Web Analytics Made Easy - Statcounter

اینتر با ارائه نمایشی خوب با سه گل ساسولو را مغلوب کرد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، بعد از چند هفته که اینتر دچار بحران بود و در لیگ قهرمانان و سری آ نتایج خوبی نمی گرفت، آنها امروز با سه گل ساسولو، گربه سیاه همیشگی خود را مغلوب کرده و موقتا از بحران اخیر خارج شدند.

اینتر بازی را بهتر آغاز کرد و در همان دقیقه چهارم به گل اول رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لائوتارو مارتینز در موقعیتی خوب در سمت راست در نهایت با یک پاس عرضی الکسیس سانچس را مقابل دروازه صاحب موقعیت کرد و او با ضربه ای دقیق به گوشه دروازه موفق به گلزنی شد.

دقایقی بعد باز هم لائوتارو فرصت خوبی برای الکسیس سانچس مهیا کرد تا گل دوم خود را به ثمر برساند، اما این بار ضربه او توسط کونسیلی مهار شد.

اما در دقیقه 14 اینتر به گل دوم هم دست یافت. روی ارسال کرنر از سمت چپ، آرتورو ویدال در گوشه محوطه صاحب موقعیت شد و ضربه محکم او بعد از برخورد به ولاد کریکش، بازیکن ساسولو وارد دروازه این تیم شد.

ساسولو برای جبران جلو کشید و دقایقی بعد می توانست توسط جوریچیچ به گل تساوی نیز دست پیدا کند، اما ضربه او به دیرک دروازه اینتر برخورد کرد.

در دقیقه 37 این بار تولیان، مدافع جلوکشیده ساسولو برای باز کردن دروازه اینتر اقدام کرد، اما ضربه او از درون محوطه با عکس العمل سمیر هندانوویچ همراه شد.

در اواخر نیمه اول این لوکاتلی بود که صاحب موقعیت بسیار خوبی برای باز کردن دروازه اینتر شد، اما ضربه سر او با اختلاف کمی به بیرون رفت و نیمه نخست با برتری 0-2 نراتزوری به اتمام رسید.

اینتر نیمه دوم را نیز بهتر آغاز کرد و در دقیقه 52 و روی ارسال متئو دارمیان می توانست به گل سوم هم دست یابد، اما کونسیلی به خوبی این ضربه را مهار کرد.

اما در دقیقه 60 اینتر به گل سوم هم دست یافت. ارسال متئو دارمیان از سمت راست به روبرتو گالیاردینی رسید و او با ضربه دقیق پای راست موفق شد گل سوم اینتر را نیز به ثمر برساند.

دقایقی بعد اینتر با یک همکاری تماشایی موقعیت خوبی برای زدن گل بعدی هم داشت، اما ضربه الکسیس سانچس از بیرون محوطه راهی به دروازه ساسولو نیافت. در ادامه اینتر موقعیت های نصفه و نیمه خلق کرد، اما در نهایت اتفاق خاصی روی دروازه دو تیم رخ نداد و نراتزوری با همان سه گل ساسولو را مغلوب کرد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: سری آ ایتالیا فوتبال اینترمیلان ساسولو اما ضربه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۳۸۴۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خلاصه بازی اینتر و ساسولو + فیلم

تیم‌های فوتبال اینتر و ساسولو در چارچوب رقابت‌های هفته سی‌وپنجم لیگ سری آ ایتالیا به‌مصاف یکدیگر رفتند که در نهایت با برد ساسولو به‌پایان رسید.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، تیم‌های اینتر و ساسولو شامگاه _شنبه پانزدهم اردیبهشت_ در چارچوب رقابت‌های هفته سی‌وپنجم لیگ سری آ ایتالیا از ساعت ۲۲:۳۰ به‌مصاف یکدیگر رفتند که در نهایت با برد ساسولو به‌پایان رسید.

تک گل این دیدار را آرماند لائورینت در دقیقه ۲۰ به سود تیم ساسولو به ثمر رساند.

خلاصه بازی اینتر و ساسولو کد خبر 750577

دیگر خبرها

  • آغاز هفته بیست و ششم لیگ برتر فوتبال با تساوی گل گهر و شمس آذر
  • دلیل شکست اینتر در سری آ بعد از یک سال
  • ساسولو - اینتر
  • خلاصه بازی اینتر و ساسولو + فیلم
  • فوتبال از دریچه فان؛ اگر ساسولو همیشه مقابل اینتر بازی می کرد
  • خلاصه بازی ساسولو 1-0 اینتر (سری آ - 2023/24)
  • ساسولو ۱-۰ اینتر: دومین شکست فصل قهرمان
  • گل آرماند لورینته به اینتر (ساسولو 1-0 اینتر)
  • ساسولو - اینتر؛ ترکیب رسمی
  • 5 گل برتر اینتر مقابل ساسولو در خارج از خانه / فیلم