Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-05-05@21:49:35 GMT

۱۳ شبکه تلویزیون از امروز اچ‌دی شدند

تاریخ انتشار: ۹ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۴۲۴۸۷

۱۳ شبکه تلویزیون از امروز اچ‌دی شدند

۱۲ شبکه ملی و یک شبکه برون مرزی از امروز ۹ آذرماه، با حضور رئیس سازمان و صدا سیما فعالیت خود را با کیفیت اچ‌دی ادامه می‌دهند.

علی عسکری پخش برنامه‌های سیما با کیفیت HD را اقدامی در جهت حرکت صداوسیما در مرز دانش روز توصیف کرد و گفت: صداوسیما به عنوان رسانه‌ای بزرگ و پرقدرت تلاش دارد همتراز با رسانه‌های جهانی از فناوری‌ها استفاده کند، زیرا اگر از فناوری‌های روز استفاده نکنیم، دچار زیان خواهیم شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی که در برنامه زنده شبکه یک سیما صحبت کرد پیش از آغاز مراسم رسمی پخش ۱۳ شبکه تلویزیون با کیفیت HD، درباره اهمیت این گام در پخش باکیفیت شبکه‌ها گفت: رسانه همیشه باید از بالاترین سطوح فناوری‌ها استفاده کند تا بهتر با مخاطب در ارتباط باشد.

عسکری با اشاره به عزیمت سیما از پخش آنالوگ در تاریخ ۸/ ۸/ ۸۸ به دیجیتال و استفاده از فناوری MPEG۴ گفت: در آن زمان هم اولین شهر بزرگ در جهان که چنین خدماتی در آن ارائه شد، تهران بود. حدود یک دهه پس از آن تاریخ، همکاران من در رسانه ملی با مجاهدت فراوان، این سامانه را توسعه و ارتقا داده‌اند، به طوری که اکنون در این جایگاه ایستاده‌ایم. پخش HD مرز دانش امروز است.

رئیس رسانه با قدردانی از زحمات همکاران معاونت توسعه و فناوری رسانه و ابراز امیدواری برای اینکه حوزه سیما به بهترین شکل از این فناوری پخش استفاده کند، گفت: حوزه فنی صداوسیما فعال و پویا است و جوانان دانشمند و ارزشمندی در آن فعال هستند.

وی افزود: هر کدام از بخش‌های مختلف معاونت توسعه و فناوری رسانه ملی با شرکت‌های دانش‌بنیانی همکاری دارند که به فضل خدا، در مرز فناوری حرکت می‌کنند. خدا را شاکرم که با این در هم‌تنیدگی بین فعالیت‌های سازمان و شرکت‌های دانش بنیان، توانسته‌ایم این خدمت را با وجود همه فشارها و دشواری‌ها مثل تحریم‌ها و … به ملت بزرگ ایران ارائه دهیم.

وی همچنین یاد شهید محسن فخری‌زاده، دانشمند هسته‌ای کشورمان را که روز جمعه به دست ایادی استکبار و رژیم صهیونیستی به شهادت رسید، گرامی داشت./ایرنا

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۴۲۴۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساعت پخش زنده بازی یوونتوس و رم ‌از تلویزیون + شبکه ورزش و پخش آنلاین

پخش زنده بازی یوونتوس و رم در چارچوب رقابت‌های سری آ ایتالیا از ساعت ۲۲:۱۵ امروز آغاز و از شبکه ورزش و سایت آنتن و آپارات پخش می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، تیم‌های یوونتوس و رم امروز _یکشنبه، شانزدهم اردیبهشت_ در چارچوب رقابت‌های سری آ ایتالیا با یکدیگر دیدار خواهند کرد.

ساعت و لینک پخش زنده فوتبال امروز یوونتوس و رم

سری آ ایتالیا (رم - یوونتوس) ساعت ۲۲:۱۵؛ پخش زنده از سایت آنتن، سایت آپارات‌، شبکه ورزش

کد خبر 750667

دیگر خبرها

  • یورش پلیس اسرائیل به دفاتر الجزیره پس از تعطیلی این شبکه
  • ساعت پخش زنده بازی یوونتوس و رم ‌از تلویزیون + شبکه ورزش و پخش آنلاین
  • افراد حاکم بر تلویزیون سرمایه‌ها را از بین بردند/ گفتگو
  • ساعت پخش زنده بازی لیورپول و تاتنهام‌ از تلویزیون + شبکه ۳ و پخش آنلاین
  • مجموعه های تلویزیونی جدید رسانه ملی
  • خبر‌های رسانه - ۱۵ اردیبهشت
  • ماجرای ادعای هک شدن شبکه ۲ تلویزیون چه بود؟
  • جای خالی معلمان ماهر مجازی
  • سریال‌های جدید تلویزیون/ از بدل علی مشهدی تا نمایش توان علمی کشور
  • واکنش شبانه به ادعای هک شدن شبکه ۲ تلویزیون