Web Analytics Made Easy - Statcounter

جواد آقازاده در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص آخرین وضعیت بیماری کرونا در استان افزود: در حال حاضر هزار و ۲۹۴ نفر در مراکز درمانی آذربایجان غربی به خاطر بیماری‌های حاد تنفسی بستری هستند از این تعداد ۶۱۷ نفر مشکوک به کرونا و ۶۷۷ نفر نیز مبتلا به کووید ۱۹ هستند.

آقازاده با بیان اینکه ۳۰۵ نفر در بخش‌های مراقبت ویژه مراکز درمانی بستری هستند که ۷۰ نفر زیر دستگاه ونتیلاتور قرار دارند، ادامه داد: ۵ نفر بر اثر ابتلاء به کووید ۱۹ جان خود را از دست داده اند که از این تعداد، ۸ نفر مربوط به ارومیه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی با اشاره به اینکه استان آذربایجان غربی یک موج بسیار سهمگین را گذراند و اکنون سیر نزولی را طی می‌کند بیان کرد: محدودیت‌هایی از جمله محدودیت ترددها، تعطیلی مشاغل گروه ۲ و ۳ و ۴ در شهرهای قرمز، محدودیت فعالیت بعد از ساعت ۱۸ و همچنین محدودیت‌های منع تردد ۹ تا ۴ صبح موجب کاهش تعداد بستری و فوتی در استان بود. این در حالی است که از تاریخ ۲۳ آبان ماه نتیجه اعمال محدودیت‌ها را مشاهده می‌کنیم.

آقازاده با بیان اینکه در حال حاضر ۱۰ شهر آذربایجان غربی در وضعیت قرمز بوده و ۷ شهر نیز در وضعیت نارنجی قرار دارند افزود: بر اساس بررسی آماری انجام یافته در روزهای آینده تعداد بیماران بستری در استان سیر نزولی را طی کرده و کاهش می‌یابد اما مردم و مسئولین نباید از این بیماری غافل شوند زیرا در صورت غفلت و عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی با موج چهارم مواجه می‌شویم که بسیار سهمگین‌تر از موج سوم خواهد بود.

کد خبر 5083195

منبع: مهر

کلیدواژه: جواد آقازاده ویروس کرونا دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی ویروس کرونا محسن فخری زاده شیراز محدودیت های کرونایی بارش برف کرمانشاه هفته بسیج شیوع کرونا آمار کرونا گرگان کمک مومنانه بارش باران بوشهر عکس استانها آذربایجان غربی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۴۱۲۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دعوت ۹ بازیکن از آذربایجان‌ غربی به تیم ملی والیبال

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، سرمربی تیم ملی والیبال جمهوری اسلامی ایران برای فتح لیگ ملت‌های والیبال ۲۰۲۴ پاریس لیست ۳۰ نفره خود را اعلام کرد که از این بین ۹ بازیکن و سه مربی از آذربایجان‌ غربی هستند.

از بین بازیکنان حاضر در لیگ ملت‌های والیبال که در ترکیب تیم ملی کشورمان قرار خواهند گرفت، ۹ بازیکن سهم آذربایجان‌غربی است.

این بازیکنان شامل میلاد عبادی‌پور (کاپیتان)، محمدرضا حضرت‌پور، میثم صالحی، بردیا سعادت، محمد بربست، محمد ولی‌زاده، مبین نصری، مرتضی شریفی و عرشیا بهنژاد هستند که در فهرست اولیه تیم ملی برای حضور در پاریس قرار گرفتند.

امیرحسین توخته و رضا رضایی، دو بازیکن ارزنده والیبال از خطه آذربایجان‌غربی نیز باوجود دعوت به اردوی آماده‌سازی توسط سرمربی جدید تیم ملی خط خوردند.

همچنین سه مربی نیز از ارومیه در این رقابت‌ها حضور پیدا خواهند کرد که عبدالرضا علیزاده، امیر ملک‌زاده و توحید اصغری سه مربی کاربلد ارومیه، سرمربی تیم ملی را در این رقابت‌ها همراهی و کمک خواهند کرد.

مرحله مقدماتی لیگ ملت‌های سال ۲۰۲۴ در گروه مردان از شانزدهم خرداد تا سوم تیر سال جاری پیگیری می‌شود و با معرفی تیم‌های صعودکننده به مرحله نهایی به پایان خواهد رسید.

دیگر خبرها

  • پربازدید‌های خبرگزاری صدا وسیمای آذربایجان غربی در ۷ اردیبهشت
  • افزایش تدریجی دمادر آذربایجان غربی
  • دعوت ۹ بازیکن از آذربایجان‌ غربی به تیم ملی والیبال
  • مقاوم سازی ۳۵۰ هزار واحد نهضت ملی روستایی درکشور
  • چتر حمایت بهزیستی آذربایجان غربی بر سر بیش از ۹۰۰۰ زن سرپرست خانوار
  • ۱۵۰۰ تخت بیمارستانی به سرانه درمانی البرز افزوده می شود
  • مقاوم سازی ۳۵۰ هزار واحد روستایی در سطح کشور
  • جابه‌جایی ۵۵۹ هزار تن کالای اساسی توسط ناوگان باری آذربایجان غربی از مبدا بندر امام خمینی (ره)
  • نقش عجیب جنسیت پزشک بر درمان بیماران
  • افزایش فوتی‌های حوادث ناشی از کار در آذربایجان‌شرقی