Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-07@14:06:50 GMT

۱۴۷ واحد صنفی متخلف در گیلان پلمب شدند

تاریخ انتشار: ۹ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۴۳۴۲۲

۱۴۷ واحد صنفی متخلف در گیلان پلمب شدند

ایسنا/گیلان رئیس پلیس نظارت بر اماکن گیلان گفت: همزمان با اجرای محدودیت‌های کرونایی از اول آذر ماه، تاکنون ۳۲۳۶ بازدید در سطح استان انجام گرفته و ۱۴۷ واحد صنفی که نسبت به دستورالعمل‌های ستاد مقابله با کرونا بی تفاوت بودند، پلمب شدند.

سرهنگ سیدمهدی نجفی‌پور در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به نظارت و بازرسی از واحدهای صنفی در مدت زمان اجرای محدودیت‌های کرونایی در استان گیلان، اظهار کرد: همزمان با اجرای محدودیت‌های کرونایی از اول آذر ماه، تاکنون ۳۲۳۶ بازدید در سطح استان انجام گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس اداره نظارت بر اماکن عمومی فرماندهی انتظامی گیلان افزود: در طی این بازدیدها ۱۶۷۲ مورد تذکر به واحدهای صنفی متخلفی که پروتکل‌های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی را رعایت نکرده بودند، داده شد و همچنین ۵۱۲ واحد صنفی نیز اخطار پلمب دریافت کردند.

وی با بیان اینکه در مدت اجرای محدودیت‌های کرونایی ۷۲۳ مورد تعهد از واحدهای صنفی اخذ شد، تصریح کرد: ۱۴۷ واحد صنفی که نسبت به دستورالعمل‌های ستاد مقابله با کرونا بی تفاوت بودند، پلمب شدند.

نجفی‌پور یادآور شد: ۱۲۱ گشت مشترک نظارتی و بازرسی نیز با فرمانداری‌ها، ادارات صمت، تعزیرات و کارشناسان بهداشت و درمان انجام گرفته است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی همه باهم علیه کرونا محدودیت های کرونایی اجرای محدودیت های کرونایی واحد صنفی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۴۳۴۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۳ میلیون لیتر سوخت قاچاق در مرزهای هرمزگان

فرمانده مرزبانی استان هرمزگان گفت: ۳ میلیون و ۷۳۸ هزار لیتر گازوئیل قاچاق از ابتدای سال جاری در آب های این استان کشف شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بندرعباس، سردار بهادر اسماعیلی اظهار داشت: مرزبانان هرمزگان در نوار مرزی و پایگاه‌های دریابانی از ابتدای امسال، با اشراف کامل اطلاعاتی بر محورهای مواصلاتی و اجرای طرح های عملیاتی، 237 فروند شناور غیرمجاز و متخلف حامل گازوئیل قاچاق را شناسایی و توقیف کردند.

وی میزان کشفیات سوخت و توقیف شناورهای متخلف امسال را نسبت به زمان مشابه در سال قبل به ترتیب با افزایش 100 و 56 درصد اعلام کرد.

 فرمانده مرزبانی هرمزگان ادامه داد: در این مدت با تلاش مرزبانان پایگاه‌های دریابانی مستقر در نوار مرزی مقدار سه میلیون و 738 هزار لیتر سوخت قاچاق از نوع گازوییل کشف شد.

فرمانده مرزبانی هرمزگان در پایان گفت: مرزبانان غیور استان با اجرای طرح‌های مبارزه با قاچاق کالا با تمام توان با این پدیده شوم و قاچاقچیان به صورت قاطع ، قانونی و بدون اغماض برخورد می‌کنند.

انتهای/864/

دیگر خبرها

  • کشف ۳ میلیون لیتر سوخت قاچاق در مرزهای هرمزگان
  • نرخ جدید نان «آزادپز» در کردستان اعلام شد
  • ثبت برنامه تولید ۱۶۰ واحد صنعتی نیازمند ارز در گیلان
  • ۶۳ پرونده تخلف برای واحدهای صنفی در کردستان تشکیل شد
  • ۶۳ پرونده برای واحدهای متخلف در کردستان تشکیل شد
  • هدف ستاد تعطیلی واحدهای صنفی نیست/صنوف با قوانین هماهنگ شوند
  • جریمه میلیاردی یک واحد صنعتی متخلف در بروجرد
  • شناسایی واحدهای صنفی فاقد مجوز با الکترونیکی شدن مجوزها
  • پلمب کارگاه غیرمجاز تولید فلافل غیربهداشتی در مهرشهر
  • پلمب یک واحد آلاینده غیر مجاز در ورامین