Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-26@14:18:21 GMT

قاتل خاموش جان دو زنجانی را گرفت

تاریخ انتشار: ۹ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۴۰۱۶۷

قاتل خاموش جان دو زنجانی را گرفت

ایسنا/زنجان رئیس اورژانس زنجان گفت: دو مرد ۳۸ و ۴۰ ساله قبل از رسیدن آمبولانس به محل حادثه بر اثر استنشاق گاز مونوکسید کربن، جان باختند.

اصغر جعفری‌روحی در گفت‌وگو با ایسنا، در رابطه با حادثه رخ داده بر اثر مسمومیت با گاز مونوکسید کربن، اظهار کرد: در ساعت ۱۷:۲۶ دیروز (۸ آذرماه) در شهرستان ایجرود، دو مرد ۳۸ و ۴۰ ساله به دلیل انتشار گاز CO از بخاری بدون دودکش دچار مسمومیت شدند که متاسفانه قبل از رسیدن آمبولانس به محل حادثه، جان باختند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اعزام یک کد آمبولانس زرین‌آباد به محل حادثه، افزود: هفته گذشته نیز ۵ نفر از جمله دو کودک بر اثر استنشاق گاز مونوکسید کربن دچار مسمومیت شدند که خوشبختانه با اقدام مناسب اورژانس نجات پیدا کردند.

این مسئول در رابطه با علائم مسمومیت با گاز مونوکسید کربن، تصریح کرد: سردرد، سرگیجه، سبکی سر، گیجی و منگی، پرخاشگری، تهوع و استفراغ، کاهش سطح هوشیاری، تنفس سخت و تند از جمله علائم مسمومیت گاز مونوکسید کربن است.

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث استان در رابطه با راه‌های پیشگیری از مسمومیت با گاز مونوکسید کربن، خاطرنشان کرد: مسیر دودکش را بررسی کرده و از ایجاد پیچ و خم‌های زیاد در نصب دودکش پرهیز کنید. گفتنی است، سرد بودن لوله بخاری نشانه کارکرد ناصحیح بخاری بوده و شعله زرد، قرمز یا نارنجی نشانه کارکرد ناصحیح است و دودکش باید به شکل H باشد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی زنجان گازگرفتگي گاز مونوکسید کربن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۴۰۱۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترخیص ۵ مصدوم حادثه برخورد اتوبوس با تریلر در یزد

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، طباطبایی گفت: در حادثه برخورد اتوبوس مسافربری زاهدان _ اصفهان، در محور مهریز _ یزد، ۱۰ کیلومتری پلیس راه ۶ نفر مصدوم شدند که مصدومان با دو کد آمبولانس اورژانس به بیمارستان فاطمه‌الزهرا (س) مهریز منتقل شدند.
وی با اشاره به اینکه این حادثه ساعت ۰۰:۱۴ بامداد چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ رخ داده، ادامه داد: هم اکنون ۵ مصدوم این حادثه 
پس از دریافت خدمات اورژانس در بیمارستان فاطمه الزهرا (س) مهریز مرخص شده اند و یک مصدوم دیگر هم در بخش تخصصی بیمارستان بستری شده است.

دیگر خبرها

  • حادثه انفجار گاز در یک منزل مسکونی در نیشابور
  • جزئیات تکمیلی حادثه آتش‌سوزی در انبارهای شهرری اعلام شد
  • قاتل خاموش جان یک جوان را در بروجن گرفت
  • مرگ خاموش جوان بروجنی
  • واژگونی اتوبوس مسافربری در اصفهان
  • واژگونی اتوبوس ۱۱ مصدوم برجا گذاشت
  • واژگونی اتوبوس در میمه با ۱۲ مصدوم
  • ترخیص ۵ مصدوم حادثه برخورد اتوبوس با تریلر در یزد
  • واژگونی اتوبوس در موته ۱۱ مصدوم داشت
  • ۸ مصدوم در پی ۳ حادثه آتش‌سوزی در اهواز