Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-05-06@20:51:28 GMT

عکس / کادر درمان را شکست می دهیم !

تاریخ انتشار: ۹ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۴۰۲۹۵

عکس / کادر درمان را شکست می دهیم !

در حالی که ماه هاست کادر درمان در جنگ با بیماری کرونا هستند و هر روز خسته تر می شوند اما با جان و دل به بیماران کرونایی خدمت می کنند و حالا که محدودیت های کرونای سخت تر از همیشه در حال اجراست عده ای در کوه های شمال تهران مشغول تفریحات لاکچری خود هستند و انگار نه انگار کرونا...

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۴۰۲۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همه می‌گویند سپاهان سوپر استار دارد/ انگار سپاهان هرسال قهرمان می‌شد

سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: به گونه‌ای رفتار می‌شود انگار سپاهان هرسال قهرمان لیگ‌برتر می‌شده و امسال ناکامی آورده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، ژوزه مورایس در کنفرانس‌خبری پس از دیدار تیم فوتبال سپاهان اصفهان در برابر استقلال خوزستان که با تساوی یک بر یک به پایان رسید اظهار کرد: حریف آمد که بهترین خودش را نشان دهد و از جان مایه گذاشت، به‌خاطر شرایط‌شان در جدول هر امتیاز برای استقلال خوزستان اهمیت دارد و با روح، جسم و قلب‌شان مقابل تیم ما تلاش کردند. بازی را با شانس گلزنی شروع کردیم، جایی که رامین رضائیان توپ را به کنار دروازه زد و می‌توانست بهتر عمل کند.

وی افزود: موقعیت‌هایمان ادامه داشت، اما گل نمی‌شد تا جایی که شهریار مغانلو گلزنی کرد. در نیمه دوم فرصت‌هایمان را از دست دادیم تا استقلال از تنها فرصتی که داشت گل فوق‌العاده زیبایی به ثمر برساند، بازیکن استقلال خوزستان در شرایط سخت گل زیبایی زد و در نهایت به‌نظر من نتیجه یک بر یک در فوتبال طبیعی است. تصمیمات داور هیچ تأثیری در نتیجه بازی نداشت و بابت قضاوت خوبی که داشتند سپاسگزاریم.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان ادامه داد: در روزی که هواداران آمدند و تیم را تشویق کردند، نتوانستیم بازی را برنده شویم، اما مطمئن باشید روزهای بهتر خواهد آمد، استقلال خوزستان از یکی از موقعیت‌هایی که داشت استفاده کرد، شاید سه فرصت خوب برای گلزنی خلق کرد و به استقلال خوزستان تبریک می‌گویم. نمی‌توانم حدس بزنم در بازی بعدی یا جام حذفی چه اتفاقی می‌افتد، سپاهان مانند تیم‌های دیگر تیم قابل‌احترامی است. استقلال خوزستان بازی‌های خوبی از خود نشان داده و امتیاز مهمی را به دست آورده است.

ژوزه مورایس خاطرنشان کرد: سپاهان ابتدا قوی بود، اما به‌دلیل اتفاقاتی که افتاد تمرکزمان پراکنده شد، وقتی مریض می‌شوید باید زمانی را سپری کنید تا خوب شوید، وقتی خوب می‌شوید، قدرت قبل از بیماری را ندارید، هفته به هفته اتفاقات متعددی می‌افتاد و ما زمانی برای بهبودی نداشتیم. بازیکنان بهترین خودشان را ارائه دادند، برخی اتفاقات داخلی خصوصی است و ساختار سازماندهی را باید بازسازی کنیم، در این فرآیند هستیم و هنوز تکمیل نشده است.

وی تاکید کرد: بازیکنان تیم خودم را تحسین می‌کنم که باوجود همه اتفاقات رفتار مناسبی از خود نشان دادند؛ در بازی‌هایی که امتیاز از دست دادیم می‌توانستیم بهتر بوده و هم‌اکنون شانس قهرمانی داشته باشیم. انتظاراتی از ابتدای فصل به‌خاطر قدرتی که نشان داده شد داشتیم، وقتی اتفاقات قدرت را کم می‌کند، انتظارت باید پایین بیاید و برآورده کردن انتظار همه سخت و مدیریت این موضوع برای بازیکنان هم سنگین است. همه می‌گفتند سپاهان قوی و پرستاره است و انگار برای گفتن این جملات یک ارکستر برگزار کرده بودند.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان تصریح کرد: انگار سپاهان هر سال قهرمان می‌شده و امسال قهرمان نشده است، باید این‌طور رفتار کنیم و بازیکنان یک‌باره چون به زعم همه ستاره هستند، باید قهرمان لیگ شوند، این‌همه ستاره داریم؟ خوشحالم که اینقدر ستاره داریم! وقتی به تیم‌های دیگر نگاه می‌کنم، بیرانوند ستاره نیست؛ هرچند که دروازه‌بان تیم ملی است. دروازه‌بان ما ستاره است، اما دروازه‌بان یک تیم ملی نیست، کنعانی‌زادگان بازیکن فیکس تیم ملی ستاره نیست؛ اما تیم ما ستاره دارد. سیاوش، دانشگر و محمدی ستاره هستند و با این وجود تا همین یک‌ماه پیش می‌گفتند دفاع وسط نیاز داریم. گولسیانی یکی از بهترین بازیکنان سپاهان که به پرسپولیس رفته را ستاره صدا نمی‌کنیم، سروش رفیعی ستاره نیست و محمد کریمی ستاره است.

ژوزه مورایس گفت: تیم ما تیم پرستاره است، اما بقیه تیم‌ها هیچ ستاره‌ای ندارند، چون ما خیلی ستاره در تیم داریم. بعضی وقت‌ها می‌خواهیم ستاره باشیم اما همانند امروز بازی را نبردیم، بقیه تیم‌ها بازی‌شان را بردند شاید چون ستاره ندارند؛ شهریار مغانلو اوایل فصل فقط یک گل زده بود، همه انتقاد می‌کردند و حالا ستاره است. بعضی وقت‌ها ستاره‌ها تلاش خود را می‌کنند، همه انسان هستیم و هر انسانی برای کار تلاش می‌کنند، همه می‌خواهند ببرند و ماهم می‌خواهیم ببریم، باید شرایط را برای بردن مهیا کرد.

وی در پایان عنوان کرد: ابتدای فصل همه‌چیز خوب بود، اما اتفاقات متعددی برای‌مان رخ داد؛ باشگاه دارد سازماندهی بهتری درست می‌کند و در مسیر خوبی است تا شرایط بهتری داشته و قوی‌تر باشیم. برخی تیم‌ها ساختار متفاوت دارند و بیشتر قهرمان شده‌اند، بازیکنان تیم من لیاقت خیلی بهتر از این‌ها را داشتند و برخی مواقع مانع می‌شد تا کیفیت ۱۰۰ درصد را از خود بروز دهند.

کد خبر 751262

دیگر خبرها

  • همه می‌گویند سپاهان سوپر استار دارد/ انگار سپاهان هرسال قهرمان می‌شد
  • پرداخت بیش از ۲۰ هزار میلیارد ریال از مطالبات کادر درمان فارس
  • مشکلات پایان‌ناپذیر کادر درمان؛ مدل جدید از مهاجرت شکل گرفته!
  • فاجعه در بیمارستان‌های دولتی؛ مهاجرت پرستاران به بخش خصوصی
  • فاجعه پنهان نظام پزشکی؛ کادر درمان از بیمارستان‌های دولتی به بخش خصوصی مهاجرت می‌کنند
  • مهاجرت کادر درمان از بخش دولتی به خصوصی
  • کادر درمان از بیمارستان‌های دولتی به بخش خصوصی مهاجرت می‌کنند
  • فاجعه در بیمارستان‌های دولتی/ مهاجرت کادر درمان به بخش خصوصی
  • این گروه از کارکنان دولت فوق‌العاده خاص دریافت می‌کنند/ اعلام جزییات
  • خبر خوب رئیس سازمان برنامه و بودجه به کادر درمان کشور