Web Analytics Made Easy - Statcounter

میلاد جهانی وینگر تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان مدعی شد این تیم اگر درگیر مشکلات داوری نمی‌شد، الان به جای سه امتیاز، هفت امتیاز در جدول رده‌بندی لیگ برتر داشت. - اخبار ورزشی -

میلاد جهانی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره تساوی خانگی تیمش برابر پیکان گفت: ما بازی خوبی انجام دادیم و جدا از گلی که زدیم، می‌توانستیم برنده از زمین بیرون بیاییم، البته جای شکرش باقی است که در لحظات پایانی تصمیم داور در مورد پنالتی پیکان تغییر کرد، چون امکان داشت پیکان گل دوم را بزند و ما بازنده از زمین خارج شویم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اشتباهات داوری و متضرر شدن ذوب‌آهن تأکید کرد: اگر اشتباهات داوری نبود الان این امکان وجود داشت که هفت امتیازی باشیم، ولی متأسفانه از این اشتباهات ضرر کردیم. فقط امیدوارم این اشتباهات به کمترین حد ممکن برسد تا تیم‌ها ضرر نکنند و زحمات‌شان هدر نرود. 

جهانی راجع به اولین گلش در لیگ امسال خاطرنشان کرد: خوشحالم که برای تیمم گل زدم. انصافاً پاس محمدی‌مهر هم خیلی خوب بود. البته دوست داشتم تیمم برنده از زمین بیرون بیاید که متأسفانه این اتفاق رخ نداد، امیدوارم در بازی‌های آینده نتایج بهتری بگیریم.

وینگر ذوب‌آهن درباره بازی بعدی این تیم و تقابل با صنعت نفت تیم سابقش اظهار داشت: من چهار فصل خیلی خوب در آبادان داشتم و بازی در صنعت نفت و بودن در کنار مردم آبادان هرگز برایم فراموش‌شدنی نیست. با بازگشت به این شهر خاطرات زیادی برایم زنده می‌شود و خوشحالم که دوستانم را می‌بینم. امیدوارم شاهد یک بازی خوب و جوانمردانه باشیم.

پورموسوی: ریکانی می‌تواند به تیم ملی دعوت شود/ 3 امتیاز بازی با ذوب‌آهن خیلی مهم است

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال تلگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

انتهای پیام/ 

منبع: تسنیم

کلیدواژه: صنعت نفت آبادان ذوب آهن اصفهان صنعت نفت آبادان ذوب آهن اصفهان ذوب آهن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۴۲۶۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جانشین فغانی در داوری ایران مشخص شد

موعود بنیادی‌فر بعد از سوت در جام ملت‌های آسیا با کمک فدراسیون فوتبال ایران بازی ژاپن – ازبکستان در بازی نهایی قهرمانی زیر ۲۳ سال آسیا را سوت زد و بر اساس خبر‌های رسیده قضاوت خوبی در این بازی داشت و با موفقیت در این بازی به طور حتم در آینده مورد توجه وِیژه‌ای قرار خواهد گرفت.

علیرضا فغانی در سال ۲۰۲۳ به بهانه ورود به سن ۴۵ سالگی از لیست داوران بین المللی فوتبال ایران خط خورد. البته فیفا قانون منع داوری برای داوران ۴۵ ساله را برداشته است و از این پس داوران بین المللی در صورت گذر از این سن به شرط قبولی در تست‌های داوری منعی برای سوت زدن در بازی‌های بین المللی نخواهند داشت. علیرضا فغانی بعد از این تصمیم در لیست داوران بین اللملی فوتبال استرالیا قرار گرفت. او در جام ملت‌ها سوت زد و اکنون هم این فرصت را خواهد داشت در بازی‌های جام جهانی سوت بزند.

فدراسیون فوتبال در ماه‌های اخیر حمایت‌های زیادی از موعود بنیادی‌فر داشته است. این داور دربی رفت را سوت زد و فدراسیون فوتبال امیدوار است با روند خوبی که این داور در پیش گرفته جای خالی علیرضا فغانی را در داوری فوتبال ایران پر کند. به خصوص که اکنون علیرضا فغانی با پرچم استرالیا در بازی‌های بین المللی سوت می‌زند.

منبع: خبر ورزشی

tags # علیرضا فغانی سایر اخبار (تصاویر) این گوسفند غول‌پیکر چینی از پورشه هم گران‌تر است! قارچ‌های زامبیِ سریال آخرین بازمانده (The Last Of Us) واقعی هستند! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند آخرین حسی که افراد در حال مرگ از دست می‌دهند، چه حسی است؟

دیگر خبرها

  • جانشین فغانی در داوری ایران مشخص شد
  • جام جهانی از تمام داوران فوتبال ایران گرفته شد | اعتراف مهم افشاریان؛ بله ما نتوانستیم
  • جام جهانی از داوری ایران گرفته شد
  • کناره‌گیری مارک کلاتنبرگ از شغل جنجالی در ناتینگهام فارست
  • بازماندن رستمیان از صعود به فینال تپانچه ۱۰ متر جام جهانی
  • ژاوی: فرمین لوپز کشفی بزرگ برای بارسلونا بود؛ می‌خواهیم انتقام تقابل قبلی با ژیرونا را بگیریم
  • شکست پانزدهم، کشتی صنعت نفت غرق شد
  • ژابی آلونسو: تشنه قهرمانی در اروپاییم!
  • ربیعی: مقصر شکست من هستم ولی توقع بیشتری داشتم
  • مورایس: خوشحال می شوم بگویند برو/ از تساوی ما استقلال سود برد