Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، قاسم سلیمانی دشتکی روز یکشنبه در نشست طرح کنترل و مدیریت کرونا اظهار داشت: در این طرح مبتلایان  کرونا، اطرافیان آنها، افراد دارای بیماری زمینه‌ای و کسانی که از طریق سامانه اعلام کرده ند که دارای علائم هستند توسط تیم‌های سیار پزشکی و سفیران سلامت رصد می‌شوند و سعی می‌شود از تردد و رفت آمد این افراد با تامین نیازهای آنها در سطح شهر جلوگیری شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تاکید کرد: کسانی که از نظر جا برای قرنطینه دچار مشکل هستند، می‌توانند در نقاهتگاه هایی که ایجاد شده است دوره درمان خود را سپری کنند.

وی اضافه کرد: اگر افراد بیمار و اطرافیان آنها و کسانی که با این افراد ارتباط داشته اند، شناسایی کرده و از آنها تست بگیریم سریعتر به کنترل و مدیریت بیماری منجر می شود.

استاندار ایلام گفت: مراقبت کردن از جمعیت و آمار محدود بیماران، آسانتر از مراقبت همه جمعیت است.

سلیمانی دشتکی اظهار داشت: عموم مردم باید تشویق شوند که در سامانه ۴۰۳۰ اگر علائم دارند اطلاع دهند که در طرح غربالگری وضعیت آنها بررسی و روند درمانی آنها پیگیری شود.

استاندار ایلام گفت: تعداد بستری‌ها از ۳۴۰ مورد به حدود ۷۰ مورد کاهش یافته است که نشان از تلاش‌ها و اقدامات گسترده‌ای است که صورت گرفته است.

سلیمانی دشتکی اظهار داشت: باید از دامن زدن به مطالب بی اساس و حاشیه ای پرهیز شود و به جای آن در زمینه آگاهی بخشی به مردم و انعکاس اقدامات اطلاع رسانی شود.

جنگ بادشمن ناشناخته ای به نام کرونا سخت تر از هرجنگ دیگر است

استاندار ایلام گفت: جنگ با دشمن ناشناخته ای به نام کرونا سخت از هر جنگ دیگر است به همین خاطر باید همه کمک کنند چون سلامت فرد و خانواده ضامن سلامت جامعه است.

سلیمانی دشتکی افزود: در زمان جنگ همه مردم پای کار آمدند و با بسیج منابع و کمک به هم سعی کردند آن شرایط سخت و نارسایی را تحمل کنند اما در این شرایط کرونا که با دشمن نامریی مواجه ایم، نیاز است مردم بیشتر احساس مسئولیت کنند.

وی تاکید کرد: مردم باید آگاه شوند که سلامت آنها در گرو حفظ سلامت تک تک افراد جامعه است به همین خاطر باید بیشتر با دولت همراهی کنند.

استاندار ایلام به تداوم طرح مومنانه تاکید کرد و گفت: در این شرایط سخت همه باید به هم کمک کنیم.

برچسب‌ها ایلام ویروس کرونا قاسم سلیمانی دشتکی دانشگاه علوم پزشکی بهداشت و سلامت

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ایلام ویروس کرونا قاسم سلیمانی دشتکی دانشگاه علوم پزشکی بهداشت و سلامت ایلام ویروس کرونا قاسم سلیمانی دشتکی دانشگاه علوم پزشکی بهداشت و سلامت اخبار کنکور استاندار ایلام سلیمانی دشتکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۴۴۲۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری همایش محله های ارتقا دهنده سلامت

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، شهردار منطقه ۱۶ تهران گفت: برقی سازی ناوگان حمل و نقل عمومی پایتخت با هدف بهبود کیفیت هوا ، یکی از ابزارهای ارتقای سلامت شهروندان است. 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • بیش از ۹۰۰ هزار نفر، زیر پوشش غربالگری سلامت قلب
  • تجلیل از خانواده شهدای مدافع سلامت در هفته سلامت
  • ساخت پایگاه سلامت در محله تاریخی کهنه‌دژ سمنان آغاز شد
  • آغاز ساخت پایگاه سلامت شهدای محله کهنه دژ در سمنان
  • انجام غربالگری سه سرطان شایع در مشهد
  • افزایش مراکز رایگان سلامت روان در کشور
  • جذب و به کارگیری پرستاران دوران کرونا
  • وضعیت استخدام پرستاران دوران کرونا
  • برگزاری همایش محله های ارتقا دهنده سلامت
  • آغاز رقابت داوطلبان کنکور از فردا