Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، محسن مسعودیان راد روز یکشنبه به رسانه ها افزود: ۶۲۰ طرح اشتغال کمیته امداد در روستاها و ۲۳۱ طرح اشتغال در مناطق محروم استان سمنان محقق شد.

وی گفت: ۲۵ میلیاردو ۵۵۰ میلیون تومان از مجموع اعتبارات تا کنون برای اشتغال روستایی پرداخت شده است.

مدیر کل کمیته امداد استان سمنان با اشاره به اینکه از ابتدای سال جاری تا کنون  درمجموع ۱۲۹۷ طرح اشتغال کمیته امداد در استان سمنان اجرایی شد، بیان کرد: از این تعداد۶۲۰ در مناطق روستایی و ۶۷۷ طرح در مناطق شهری ایجاد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه سهم مناطق شهری از طرح‌های اشتغال این نهاد ۶۷۷ طرح است، تصریح کرد: ۲۷۳ میلیارد ریال برای ایجاد اشتغال در مناطق شهری تسهیلات ارزان قیمت با کارمزد چهار درصد پرداخت شد.

مسعودیان راد با اشاره به اینکه  ۵۷۷ طرح اشتغال در رسته خدمات، ۵۴۵ طرح دام‌پروری، کشاورزی، پرورش طیور و آبزیان، ۸۶ طرح صنعتی و معدنی ، ۳۲ طرح صنایع‌دستی و ۵۷ طرح حمل و نقل بود، گفت: از ابتدای سال تا کنون ۴۱۰ زن و ۸۸۷ مرد با حمایت کمیته امداد صاحب شغل شدند.

مدیر کل کمیته امداد استان سمنان با تأکید بر اینکه درمجموع ۵۳۹ میلیارد ۱۵۰ ریال تسهیلات اشتغال‌زایی برای اجرای این طرح‌ها هزینه ‌شد، افزود: این تسهیلات از منابع بانکی، تسهیلات اشتغال روستایی، صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت و سایر منابع پرداخت‌شد.

برچسب‌ها تسهیلات بانکی سمنان توسعه ایران مددجوی کمیته امداد تسهیلات ارزان قیمت کمیته امداد امام خمینی اشتغال زایی اشتغال فراگیر توسعه روستایی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: تسهیلات بانکی سمنان توسعه ایران مددجوی کمیته امداد تسهیلات ارزان قیمت کمیته امداد امام خمینی اشتغال زایی اشتغال فراگیر توسعه روستایی تسهیلات بانکی سمنان توسعه ایران مددجوی کمیته امداد تسهیلات ارزان قیمت کمیته امداد امام خمینی اشتغال زایی اشتغال فراگیر توسعه روستایی اخبار کنکور کمیته امداد استان سمنان طرح اشتغال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۴۱۳۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مقاوم سازی واحدهای مسکونی روستایی استان زنجان به ۶۷ درصد می رسد

به گزارش خبرگزاری مهر، رضا خواجه ای گفت: مقاوم سازی اماکن روستایی و مناطق محروم استان در واقع همان پیشگیری قبل از وقوع حادثه و جلوگیری از خسارات و تلفات جانی و مالی در برابر سوانح طبیعی است.

وی ابراز کرد: سهمیه استان زنجان در زمینه تسهیلات مسکن روستایی در سال جاری ۱۱ هزار و ۵۰۰ فقره با اعتباری بالغ بر ۴,۰۲۵ میلیارد تومان اعتبار است.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان گفت: در حال حاظر میزان مقاوم سازی واحدهای مسکونی روستایی در استان ۵۷ درصد است که با مقاوم سازی این تعداد، این میزان به ۶۷ درصد خواهد رسید که این جهش در سابقه بنیاد مسکن کم نظیر است.

خواجه ای تاکید کرد: متقاضیان دریافت تسهیلات قرض‌الحسنه ۳۵۰ میلیون تومانی ساخت مسکن در روستاها و شهرهای زیر ۲۵ هزار نفر جمعیت می‌توانند با مراجعه به بنیاد مسکن در شهرستان‌ها نیز نسبت به تکمیل پرونده‌های خود جهت دریافت تسهیلات اقدام کنند.

وی افزود: اقساط بازپرداخت تسهیلات جدید با نرخ سود پنج درصد، حدود سه میلیون و ۵۰۰ هزار تومان در ماه خواهد بود، که متقاضیان پس از تشکیل پرونده در بنیاد مسکن، به بانک مربوطه جهت عقد قرارداد معرفی می شوند.

مدیرکل بنیاد مسکن استان زنجان، از پیشنهاد افزایش سقف وام مسکن روستایی از ۳۵۰ میلیون تومان به ۴۰۰ میلیون تومان خبر داد و گفت: مهاجرت معکوس ظرفیت و تقاضا برای ساخت و ساز در روستاها را افزایش داده است و همین مساله باعث می شود تا همه ساله و طبق قانون ۲۰۰ هزار فقره تسهیلات مسکن روستایی در کشور به متقاضیان پرداخت و هر سال نیز سقف آن افزایش یابد.

کد خبر 6098020

دیگر خبرها

  • ۴ هزار مددجوی بهزیستی اصفهان شاغل شدند
  • توافق‌نامه همکاری کمیته امداد و معاونت علمی و فناوری رییس جمهور
  • ۱۰ غرفه مددجویان کمیته امداد در نمایشگاه اقوام دایر شد
  • سهم استان زنجان از تسهیلات مسکن روستایی ۱۱ هزار و ۵۰۰ فقره است
  • پرداخت تسهیلات اشتغالزایی به ۱۳۷۰ نفر در بابل
  • مقاوم سازی واحدهای مسکونی روستایی استان زنجان به ۶۷ درصد می رسد
  • مسئول کمیته نیروهای مسلح ستاد بزرگداشت امام خمینی(س): دشمنان امام را نقدهای غیرمنصفانه می‌کنند/ توصیه ما این است که به مناطق محروم بیشتر توجه شود
  • ۳۰۰ نیروگاه خورشیدی کوچک‌مقیاس در سمنان ایجاد می‌شود
  • گروه‌های جهادی ۱۸۰ برنامه در شاهرود اجرا می‌کنند
  • توانمندسازی مددجویان، مانعی در برابر تولید فقر است