Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرهنگ منوچهر مودبی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این بسته‌ها شامل تمامی اقلام آموزشی موردنیاز دانش‌آموزان از جمله کیف و نوشت‌افزار بوده که برای یک سال تحصیلی آنها در نظر گرفته شده است.

وی ادامه داد: بسته های تهیه شده با همکاری بسیج اصناف تهیه و در بین دانش‌آموزان مناطق کم‌برخوردار از جمله "زمین‌های شهرداری"، "کانی صوفی رشید" و "پشت تپ" توزیع شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون هماهنگ‌کننده سپاه مهاباد بیان کرد: طرح شهید حاج « قاسم سلیمانی» طرحی مشترکی بین سازمان بسیج مستضعفان و وزارت بهداشت و درمان برای مقابله با ویروس کرونا است که بخش درمان آن به وزارت بهداشت و بخش حمایتی نیز به بسیج واگذار شده است.

سرهنگ مودبی گفت: همچنین طی ماه گذشته ۸۰۰ بسته حمایتی با هدف کمک به نیازمندان در اختیار اقشار آسیب‌دیده و خانواده‌های بی‌بضاعت همین محلات قرار گرفته است.

وی اظهار داشت: از ابتدای شیوع بیماری کووید ۱۹ تاکنون بیش از ۱۴ هزار بسته معیشتی در قالب ۱۰ مرحله در بین نیازمندان مستحق این شهرستان توزیع شده است. 

مهرماه سال جاری همزمان با بازگشایی مدارس ۴۷۴ بسته آموزشی در بین دانش‌آموزان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) این شهرستان توزیع شده بود.

پنج‌هزار و ۲۴۰ خانوار مهابادی هم‌اکنون با ۱۲ هزار نفر زیر چتر حمایتی کمیته امداد امام خمینی (ره) قرار دارند که از این تعداد، هزار و ۵۰ دانش‌آموز، ۷۳۱ ایتام و محسنین و ۱۱۰ نفر دانشجو هستند.

برچسب‌ها مهاباد آذربایجان غربی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی کمک های مردمی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مهاباد آذربایجان غربی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی کمک های مردمی مهاباد آذربایجان غربی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی کمک های مردمی اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۴۳۸۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تقویت مدارس دولتی با رویکرد محرومیت زدایی


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز کرمانشاه ، محمدی مدیر کل آموزش و پرورش استان گفته در تقویت برنامه تقویت مدارس دولتی به سه گزینه مهم سازماندهی نیروی انسانی  توزیع مناسب تجهیزات  و فضای آموزشی توجه ویژه‌ای دارند
وی درباره افزایش کیفیت آموزشی هم گفت این موضوع فرایندی است که به تدریج اتفاق می‌افتد
توزیع متوازن رشته‌ای دیگر دغدغه متولیان اموزش و پرورش استان است چرا که سهم فنی و حرفه‌ای و کارو دانش در گروه‌های آموزشی با ۳۶ درصد همچنان پایین است و برای رسیدن به سهم ۵۰ درصدی به تلاشی دوچندان آنهم با کمک اولیا نیاز است
دفتر خیرین مدرسه یار هم در اداره کل اموزش و پرورش استان هم پذیرای مشارکت نیکوکاران برای کمک به کودکان نیازمند در راه تحصیل است.

دیگر خبرها

  • تقویت مدارس دولتی با رویکرد محرومیت زدایی
  • تشکیل قرارگاه عدالت آموزشی با هدف توزیع متوازن امکانات در همه مدارس
  • واکسیناسیون ۲۶ هزار رأس دام سبک و سنگین در مناطق محروم چهارمحال و بختیاری
  • ساخت فضاهای آموزشی در مناطق محروم شهرستان دیر
  • بودجه مناسب برای بروزرسانی تجهیزات فنی‌و‌حرفه‌ای مهاباد در نظر گرفته می‌شود
  • بازدید سرزده فرماندار مهاباد از کارگاههای فنی و حرفه‌ای
  • توزیع ۲۰۰۰ پزشک عمومی در کشور
  • ۱۰۰ نفر در استان داوطلب تسهیل گری در محرومیت زدایی
  • سایبرتراک مناطق محروم! (عکس)
  • توزیع بسته کمک آموزشی به ۵ هزار دانش آموز در تخار