Web Analytics Made Easy - Statcounter

بر اساس اعلام سازمان راهداری مجموعه تردد بین استانی وسایل نقلیه در ٤ روز نخست آذرماه حدود ٤ میلیون و ٢٩٥ هزار مورد بوده است که نسبت به روز مشابه هفته گذشته ٣٢ درصد کاهش داشته است.

طرح جامع محدودیت‌های کرونایی از صبح روز شنبه (اول آذرماه) همزمان با سراسر کشور در مبادی ورودی شهرهای دارای وضعیت قرمز و نارنجی عملیاتی شد و خودروهای غیربومی اجازه ورود به این شهرها را نیافتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وزیر راه و شهرسازی دو روز پیش گفت: با اعمال محدودیت‌های جدید شاهد کاهش ۴۵ درصدی تردد در جاده‌های کشور هستیم.

محمد اسلامی در حاشیه جلسه هیات دولت با تشکر و قدردانی از مردم برای رعایت مصوبات ستاد ملی کرونا اظهار کرد: با اعمال محدودیت‌های جدید شاهد کاهش تردد حدود ۴۵ درصدی در جاده‌های کشور هستیم که امیدواریم با همکاری وسیعی که مردم دارند شاهد شکسته شدن زنجیره انتقال بیماری باشیم.
محدودیت‌های مختلفی در تعدادی از شهرها به ویژه شهرهای قرمز ایجاد شده است و در حال حاضر از ورود مسافران کرونایی به تمامی بخش‌های حمل‌ونقلی جلوگیری می‌شود.

مسافرانی که در فرودگاه و یا راه آهن بلیت خریداری می‌کنند نیز در صورتی که کد ملی آنها استعلام شود و تست کرونای آنان مثبت باشد به هیچ عنوان برای آن‌ها بلیت صادر نمی‌شود.

مسافران حمل‌ونقل عمومی برون‌شهری حتماً باید برای سفر کد ملی ارائه دهند و با بررسی این کد ملی مشخص می‌شود که این مسافران طبق سامانه وزارت بهداشت مبتلا به کرونا هستند یا خیر.

رانندگان به هیچ عنوان در بین راه مسافران را بدون استعلام کد ملی سوار نمی‌کنند.

برچسب‌ها سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای محمد اسلامی وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای محمد اسلامی وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای محمد اسلامی وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی اخبار کنکور کد ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۴۳۶۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعطیلی بنادر مسافربری غرب هرمزگان

مرتضی سالاری مدیر بنادر و دریانوردی غرب هرمزگان ، با یادآوری اینکه تردد شناورهای تفریحی، مسافری و لندینگ کرافت‌های حامل خودرو و سرنشین به مقصد کیش ممنوع است، افرود: مسافران که از بنادر غرب استان قصد سفر به جزیره کیش دارند، از حضور در اسکله‌های مسیر یادشده خودداری کنند.

وی ادامه داد: مسافران این مسیر دریایی برای اطلاع از تردد شناورها می‌توانند با تلفن گویا ۰۷۶۴۵۷۷ تماس گرفته یا به سامانه پیامکی ۵۰۰۰۴۰۰۱۹۸۳۶۹۲ پیام ارسال کنند.

سالاری توصیه کرد: تمامی مسافران و گردشگران از سفر دریایی با شناورهای غیرمجاز در شرایط نامساعد جوی خودداری کرده و سلامت خود و خانواده را به خطر نیندازند.

گردشگران و مسافران در صورت بروز شرایط اضطرار می‌توانند بدون گرفتن پیش شماره با مرکز جستجو و نجات دریایی هرمزگان (۱۵۵۰) تماس بگیرند.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • محدودیت‌های ترددی در محور پرترافیک اردبیل – آستارا
  • کاهش ۱۰ درصدی تلفات جاده‌ای در تعطیلات جاری/ فوت ۱۰۹ نفر 
  • اعمال محدودیت ترافیکی در جاده های گیلان
  • محور‌های دارای محدودیت تردد؛ جاده چالوس و آزادراه تهران شمال یک طرفه شد
  • ادامه محدودیت‌های ترافیکی در جاده‌های مازندران
  • تداوم محدودیت‌های ترافیکی در جاده‌های مازندران
  • استمرار محدودیت‌های ترافیکی در جاده‌های مازندران
  • تعطیلی بنادر مسافربری غرب هرمزگان
  • ترافیک سنگین و اجرای محدودیت تردد در آزادراه تهران - شمال
  • صفحه نخست روزنامه‌های استانی - پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت