با تولید ۵۰ فروند در سال فعالیت دارند که محصولات خود را به کشورهای آفریقایی، هند و حوزه خلیج فارس صادر می‌کنند و این صنعت دریاپایه از سودآوری بالایی برخوردار است.

این مسئول با اعلام اینکه ۶۰ درصد نفت دنیا از مسیر آبراه حیاتی خلیج فارس تامین می‌شود، بیان کرد: بانکرینگ، صنعت دریاپایه بسیار ارزشمندی در حوزه ارزآوری است که در قشم، در حال حاضر فقط بخش سوخت‌رسانی آن تکمیل شده است.

وی ادامه داد: با تکمیل زنجیره بانکرینگ اعم از امکانات تعمیرات شناورها، فروش مواد غذایی، خدمات هتلینگ، خدمات درمانی، فروش آب معدنی و اینترنت اشیا می‌توان بخش مهمی از درآمد بالای این صنعت را از آن خود کنیم.

پیغامی خاطرنشان کرد: فعالیت‌های دریاپایه مهم‌ترین رکن و رویه اقتصادی این منطقه در بزرگ‌ترین جزیره ایرانی خلیج فارس است.

 نشست ویژه مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم با اساتید و دانشجویان دانشگاه‌های شهید بهشتی و تربیت مدرس تهران در سالن مرکز بین‌المللی رشد این سازمان امروز هشتم اردیبهشت برگزار شد.

این نشست با هدف همکاری‌های علمی و مطالعاتی با حضور شماری از استاتید و دانشجویان دانشگاه‌های شهید بهشتی و تربیت مدرس از جمله سردار سرلشکر پاسدار سید یحیی صفوی دستیار و مشاور عالی فرماندهی معظم کل قوا در سالن مرکز بین‌المللی رشد سازمان منطقه آزاد قشم برگزار شد.

در ادامه این نشست حاضران پرسش‌هایی در مورد مزیت‌های سرمایه‌گذاری در جزیره قشم، میزان صادرات این منطقه در سال گذشته، برنامه‌های آتی سازمان در توسعه فعالیت‌های اقتصادی و امکان مشارکت دانشگاهیان در پیشبرد اهداف کلان منطقه آزاد مطرح کردند.

دانشجویان دانشگاه شهید بهشتی و دانشگاه شهید مدرس تهران پس از پایان این نشست به اتفاق مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم از پارک زیست فناوری، شرکت تمیم در شهرک کاوه، شرکت نفت سازه و مدکندآلو بازدید کردند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • روایت «شینهوا» از ماشین سرکوب آمریکا دربرابررستاخیزدانشجویان
  • فرآیند کشت، برداشت و فرآوری هزاران تن پیاز توسط کشاورزان آمریکایی (فیلم)
  • در جنگ‌ روایت‌ها به رسانه‌ها جدی‌تر توجه کنیم
  • لحظه اعلام خبر شناسایی شهید «فیضی زاده» به خانواده اش
  • برنامه ریزی برای برگزاری یادواره ملی شهدای ترور خراسان رضوی
  • چند حقیقت درباره نادر طالب‌زاده
  • مروری بر جنایات گروهک منافقین؛ترور یک نوجوان پیش چشمان مادر
  • بازیابی و معرفی روایت‌های فرهنگ دریاپایه قشم ضرورت دارد
  • روایت شاهدان عینی از لحظات درگیری و شهادت حمیدرضا الداغی + فیلم
  • جنبش «همبستگی با غزه» گوش مدعیان دموکراسی را کر کرده است