Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز یکشنبه  روزنامه دیلی میل، محققان دانشگاه «بریستول» در انگلیس در حال آغاز کردن یک پروژه پنج ساله هستند تا اسکار (جای زخم) روی پوست انسان‌ها را ترمیم کنند.

بدین ترتیب گورخرماهی در مرکز یک ماموریت ۱/۵ میلیون پوندی قرار خواهد گرفت تا به کشف ژن‌هایی که به ایجاد «جای زخم» (اسکار) در انسان منجر می‌شوند، کمک کند زیرا این ماهی از توانایی رشد دوباره بافت و ترمیم سریع زخم‌ها برخوردار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این محققان می خواهند با تصویربرداری زنده و تحلیل ژنتیکی این نوع ماهی‌ که توانایی قابل توجهی در بازسازی بافت و ترمیم سریع زخم دارد، به بهبود اسکار در انسان کمک کنند.
آنها در این تحقیق تفاوت ‌های ژنتیکی را نیز شناسایی خواهند کرد و با تحلیل داده‌های ژنتیکی گروه‌ های متفاوتی از مردم، به ترمیم اسکار کمک کنند.

آنها در این مطالعه همچنین علت ایجاد اسکار پس از واکسیناسیون و جراحی شکاف کام در کودکان و همچنین عمل سزارین را در بزرگسالان بررسی خواهند کرد.
«پاول مارتین»از محققان این تحقیق می گوید، این پروژه موقعیت منحصر به فردی را برای بررسی‌های جهانی در مورد ژنتیک اسکار پدید می‌آورد.

به گفته این محققان، تخمین زده شده است که بیش از ۲۰ میلیون نفر در انگلیس دارای نوعی اسکار (جای زخم) هستند و یافته های این مطالعه می تواند برای آنها «تحول آفرین» باشند. 

برچسب‌ها سلامت انگلیس روزنامه دیلی میل

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سلامت انگلیس روزنامه دیلی میل سلامت انگلیس روزنامه دیلی میل اخبار کنکور جای زخم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۳۹۷۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترمیم نمرات و سوابق تحصیلی داوطلبان کنکور

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان ؛ فرآیند ثبت نام داوطلبان کنکور برای ترمیم نمرات و ایجاد سوابق تحصیلی قرار بود از اول اردیبهشت امسال آغاز شود، اما برخی داوطلبان و خانواده‌های شان در تماس با تحریریه خبر اعلام کردند: این سامانه هنوز فعال نشده و امکان ترمیم نمرات و ایجاد سوابق تحصیلی وجود ندارد که این موضوع باعث نگرانی داوطلبان در بحبوحه کنکور شده است.

دیگر خبرها

  • ترمیم نمرات و سوابق تحصیلی داوطلبان کنکور
  • کفش هایی با الهام از رم باستان (عکس)
  • طراحی مد با الهام از یک غذای مکزیکی! (عکس)
  • مشاوره ژنتیکی بن‌بستی برای بیماری‌های ژنتیکی
  • کتاب‌های کارآفرینان که باید قبل از تأسیس استارت‌آپ بخوانند
  • بانک ذخایر دریایی ایران افتتاح می شود
  • افزایش کارایی توربین بادی با بال پرنده
  • الهام علی‌اف: متن توافق صلح بین باکو و ایروان وارد جزییات شده است
  • بانک ذخایر دریایی ایران افتتاح شد
  • افتتاح بانک ذخایر دریایی ایران توسط مرکز ذخایر ژنتیکی و زیستی ایران