Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از انگجت،  روزنامه برزیلی «استادائو» فاش کرد یکی از کارمندان بیمارستان سائوپائولو جزئیات مربوط به ۲ مخزن اطلاعاتی دولت را در گیت هاب بارگذاری کرده و به این ترتیب اطلاعات میلیون ها بیمار مبتلا به کووید۱۹ در این کشور را فاش کرده است.

در این مخزن ها اطلاعاتی از جمله نام بیماران، آدرس، اطلاعات شناسایی و تاریخچه پزشکی آنها وجود داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اطلاعات مذکور مربوط به بیماران کووید۱۹ با علائم معتدل و همچنین مبتلایانی بوده که در بیمارستان بستری شده اند. جالب آنکه این اطلاعات حتی شامل بیماران رده بالا ماننده  رئیس جمهور برزیل، خانواده او،  فرمانداران ایالات ها و ۷ وزیر است.

البته این اطلاعات از گیت هاب حذف شده اند و مقامات اقداماتی انجام دادند تا افراد غیرمجاز نتواننند به آنها دسترسی یابند. هنوز مشخص نیست چند فرد به این اطلاعات دسترسی داشته اند.

چنین دسترسی غیر مجازی بسیار خطرناک است و بیماران را در معرض ریسک کلاهبرداری و سرقت هویت قرار می دهد. این امر به خصوص برای بیمارانی چالش برانگیز است که در بیمارستان بستری هستند زیرا فرصت واکنش نسبت به هیچ گونه سرقتی را ندارند.

کد خبر 5083102 شیوا سعیدی قوی اندام

منبع: مهر

کلیدواژه: ویروس کرونا برزیل امنیت اطلاعات شرکت دانش بنیان حاکمیت سایبری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری هوش مصنوعی فناوری فضایی محسن فخری زاده ایالات متحده امریکا واکسن کرونا گوگل اینترنت پرسرعت تحقیقات علمی تولید دانش بنیان روسیه فیس بوک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۴۱۹۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس‌جمهور چین وارد فرانسه شد+ فیلم

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، تلویزیون چین هم اکنون گزارش داد که «شی جین پینگ» رئیس جمهور این کشور به منظور انجام یک سفر رسمی وارد فرانسه شده است.

به گزارش رسانه های اروپایی، امانوئل ماکرون رئیس جمهور فرانسه انتظار دارد با همتای چینی خود درباره مناقشه اوکراین گفتگو کند.

رئیس جمهور چین گفت که در این سفر با ماکرون روابط دو کشور و مسائل مهم منطقه ای و بین المللی را بررسی خواهد کرد.

کد خبر 6097538

دیگر خبرها

  • بارزانی با رئیس جمهور دیدار کرد
  • تلاش برای دسترسی به داروی مورد نیاز بیماران تالاسمی
  • ارائه خدمات پزشکی رایگان در جزیره قشم
  • رئیس‌جمهور چین وارد فرانسه شد+ فیلم
  • جزیره قشم میزبان گروه پزشکان جهادی
  • فرار کانون سردفتران از شفاف‌سازی عملکرد مالی
  • پاسخگویی به پرسش‎های مشترکین در سامانه ملی انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات
  • میزان تفکیک از مبدا پسماندها به بالای ۱۰ درصد رسید/ مصمم هستیم کار نیمه تمامی باقی نماند
  • با این عرقیجات از شر سنگ کلیه در امان بمانید
  • وب‌سایت‌هایی که برای هک اکانت تلگرام استفاده می‌شوند