Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-30@19:50:29 GMT

شهادت ملت ایران را بیدارتر می کند

تاریخ انتشار: ۹ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۴۰۲۵۹

شهادت ملت ایران را بیدارتر می کند

آیت الله عابدینی با صدور پیام تسلیت شهادت دانشمند هسته ای کشورمان گفت:کوردلانی که از پیشرفت انقلاب به ستوه آمده‌اند، سعی بر آن دارندتا با به شهادت رساندن دانشمندان، سنگی جلوی راه پیشرفت انقلاب بیندازند، غافل از اینکه شهادت ملت ما را بیدارتر می‌ کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از قزوین، آیت الله «عبدالکریم عابدینی» نماینده ولی فقیه در استان قزوین با صدور پیامی شهادت دانشمند هسته ای کشورمان شهید محسن فخری زاده را تبریک و تسلیت گفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

متن پیام به این شرح است:

 

بسم الله الرحمن الرحيم
مِنَ المُؤمِنينَ رِجالٌ صَدَقوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَيهِ ۖ فَمِنهُم مَن قَضىٰ نَحبَهُ وَمِنهُم مَن يَنتَظِرُ ۖ وَما بَدَّلوا تَبديلًا


با تأثر فراوان، جنایت وحشیانه عوامل مزدور استکبار جهانی و رژیم غاصب صهیونیستی در ترور دانشمند فاخر هسته‌ ای و دفاعی کشور شهید محسن فخری‌زاده را به پیشگاه رهبر معظم انقلاب، ملت شریف ایران اسلامی، خانواده معزز شهدا و همه داغداران این مصیبت، تبریک و تسلیت عرض می‌ کنم.

کوردلانی که از پیشرفت و اقتدار انقلاب اسلامی و تأثیر جدی آن در مقاومت اسلامی منطقه و جهان به ستوه آمده‌اند، در خیال خام خود سعی بر آن دارند تا با به شهادت رساندن سرداران و دانشمندان این مرزوبوم، سنگی جلوی راه پیشرفت انقلاب اسلامی بیندازند، غافل از اینکه شهادت ملت ما را بیدارتر می‌کند و از این خون پر برکت، ده‌ ها دانشمند هسته‌ای و موشکی خواهد جوشید.
 

از همه مسئولان امر سرعت و شدت در مجازات قطعی عاملان و آمران این جنایت را خواستاریم، از درگاه خدای متعال علو درجات این شهید عزیز و حشر با اصحاب سید الشهدا (ع) را مسئلت می‌ کنم.

عبدالکریم عابدینی

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین

پایان پیام/293

منبع: شبستان

کلیدواژه: شهید محسن فخری زاده نماینده ولی فقیه در استان قزوین شهادت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۴۰۲۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار جمعی از معلمان با رهبر معظم انقلاب در روز چهارشنبه

جمعی از معلمان سراسر کشور در سالروز شهادت شهید مطهری با رهبر انقلاب دیدار می کنند.

به گزارش ایسنا، همزمان با سالروز شهادت استاد شهید مرتضی مطهری و روز معلّم، جمعی از معلمان و فرهنگیان سراسر کشور، صبح چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت با حضور در حسینیه امام خمینی(ره) با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی دیدار خواهند کرد.

️این برنامه، از جمله دیدارهای سالانه رهبر معظم انقلاب است که در تکریم مقام معلم بطور پیوسته برگزار شده است.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: مقام معظم رهبری در دیدار معلمان: باید فکرکردن را در جامعه نهادینه کرد رهبر انقلاب امروز در دیدار با معلمان: بایستی کاری کنیم که دانش‌آموز ما دارای هویت ملی بشود

دیگر خبرها

  • دیدار جمعی از معلمان با رهبر انقلاب در روز چهارشنبه
  • دیدار جمعی از معلمان با رهبر معظم انقلاب در روز چهارشنبه
  • دیدار استاندار قزوین با خانواده شهید معلم، رجبعلی قربانی
  • درخواست محسن رضایی از جبهه انقلاب | در سال‌های اخیر، شاهد کم‌رنگ شدن برخی ارزش‌ها بوده‌ایم
  • توصیه محسن رضایی به جبهه انقلاب: اختلافات جزئی و سلایق شخصی را کنار بگذارید
  • دشمنان، همواره در تلاش برای ایجاد نفاق برای منحرف کردن مسیر پیشرفت ایران هستند
  • جبهه انقلاب اختلافات جزیی را کنار بگذارد
  • محدودیت یکی از عوامل ایجاد انگیزه برای تولید و پیشرفت
  • تصاویری از رهبر انقلاب در خلیج فارس
  • شرایط ایران با عملیات «وعده صادق» در جهان تغییر یافت