Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرهنگ بیگی گفت: تیم کلاهبرداری از بیماران بستری شده در بیمارستان های البرز شناسایی و دستگیر شدند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز، « سرهنگ نادر بیگی» در خصوص اعلام خبر دستگیران کلاهبردارانی که از بیماران بستری شده در بیمارستان کلاهبرداری می کرد گفت: تیم کلاهبرداری از بیماران بستری شده در بیمارستان های البرز شناسایی و دستگیر شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رئیس پلیس آگاهی استان البرز افزود: این کلاهبرداران به صورت تیمی با شناسایی بیماران و کسب اطلاعات پزشکی آنان از خانواده ها و بستگان آنان کلاهبرداری می کردند. 

 

وی اظهار کرد: این کلاهبرداران طی تماس با خانواده بیماران و اطلاعات بیماران بستری در بخش مراقبت های ویژه از آنان مطالبات مالی برای تهیه تجهیزات پزشکی و دارویی می کردند و با ارائه کارت های بانکی اجاره ای از آنان کلاهبرداری انجام می دادند. 

 

رئیس پلیس آگاهی استان البرز خاطرنشان کرد: با هوشیاری مأموران پلیس آگاهی این کلاهبرداران دستگیر و به محاکم قضایی ارجاع شدند. 

 

 

 

پایان پیام/481

منبع: شبستان

کلیدواژه: کلاهبرداری از زندان بیماران بستری در بیمارستان ها بیماران بستری شده در بیمارستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۴۴۲۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عامل ۱۷ فقره سرقت در فریدن دستگیر شد

سرهنگ جواد افشاری در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در پی وقوع چندین فقره سرقت از ساختمان‌های نیمه ساز و سیم و کابل برق در سطح حوزه استحفاظی شهرستان فریدن، بررسی موضوع برای شناسایی و دستگیری عامل این سرقت‌ها در دستور کار مأموران پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: با بررسی‌های میدانی و انجام اقدامات تخصصی توسط مأموران پلیس آگاهی در نهایت هویت سارق در ارتباط با این سرقت‌ها شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضائی در عملیاتی ضربتی و هماهنگ متهم در مخفیگاهش دستگیر شد.

فرمانده انتظامی شهرستان فریدن تصریح کرد: سارق در مواجهه با ادله و مدارک پلیس و در تحقیقات به عمل آمده تا کنون به ۱۷ فقره سرقت از ساختمان‌های نیمه ساز و کابل‌های برق به ارزش یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال اعتراف کرد که با تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شد.

کد خبر 6088569

دیگر خبرها

  • دستبند پلیس بر دستان باند سارقان اماکن خصوصی و کشف اموال سرقتی
  • کشف ۸ دستگاه خودرو و موتورسیکلت سرقتی از ۴ استان در کرمان
  • دو متهم به قتل وکیل بابلی دستگیر شدند
  • انتشار مشخصات بیش از ۸۵۰ قلم کالای مسروقه در سامانه نما
  • کلاهبردار فراری پس از ۱۳ سال دستگیر شد
  • کلاهبرداری با ترفند رسیدساز جعلی
  • کلاهبرداری از طریق جعل اسناد خودرو در نظرآباد
  • ۲ متهم به قتل در آمل دستگیر و به زندان معرفی شدند
  • کلاهبرداری ۱۹۰ میلیارد تومانی با وعده خرید خودرو/ ۶ نفر دستگیر شدند
  • عامل ۱۷ فقره سرقت در فریدن دستگیر شد