Web Analytics Made Easy - Statcounter

قدرت اله ترابی نژاد گفت: تمامی دستگاههابرای مدیریت بحران احتمالی واحتمال وقوع سیلاب در آماده باش هستند.

به گزارش خبرگزاری برناازلرستان؛ترابی نژاددر جلسه ستاد بحران چگنی  با اشاره به هشدارهای هواشناسی مبنی بر سامانه بارشی و احتمال وقوع سیلاب و بحران احتمالی ،اظهارکرد : بر اساس گزارشات هواشناسی  بارش شدید باران تا یکشنبه ادامه دارد و لذا  جهت ایمنی و پیشگیری از حوادث غیر مترقبه باید دستگاههای عضو ستاد بحران آمادگی کامل را داشته باشد .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: با توجه به سیل ۹۸ در روستای غلامان بخش ویسیان ، رودخانه خرم رود تغییر مسیر به سمت روستا نموده که امور آب لرستان هر چه سریعتر نسبت به ایمن سازی این روستا و تغییر مسیر رودخانه مسیر قبلی اقدام نماید .

ترابی نژاد تصریح کرد: اداره راهداری شهرستان تمام پرسنل و نیروها و ماشین آلات را به حالت آماده باش قرار دهند ، و در مواقع بحران از ظرفیت پیمانکاران این شهرستان استفاده نمایند و دهانه پل ها را جهت ورود و خروج سیل احتمالی باز نماید .

او بیان کرد: جهاد کشاورزی شهرستان اطلاع رسانی و هشدارهای لازم را به بهره برداران و کشاورزان جهت جمع آوری ادوات کشاورزی در کنار رودخانه ها و انتقال به مکان های امن و بدور از مسیر رودخانه و جاری شدن سیلاب را بدهد .

فرماندار چگنی خاطر نشان کرد: کلیه دستگاه‌های خدمات رسان ( ادارات برق ، آب ، گاز ، شهرداری های سراب دوره و ویسیان در حالت آماده‌باش کامل باشند .

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: سیلاب ستاد بحران چگنی آماده باش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۳۹۰۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آماده باش دستگاههای امدادی و خدمات رسان در مناطق جنوب و شرق استان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز اصفهان ؛ منصور شیشه فروش گفت: با ادامه فعالیت سامانه بارشی تا آخر شب بارشهای رگباری و تندباد در شهرستان های نایین ، اردستان ، خوروبیابانک ، ورزنه ، نطنز ، شهرضا ، دهاقان ، سمیرم ، بخش انارک ، بخش مهاباد وچوپانان ادامه دارد.


وی گفت: با توجه به بارشهای چند روز اخیر و تجمیع رسوبات در مسیر رودخانه ها و دهانه پلها و مستعدد بودن شرایط سیلابهای محلی در مناطق فوق. مدیریت بحران استان اصفهان خواستار تقویت نیروهای عملیاتی و تجهیزات دستگاههای امدادی برای پیشگیری و کنترل حوادث محتمل ناشی از سیلاب.طوفان و ابگرفتگی معابر شهری و روستایی و جاده ها وامادگی اداره راهداری .شهرداریها .پلیس راه. جمعیت هلال احمر .شرکتهای ازادراهی.شرکتهای امداد خودرو. اورژانس.شرکتهای گاز .اب.برق.اب منطقه ای و فاضلاب و دهیاران و ستاد مدیریت بحران فرمانداریها شد.


مدیر کل مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت: تقویت تیم های عملیاتی جمعیت هلال احمر در جاده ها با تامین اقلام ضروری و پیش بینی ظرفیتهای اسکان اضطراری ، خود داری از انجام سفرهای غیر ضروری در این جاده ها ، از صعود به ارتفاعات پر هیز کنند.


وی گفت: رعایت الزامات ایمنی و توجه به توصیه های پلیس در جاده ها ، حفاظت محصولات و سازه های کشاورزی گلخانه ها واحدهای دام و طیورو شبکه های اب و گاز در برابر سیل . تندباد و گرد و خاک و بارش رگبار باران ، عدم استقرار .توقف و تردد در مسیلها و رودخانه های فصلی.پیشگیری و کنترل ابگرفتگی در معابر شهری دهانه پلها و زیر گذرها.تخلیه رسوبات و نخاله از دهانه پلها و بازگشایی مسیر رودخانه ها.تخلیه اضطراری سکونتگاههای روستاهای در معرض خطر سیل از دیگر اقدامات است.

دیگر خبرها

  • اختصاص ۱۵۰ میلیارد تومان به راه‌های عشایری خسارت دیده از سیل در کهگیلویه و بویراحمد
  • آماده باش دستگاههای امدادی و خدمات رسان در مناطق جنوب و شرق استان
  • آماده باش تمامی دستگاه‌های اجرایی برای خدمات رسانی به مردم
  • آماده‌باش دستگاه‌های اجرایی خراسان جنوبی برای خدمات‌رسانی به مردم
  • ۱۷ گروه ارزیاب خسارت سیل اصفهان را برآورد می‌کنند
  • راه‌های روستایی متاثر از سیلاب مازندران باز شد
  • هواشناسی ایران / احتمال وقوع سیلاب در ۶ استان کشور
  • تشدید بارش در ۶ استان/ احتمال وقوع سیلاب
  • لزوم آمادگی برای وقوع سیل در استان سمنان
  • آماده باش کامل دستگاه‌های اداری، اجرایی و خدمت رسان در زرند