Web Analytics Made Easy - Statcounter

فراکسیون مستقلین ولایی مجلس با صدور بیانیه‌ای در محکومیت ترور دانشمند هسته‌ای، این اقدام را در راستای سیاست خرابکاری هسته‌ای صهیونیست‌ها از طریق تروریسم دولتی دانست.

به گزارش برنا، متن بیانیه به شرح زیر است:

وَلا تَحسَبَنَّ الَّذینَ قُتِلوا فی سَبیلِ اللَّهِ أَمواتًا ۚ بَل أَحیاءٌ عِندَ رَبِّهِم یُرزَقونَ

حادثه تلخ ترور شهید فخری زاده نشان داد که رژیم صهیونیستی همچنان بر سیاست خرابکاری هسته ای از طریق تروریسم دولتی اصرار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما بر همگان واضح است که دانش و فناوری هسته ای بومی شده در ایران بیدی نیست که با این بادها بلرزد.

ما ضمن محکوم کردن این اقدام جنایتکارانه در ترور دانشمندان هسته ای که خلاف انسانیت و همه قوانین و حقوق بین‌الملل است انتظار داریم  مجامع بین المللی این اقدام را محکوم کرده و با تدابیری مانع تکرار آن شوند.

همچنین از دولت، وزارت امور خارجه، قوه قضاییه و سایر نهادهای امنیتی تقاضا داریم ضمن اهتمام هوشمندانه و راهبردی در واکنش ها، پیگیری حقوقی و قضایی موضوع در مجامع بین المللی و مجازات همه عوامل این حادثه را دنبال و باهمکاری یکدیگر پروتکل های حفاظتی و امنیتی را باز بینی نمایند.

رجاء واثق داریم که همکاران شهید فخری زاده و دیگر فرزندان این ملت راه او را با صلابت هرچه بیشتر ادامه خواهند داد.

فراکسیون مستقلین ولایی مجلس یازدهم.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: فراکسیون مستقلین ولایی مجلس هسته ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۴۱۰۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار وزیر دفاع ایران با وزیر دفاع بلاروس

به گزارش خبرگزاری مهر، امیر سرتیپ آشتیانی در دیدار با همتای خود ضمن اشاره به اهمیت جمهوری بلاروس در سیاست خارجی جمهوری اسلامی ایران گفت: دو کشور در مورد مسائل مهم منطقه‌ای و جهانی دارای دیدگاه مشترک بوده و همواره از اقدامات و مواضع یکدیگر حمایت می‌کنند.

وزیر دفاع جمهوری اسلامی ایران با اشاره به موضوع فلسطین به عنوان یک مسئله مهم جهانی گفت: رژیم صهیونیستی علاوه بر نسل کشی و ارتکاب جنایت جنگی در یک اقدام تروریستی با حمله به اماکن دیپلماتیک جمهوری اسلامی ایران در سوریه کنوانسیون‌های بین المللی را زیر پا گذاشته و متعاقباً پاسخ ایران به این رژیم مطابق ماده ۵۱ منشور سازمان ملل متحد بود.

وزیر دفاع ادامه داد: انتظار ما از کشورهای دوست و مستقل این است که نقض آشکار قوانین بین المللی توسط رژیم صهیونیستی را محکوم نمایند.

امیر سرتیپ آشتیانی با اشاره به ظرفیت‌های متنوع و مختلف دو کشور در حوزه‌های نظامی و دفاعی بر آمادگی جمهوری اسلامی ایران در جهت تقویت و ارتقای این همکاری‌ها تاکید کرد.

در این دیدار دو طرف همچنین بر ظرفیت‌های موجود و همکاری دو جانبه بر ضرورت اجرای موافقت نامه‌های دفاعی و تخصصی تاکید نمودند.

وزیر دفاع بلاروس نیز در این دیدار با اشاره به حمله ظالمانه رژیم صهیونیستی به ساختمان کنسولگری جمهوری اسلامی ایران این اقدام را زیر پا گذاشتن حقوق بین‌المللی توصیف و پاسخ محدود جمهوری اسلامی ایران به اقدام این رژیم را که متضمن مدیریت تنش و عدم گسترش آن بود را عاقلانه و مدبرانه توصیف کرد.

وی در این دیدار اظهار داشت: با وجود فشار و تحریم کشورهای غربی علیه این کشور "مینسک" آمادگی خود را جهت توسعه و تقویت همکاری‌های دو جانبه در حوزه‌های مختلف اعلام می‌نماید.

کد خبر 6089718 هادی رضایی

دیگر خبرها

  • چین: کشف گور‌های جمعی در بیمارستان الشفا شوکه کننده است
  • دیوان بین‌المللی کیفری بدون حمایت آمریکا نمی‌تواند علیه اسرائیل اقدام کند
  • وزیر خارجه اردن: حماس آتش جنگ غزه را روشن نکرد
  • کُرسی آینده‌پژوهی یونسکو به قزوین آمد
  • حکمرانی ولایی، نظریه جدید در مدل حکمرانی
  • نوری قزلجه: ریاست قالیباف از بیرون مجلس حمایت می‌شود /طرح‌های «صیانت» و «شفافیت» سفارش شده بودند /نگران رادیکال‌های مجلس آینده نیستم
  • دیدار وزیر دفاع ایران با وزیر دفاع بلاروس
  • (ویدئو) لحظه تکان‌دهنده فوت دکتر آیت‌الله‌زاده شیرازی پشت میکروفن پس از تلاوت قرآن
  • مبلغ دقیق مرحله سوم سود سهام عدالت / مرحله سوم سود سهام عدالت کی واریز می‌شود؟
  • عضو هیأت علمی دانشگاه ولی عصر(عج) رفسنجان استاد نمونه کشوری شد