Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-05-03@22:42:29 GMT

واردات خودرو آزاد نمی‌شود

تاریخ انتشار: ۹ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۴۳۰۳۸

واردات خودرو آزاد نمی‌شود

دبیر انجمن وارد کنندگان خودرو گفت: آزادسازی واردات خودروهای خارجی جدی نیست. به قدری موانع بر سر واردات خودرو زیاد است که از این پس افراد باید التماس کنند و منت بکشند تا یک نفر خودروی خارجی وارد کند.

به گزارش ایمنا، اواخر شهریور ماه دبیر انجمن واردکنندگان خودرو از طرح جدید مجلس شورای اسلامی مبنی بر آزادسازی مشروط واردات خودرو خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حالا خبر آزادسازی واردات خودرو خارجی در حالی این روزها در فضای مجازی دست به دست می‌چرخد که به گفته دبیر انجمن واردکنندگان خودرو «آزادسازی واردات خودروهای خارجی جدی نیست.»

مهدی دادفر معتقد است: واردات خودرو آزاد نمی‌شود؛ این شایعه پراکنی‌ها مبنی بر آزادسازی واردات خودرو منت گذاشتن بر گردن مردم است؛ با ممنوعیت واردات خودرو وضعیت بازار خودرو را آشفته و واردکنندگان را بیکار کردند، حالا وضعیت بازار خودرو را نمی‌توانند کنترل کنند سخن از آزادسازی واردات خودروهای خارجی می‌زنند.

وی درباره الزام آزادسازی واردات خودروهای خارجی به تجارت‌نیوز می‌گوید: از این پس افراد باید التماس کنند و منت بکشند تا یک نفر خودرو خارجی وارد کند؛ چرا که هر بار بابت واردات خودروهای خارجی موانع بزرگی در مسیر واردکنندگان ایجاد کردند و حالا دیگر کسی میلی به واردات خودرو ندارد.

به گفته فعالان بازار خودرو بزرگترین مانع برای واردات خودروهای خارجی سازمان ملی استاندارد است.

باید اشاره کرد در طرح جدید مجلس مبنی بر واردات خودروهای خارجی، واردات خودرو به ازای صادرات قطعه خودرو به دیگر کشورها در نظر گرفته شده است. شرط و شروطی که تجار و واردکنندگان خودرو زیر بار آن نمی‌روند.

منبع: اقتصاد آنلاین

کد خبر 458314

منبع: ایمنا

کلیدواژه: انجمن واردكنندگان خودرو واردات خودرو آزادسازي واردات خودرو خودرو خارجي سازمان ملی استاندارد ایران شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق آزادسازی واردات خودروهای خارجی آزادسازی واردات خودرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۴۳۰۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آزادسازی ۷۳ هکتار اراضی کشاورزی در ساوجبلاغ

هوشنگ میرزایی گفت: این اراضی به ارزش ۲۹ هزار میلیارد ریال روز گذشته در قالب یک مانور اجرایی و با حکم قضایی در روستای «ازنق» واقع در بخش چندار شهرستان ساوجبلاغ آزاد سازی و به عرصه تولید بازگشت.

وی اظهار کرد: آزاد سازی این اراضی در اجرای تبصره ۲ ماده ۱۰ قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغی انجام شد.

میرزایی گفت: در این اراضی ۱۰۹ قطعه دیوارکشی به تعداد ۱۰۹ مورد به طول حدود ۱۵ هزار و ۵۰۰ متر ، بناهای غیر مجاز ویلایی در حال ساخت به تعداد سه مورد به مساحت حدود ۳۲۰ متر مربع ، انباشت مصالح ساختمانی ۱۹ ، محوطه سازی ۱۲ مورد به مساحت حدودیک هزارو ۹۵۰ مربع ، استخر ۲ مورد به مساحت حدود ۹۰ مترمربع و آلاچیق ۲ مورد به مساحت ۳۰ متر مربع تخریب و رفع اثر شد.

باشگاه خبرنگاران جوان البرز کرج

دیگر خبرها

  • آزادسازی زمین‌های راکد در شهرک‌های صنعتی سیستان و بلوچستان
  • رانت ۶۹ میلیارد دلاری برای واردکنندگان
  • رانت شیرین ۶۹ میلیارد دلاری برای واردکنندگان
  • قیمت امروز خودرو در بازار | نوسان در قیمت خودروهای داخلی و خارجی
  • کاکایی، کارشناس صنعت خودرو: مردم پول ندارند سمند ۲۰ سال پیش را عوض کنند؛ می خواهند خودروی برقی یک میلیارد و ۳۰۰ میلیونی وارد کنند؟
  • خبر جدید وزیر صنعت برای بازار خودرو؛ تکلیف واردات خودرو‌های دست دوم روشن شد
  • آزادسازی ۷۳ هکتار اراضی کشاورزی در ساوجبلاغ
  • خبر جدید وزیر صنعت درباره واردات خودروهای کارکرده
  • صعود قیمت خودورهای داخلی و خارجی در بازار؛ این خودروی داخلی رکورد رشد قیمت را زد | جدول قیمت ها
  • نسخه برزیلی برای خودروسازی ایران