Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، عباسعلی ارجمندی سخنگوی ستاد مدیریت کرونا و مدیرکل دفتر مدیریت بحران استانداری سیستان و بلوچستان گفت: تیم‌های نظارتی و بازرسی در اجرای محدودیت‌های کرونا در این استان فعال‌تر شده و تا پایان هفته جاری به اهداف این طرح شامل کاهش همه‌گیری، مبتلایان و فوتی‌ها خواهیم رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با اشاره به آخرین وضعیت اجرای طرح محدودیت هوشمند کرونا در سیستان‌وبلوچستان اظهارداشت: تعداد خودرو‌های جریمه شده از اول آذر تا هفتم این ماه ۶۳۲ مورد، تذکر به اماکن صنفی پنج هزار و ۳۲۱ مورد، تذکر به دستگاه‌های اجرایی از طریق فرمانداری‌ها ۴۰۵ مورد، تعداد احکام منجر به پلمب ۴۰۴ مورد و تعداد احکام صادره تعزیراتی ۱۶۲ مورد بوده است.

او افزود: مصوبه نبود تردد وسایط نقلیه در درون شهر از ساعت ۲۱ تا چهار صبح در شهر‌های قرمز سیستان‌وبلوچستان در جای خود همچنان باقی است.

سخنگوی ستاد مدیریت کرونا سیستان‌وبلوچستان ادامه داد: تردد‌ها بین شهر‌های قرمز نباید رخ دهد و در این زمینه جریمه‌های یک میلیونی تا ۵۰۰ هزار تومانی همچنان در دستور کار است.

او بیان کرد: مردم سیستان‌وبلوچستان تا پایان این هفته همکاری کامل را با ستاد استانی اجرای محدودیت‌ها داشته باشند.

ارجمندی تصریح کرد: از جهت رعایت پروتکل‌ها و اصول بهداشتی در سیستان‌وبلوچستان برابر با پژوهش‌های انجام شده، حوزه ادارات و سازمان‌ها ۷۹.۲۳ درصد، مراکز شماره‌گذاری ۴۷.۶۲، کارگاه‌ها و صنایع کوچک ۶۹.۶۰، کشاورزی و دامپروری ۶۵.۵۸، صنایع ساخت و ساز ۶۸.۷۵ درصد، مطب‌ها ۵۳ درصد، داروخانه‌ها ۷۳ درصد، رستوران‌ها ۷۲ درصد، نانوانی‌ها ۶۰ درصد، سوپرمارکت‌ها ۸۰ درصد، فروشگاه‌های زنجیره‌ای ۷۵ درصد، پلیس +۱۰ (۶۳) درصد، پیشخوان‌ها و آرمستان‌ها ۵۶ درصد، پاساژ‌ها ۵۵ درصد، جایگاه‌های سوخت ۴۸ درصد و بانک‌ها ۷۸ درصد بوده است.

او افزود: با توجه به بررسی‌های انجام شده سعی بر این است که در مراکزی که درصد‌ها رعایت پروتکل‌ها پایین بوده سطح و رعایت این اصول ارتقا پیدا کند.

انتهای پیام/گ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کرونا ویروس مدیریت بحران محدودیت کرونا نظارت و بازرسی سیستان وبلوچستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۴۳۸۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نظارت بهداشتی قرنطینه‌ای ۲۳ هزار تن نهاده دامی درسیستان وبلوچستان

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز سیستان وبلوچستان، مسعود سرگلزائی گفت: یکی از فعالیت‌های مهم دامپزشکی برای ارتقای بهداشت عمومی، کنترل و نظارت بهداشتی بر فرآورده‌های خام دامی و خوراک دام است که این کنترل در تمام مراحل پرورش و کشتار دام، مرحله عرضه، مصرف فرآورده دامی و تولید و حمل خوراک دام با نظارت و اقدامات بهداشتی انجام می‌شود.
رئیس اداره قرنطینه و امنیت زیستی اداره کل دامپزشکی سیستان و بلوچستان ادامه داد: سال گذشته بر جابجایی تعداد ۲۳ هزار و ۴۶۸ محموله انواع فرآورده خام دامی به مقدار ۲۵۲ هزار تن، هشت هزار و ۵۵ محموله دام زنده به مقدار ۴۱۰ هزار راس، ترخیص و حمل بهداشتی ۲۶۷ هزار تن به داخل کشور، صادرات آبزیان پنج هزار تن به خارج کشور و ترخیص و حمل بهداشتی هزار و ۷۵۰ تن آبزیان به داخل کشور نظارت بهداشتی شده است.
سرگلزایی تاکید کرد: در نظارت‌های بهداشتی قرنطینه‌ای محصولات تحت نظارت دامپزشکی از نظر وضعیت ظاهری، نشانه گذاری، دارا بودن وضعیت بهداشتی استاندارد از محل تولید فرآورده، شرایط بهداشتی خودروی متقاضی حمل، دمای مناسب محصول در طی مسیر از مبداء تا مقصد، تطابق محصول با گواهی بهداشتی صادره توسط اداره دامپزشکی مبدا و درصورت لزوم انجام نمونه برداری صورت می‌پذیرد؛ پس از تائید همه شرایط بهداشتی و قرنطینه‌ای اجازه بارگیری، حمل، تخلیه و مصرف محصولات مرتبط با دامپزشکی داده خواهد شد.
وی تاکیدکرد: با توجه به اینکه سیستان و بلوچستان، استانی مرزی در همسایگی دو کشور پاکستان و افغانستان و در ارتباط با آب‌های آزاد جهان است؛ بنابراین نظارت‌های بهداشتی قرنطینه‌ای در زمینه واردات، صادرات و ترانزیت کالا به منظور حفظ سلامت جمعیت دامی و انسانی کشور اهمیت ویژه‌ای دارد.

دیگر خبرها

  • مدرسه سازی در سیستان و بلوچستان با مشارکت خیران
  • نظارت بهداشتی قرنطینه‌ای ۲۳ هزار تن نهاده دامی درسیستان وبلوچستان
  • چهارشنبه این هفته سیستان وبلوچستان ودغدغه‌های شما هم استانی‌ها
  • تداوم باران بهاری در سیستان وبلوچستان
  • خسارت ۱۸۴ میلیاردی باران به بناهای تاریخی سیستان وبلوچستان
  • خسارت ۱۸۴ میلیاردی بارندگی به بناهای تاریخی سیستان‌وبلوچستان
  • خرید۱۰ هزار تن گندم از کشاورزان سیستان و بلوچستان
  • اجرای بسته تشویقی نوسازی بافت فرسوده شش شهرستان سیستان وبلوچستان
  • اعزام زائران حج عمره سیستان وبلوچستان به سرزمین وحی
  • مراجعه بیش از ۴۶ هزار ناوگان سنگین به مراکز معاینه فنی سیستان وبلوچستان