Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-04-27@02:44:42 GMT

قیمت آپارتمان‌های نقلی منطقه ۵ تهران

تاریخ انتشار: ۹ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۳۹۸۰۹

قیمت آپارتمان‌های نقلی منطقه ۵ تهران

اقتصاد آنلاین – سیده زهرا محمودی؛ منطقه5 یکی از پُرمعامله‌ترین مناطق تهران است و طی ماه‌های اخیر به طور متوالی رتبه نخست از نظر تعداد معاملات را داشته است. قیمت مسکن در این منطقه در بازه متوسط رو به بالایی قرار دارد؛ البته می‌توان با کمی جست‌وجو آپارتمان‌هایی که زیر متوسط قیمت مسکن است نیز در این منطقه پیدا کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با افزایش قیمت مسکن در تهران، تمایل به خرید آپارتمان‌های نقلی افزایش بیشتری داشته است. قیمت مسکن برای آپارتمان‌های نقلی منطقه5 تهران در بازه قیمتی متنوعی قرار دارد و قیمت مسکن با توجه به متراژ، سن بنا، محله و... متغیر بوده است؛ اما اغلب واحدها در بازه 30 تا 40میلیون تومان معامله شده است.

یک واحد آپارتمان 53متری و 8سال ساخت در محله جنت آباد متری 39میلیون و 849هزار تومان معامله شد. قیمت مسکن برای واحدی 50متری و 13سال ساخت در بیمه 35میلیون و 536هزار تومان در هر متر مربع بوده است.

پونک یکی از محله‌های معروف منطقه5 تهران است. قیمت واحدی 52متری و 10سال ساخت در این محله متری 53میلیون و 910هزار تومان بوده است که در این محله آپارتمانی گران قیمت محسوب می‌شود. همچنین واحدی 38متری و 19سال ساخت در شهرک پرواز متری 35میلیون و 345هزار تومان معامله شد.

یک خانه 55متری و یک سال ساخت در محله شهران متری 36میلیون و 452هزار تومان به فروش رفت. قیمت مسکن برای واحدی 56متری و 30 سال ساخت در محله شهران 36میلیون و 726هزار تومان در هر متر مربع بود. یک آپارتمان 58متری و 17سال ساخت در کوی ارم نیز متری 34میلیون و 595هزار تومان فروخته شد.

کن یکی از محله‌های منطقه5 با قیمت مسکن متوسط است. یک واحد 45متری و 10سال ساخت در این محله یک میلیارد و 670میلیون تومان معامله شد. واحدی 52متری و 11سال ساخت در شهرک کوهسار نیز متری 27میلیون و 307هزار تومان معامله شد.

پربیننده ترین قیمت مسکن در تهران/ با ۲ میلیارد کجای پایتخت می‌توان خانه خرید؟ قیمت مسکن در ارزان‌ترین منطقه تهران (جدول معاملات یک ماه اخیر) نرخ‌های عجیب مسکن در قلب تهران! قیمت مسکن تهران/ محله صادقیه با ۳ میلیارد کجای تهران می‌توان خانه خرید؟

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: قیمت مسکن اجاره آپارتمان قیمت آپارتمان خرید خانه قیمت روز مسکن قیمت مسکن در تهران خرید و فروش مسکن قیمت آپارتمان در تهران قیمت مسکن تهران قیمت روز آپارتمان قیمت روز مسکن در تهران خرید خانه در تهران قیمت خانه قیمت روز خانه خرید و فروش آپارتمان خرید و فروش خانه لیست قیمت مسکن قیمت مسکن99 قیمت مسکن در سال99 قیمت مسکن در مناطق مختلف تهران در سال 99 قیمت آپارتمان در سال 99 سهام عدالت تومان معامله شد قیمت مسکن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۳۹۸۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

با ۳۰۰ میلیون تومان در کدام محله خانه اجاره کنیم؟

اگر شما هم ۳۰۰ میلیون تومان ودیعه دارید و می‌خواهید بدانید با این مبلغ در کدام مناطق تهران می‌توان خانه اجاره کرد، این گزارش را از دست ندهید.

به گزارش اقتصادآنلاین، با ودیعه ۳۰۰ میلیون تومانی می‌توانید یک واحد ۸۰ متری ۵ ساله را در محله نعمت‌آباد رهن کامل کنید. همچنین می‌توانید یک واحد ۸۰ متری نوساز را در محله جیحون با کرایه ماهیانه ۱۷ میلیون تومان اجاره کنید.

واحد دیگری در خانی‌آباد با متراژ ۴۵ متر و سن ۱۰ سال با ودیعه ۳۰۰ میلیون تومانی و کرایه دو میلیون و ۳۰۰ هزار تومان قابل اجاره است.

آپارتمان ۷۲ متری در شهرک غرب در حالی ۱۸ سال از ساخت آن می‌گذرد با ودیعه ۳۰۰ میلیون تومان و کرایه ۱۷ میلیون تومان، اجاره داده می‌شود.

در محله افسریه تهران نیز با ۳۰۰ میلیون تومان ودیعه و کرایه ماهیانه چهار میلیون و ۵۰۰ هزار تومان می‌توانید یک واحد آپارتمان ۱۸ ساله را با متراژ ۷۲ متر اجاره کنید.

یک آپارتمان ۱۰۰ متری ۱۴ ساله در دروازه شمیران با ۳۰۰ میلیون تومان ودیعه و ماهیانه ۱۸ میلیون تومان کرایه، اجاره داده می‌شود.

برای اجاره یک آپارتمان ۷۵ متری ۱۸ ساله با دو اتاق خواب در مرزداران به ۳۰۰ میلیون تومان ودیعه نیاز دارید. کرایه این واحد ماهیانه ۹ میلیون تومان است.

برای اطلاع از قیمت اجاره واحد‌های دیگر در محله‌های مختلف تهران جدول زیر بخوانید.

توجه داشته‌باشید این ارقام براساس واحد‌هایی است که در تهران به فروش گذاشته شده و قطعا به طور دقیق قیمت مسکن در محله‌های یاد شده را تبیین نمی‌کند.

دیگر خبرها

  • با ۳۰۰ میلیون تومان در کدام محله خانه اجاره کنیم؟
  •  ساخت ۳۰ هزار مسکن در حریم ریلی منطقه ۱۷ تهران
  • وزیر راه و شهرسازی: نوسازی بافت فرسوده از سیاست‌های اصلی دولت است / امکان ساخت ۳۰ هزار مسکن در منطقه ۱۷ تهران
  • قیمت جالب خانه‌های شرق تهران/ با ۳ میلیارد تومان خانه بخرید + جدول قیمت
  • امکان ساخت ۳۰ هزار مسکن در حریم ریلی منطقه ۱۷ تهران
  • تاثیر سفر‌های نوروزی در بازار مسکن شمال
  • با ۷ میلیارد تومان چندمتر خانه می‌توان خرید؟
  • قیمت آپارتمان در چیتگر چقدر است؟
  • قیمت خرید مسکن در منطقه ۱۸ تهران +جدول
  • اختلال محسوس قیمت مسکن در تبریز و تهران؛ آپارتمان ۹۰ تا ۱۵۰ متری چند؟